Telecom News - חשיפת 9 הסטארטאפים באקסלרטור החדש של Tyco בת"א (מתחם שרונה)

חשיפת 9 הסטארטאפים באקסלרטור החדש של Tyco בת"א (מתחם שרונה)

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> חשיפת 9 הסטארטאפים באקסלרטור החדש של Tyco בת"א (מתחם שרונה)
חברת הענק הבינלאומית Tyco לעולם האבטחה, תחת זרוע Tyco Innovation החדשה, פתחה בתוך מתחם WeWork החדש (ב"שרונה מרקט") אקסלרטור לפתרונות המתאימים לשווקים, ש-Tyco מצויה בהם. 9 המיזמים במחזור הראשון נחשפו באירוע השקה רב רושם. 
מאת: אבי וייס, 18.11.15, 10:40אלי גורוביצי

האקסלרטור החדש של Tyco בישראל (תחת Tyco Innovation) נחשף לראשונה כאן, עם הזמנה לסטארטאפים ישראליים להירשם לתכנית החדשה בת 6 חודשים הכוללת חיבור של המיזמים עם הלקוחות של Tyco ברחבי העולם לביצוע פיילוטים אצלם, עם ליווי צמוד, ללא עלות או לקיחת אחזקות מהיזמים. 

אחרי ה-6 חודשים, Tyco יכולה להיכנס לשותפות במיזם, או לבצע עימו הסכם הפצה, או השקעה, או רכישה.

האקסלרטור, שהוקם בתוך מתחם WeWork החדש מעל "שרונה מרקט" בת"א, הושק אמש (17.11.15) בטקס רב רושם בהשתתפות של מעל ל-200 אורחים (יזמים, משקיעים, מנטורים, מנהלים בכירים מ-Tyco העולמית ושותפים). את האירוע הנחה אור שינהרץ, מנהל התוכנית בישראל.

אלי גורוביצי, (בתמונה למעלה), מנכ"ל Tyco Innovation: "אני נרגש לפתוח את האירוע הראשון והגדול ביותר שלנו בישראל. אנו מגשימים חלום ויצאנו לדרך עם כמות מרשימה של מנטורים, משקיעים, שותפים וכמובן סטארטאפים. התחלנו לפני כחודש, לאחר תהליך מיון בו בחרנו את 9 הסטארטאפים, שייכנסו למתחם, שבנינו בתוך WeWork. היום אנו חושפים בפעם הראשונה את 9 הסטארטאפים שבחרנו ומשיקים את התכנית החדשה של Tyco, שהיא חברת ענק לא רק בעולם אלא גם בישראל".

מייק ראיין, (בתמונה משמאל) נמייק ראייןשיא חטיבת מוצרי האבטחה, Tyco: "בשם מנכ"ל Tyco וצוות ההנהלה העולמית, אני גאה להיות כאן בתל אביב בהשקת המיזם המשותף לנו ולמדינת הסטארטאפים הישראלית.

אנו חברה של מעל ל-57 אלף עובדים בכל רחבי העולם, עם נוכחות בכ-200 מדינות, עם מחזור הכנסות שנתי של מעל ל-10 מיליארד דולרים. כמחצית מהפעילות שלנו היא בצפון אמריקה והשאר מבוזר בעולם, כולל כאן בישראל. אנו החברה הגדולה והמובילה בעולם בתחומים רבים דוגמת תחומי האבטחה וכיבוי האש. 

היום זה יום מאוד מיוחד עבורנו. התחלנו בישראל ב-2011 כשרכשנו את Visonic. זה הוביל אותנו להכיר את עולם היזמות הישראלי. בהמשך, החלטנו, שאנו צריכים להיות נוכחים פיזית בעולם היזמות הישראלי. התוצאה: מכמעט אפס עובדים של Tyco בישראל אך לפני 5 שנים, הגענו היום כבר לכ-800 עובדים ואנו רק בתחילת הדרך.

המטרה שלנו: להפוך את Tyco העולמית לחברה חדשנית, מובילה טכנולוגית בכל תחומי העיסוק שלה. לכן, אנו בישראל ולכן הקמנו כאן את Tyco Innovation, שהיום אנו חושפים אותה באופן מלא לציבור". 

דריל פוגל, (בתמונה משמאל), סגן דריל פוגלנשיא ו-CTO, חברת Tyco: "לפני כחודשיים חנכנו את הבסיס לתכנית הסטארטאפים שלנו בתל אביב. היום אנו חושפים ומשיקים את התכנית עם הסטארטאפים, שבחרנו לאחר תהליך מיון מאוד מקצועי.

המודל שלנו בנוי על 6 חודשי חניכה, שהמרכז שלה כאן בתל אביב אבל הפעילות היא חובקת עולם. אנו מפתחים את החברות ומסייעים ליזמים להבין ולבצע את המהלך החשוב ביותר עבורם: היציאה לעולם הרחב והגעה לשווקים העולמיים, שזה תחום הידע וההתמחות שלנו.

התכנית הזו לא עולה מאומה לסטארטאפים הישראלים, כי אנו מעוניינים למצוא כאן את הטכנולוגיות העתידיות, שתשרתנה את הלקוחות שלנו בכל רחבי העולם. התחלנו כבר בכמה פיילוטים ואני מקווה, שזה יהיה סיפור הצלחה עולמי ליזמים ולנו.

אנו ממשיכים לחפש פתרונות חכמים בכל התחומים, החל מבית חכם וכלה בעיר חכמה. אנו לא רק מחפשים סטארטאפים. אנו גם מחפשים שותפים לדרך החדשה, שהתחלנו בה, שותפים אסטרטגיים, שילוו אותנו ואת היזמים בדרך החדשה, שיצאנו אליה במסע החדש והמלהיב הזה".

המיזמים שנחשפו באירוע:

1. ContinUse Biometric: מפתחים סנסור חכם המזהה פרמטרים ביומטריים של כל אדם לצרכי זיהוי, בלי תלות בסביבה, שהאדם נמצא בה, או תנאי הרקע ואיך האדם עומד. המערכת קולטת את התנהגות הגוף לרבות פעימות הלב. כך, שהזיהוי הוא מוחלט ולא ניתן לזיוף או לשיבוש.

2. Vayyar: מפתחים סנסור 3D שעובד על RF ועובר דרך גוף האדם ודרך קירות. יכול להחליף מכשירי סריקה רפואיים ויכול לשמש לשווקים וורטיקאליים רבים כולל לתחומי האבטחה.

3. ArtSys360: הדור הבא של רדאר 3D. יכול לזהות Drones (רחפנים) בכל מקום - פתרון שכבר מאוד מבוקש בעולם, להגנה על מתקנים. הוא נועד גם לשימוש במכוניות אוטונומיות, לניהול תעבורה של רחפנים באזורים עירוניים (למשל לצרכי משלוחים) ועוד. 

4. StoreSmarts: מציגים צורה חדשה של טיפול במידע אודות התנהגות הלקוחות בחנויות פיזיות. המידע מגיע ממה שמשדרים מכשירי הסלולר של הלקוחות וממערכות WiFi אם יש בחנות ובהפיכת הקופות הרושמות לסנסורים. המידע מעובד ומוגש לבעלי החנות בגישת ה-SaaS. אין צורך בכל התקנה חומרה או דבר כלשהו בחנות. הפתרון מותקן כבר בכ-500 חנויות ברחבי העולם. 

5. SaferPlace: מערכת לניטור של עבירות תנועה בווידיאו, עבירות שמביאות לסיכון חיים. מאפשרים למשטרה להתמקד בעבירות המסוכנות במקומות הנכונים, בלי צורך בהשקעות יקרות של כוח אדם וציוד יקר לאיתור עבירות חמורות. 

6. 3rdEy Systems: שימוש ב-Drones שיחליפו את תפקידי השומר המסורתי. המערכת החדשה הופכת כל רחפן טיפש לרחפן חכם, המכוון לצרכי אבטחה ושליטה על שטח רחב. 

7. Magos: מפתחים פתרון לרדאר שהיה עד כה נחלת הצבא, לצרכים אזרחיים ובמיוחד לאבטחה אזרחית. מספקים פתרון של כיסוי שטח משולב רדאר מסוג חדש שכולל גם מערכות וידיאו, מערכת שמזהה איומים ממרחקים גדולים ובעלויות נמוכות, מול כל פתרון אבטחה אחר הקיים בשוק. 

8. ReCap System: מערכת לניטור מים ולניהול מערכות המים העירוניות, תוך מניעת גניבות מים וזיהוי גניבות מים. המערכת הראשונה שפותחה היא תוסף לברזי כיבוי האש הקיימים ברחובות, תוסף המכיל סנסור ומערכת נעילה חכמה. כך, מערכות ברזי כיבוי האש (הידרנטים) הוותיקות והטפשות בערים, הופכות למערכות חכמות והנשלטות מרחוק. זאת, כדי לספק מכסימום תועלת לכוחות כיבוי האש והעיריה, שנדרשים לברזים הללו. 

9. Trekey: הבנת התנהגות הלקוחות בתוך חנויות וסופרמרקטים, על סמך סנסורים מבוססי iBeacon. הסנסורים יכולים לספור לקוחות הנכנסים לחנות ולנטר את התנועה שלהם ברחבי החנות. כ"כ, הסנסורים מוצמדים לעגלות הקנייה ומציגים מידע משלים על תנועת עגלת הקניות ברחבי החנות. המידע המעובד בכלי Big-Data משמש לשיפור ביצועים מיידי של החנות ועובדיה ומשפר מיידית את המכירות. 
Tyco Innovation



 
 
Bookmark and Share