Telecom News - המנכ"ל שלא שמעתם עליו - סיים את תפקידו. לא ידוע מי המחליף שלו

המנכ"ל שלא שמעתם עליו - סיים את תפקידו. לא ידוע מי המחליף שלו

דף הבית >> מינויים >> המנכ"ל שלא שמעתם עליו - סיים את תפקידו. לא ידוע מי המחליף שלו
הכותרת היא לא קטע מספר מתח או הודעה של המוסד. זה הסיפור של מנכ"ל הוט מובייל, תפקיד פיקטיבי בהוט, שנכפה על הוט בגלל רגולציית "ההפרדה המבנית". היום הוט מדווחת, שמנכ"ל HOT mobile ישעיהו רוזנברג מסיים את תפקידו. ללא ההודעה הזו, איש לא היה מרגיש, שקרה היום משהו מיוחד בהוט. 
מאת: אבי וייס, 18.11.15, 17:30מנכ"ל הוט מובייל היוצא

להלן הודעת הוט כלשונה:
"מנכ"ל HOT mobile ישעיהו רוזנברג (בתמונה) מסיים את תפקידו בחברה. במהלך השנתיים האחרונות, שימש רוזנברג כמנכ"ל החברה ולפני כן כסמנכ"ל הטכנולוגיות.

רוזנברג ניהל את HOT mobile תוך ביסוס מעמדה כשחקן מרכזי ומחולל תחרות בשוק. בין היתר, הוביל רוזנברג את פרוייקט פריסת רשת ה-UMTS של החברה, יישום ההסכם לשיתוף רשתות עם חברת פרטנר, את הקמתו של תאגיד רשת משותף לחברות [PHI], ואת ההשקה של שירותי ה-LTE המתקדמים [ב-20 מגהרץ].

טל גרנות - גולדשטיין, (בתמונה למטה), מנכ"ל HOT: 'אני מבקשת להודות לישעיהו על שירותו בחברה ולהביע את הערכתי הרבה על תקופה מוצלחת ורבת אתגרים והישגים. אני סמוכה ובטוחה, שיצליח בכל אשר יבחר לעשות'. 

ישעיהו רוזנברג: 'היתה לי זכות גדולה לנהל את חברת HOT mobile בתקופה רצופת אתגרים ושינויים ולהוביל אותה להישגים משמעותיים ובעלי השפעה על השוק כולו".

תרגום ההודעה הזו לעברית: המנכ"לית היחסית חדשה של הוט (טל גרנות-גולדשטיין), בתיאום עם הצרפתים, שמנהלים למעשה את החברה, החליטה להחליף את מה שמכונה מנכ"ל הוט מובייל (ובפועל זה אחד מהסגנים שלה), למי שמתאים לה ולצרפתים. יש גם אפשרות, שישעיהו רוזנברג פשוט החליט לפרוש. זה לא ידוע כרגע. את שמו של המחליף נדע כנראה בקרוב.

התואר "מנכ"ל הוט מובייל" זה רק בגלל הרגולציה של משרד התקשורת, שכפתה "הפרדה מבנית" על הוט, כאילו כמו "ההפרדה המבנית" שיש על בזק. יש בהוט עוד מנכ"לים פרי המצאת הרגולציה, למשל של הוט-נט והוט 017. גם עליהם לא שמעתם, כפי שלא שמעתם עד היום על ישעיהו רוזנברג. בכל מקרה, נאחל לו הרבה הצלחה בהמשך דרכו בחיים. הוט מובייל הייתה ותהיה מובילת התחרות בשוק, אחרי שגולן טלקום סיימה לאחרונה את דרכה העצמאית בשוק הסלולרי. 
בתמונה: טל גרנות-גולדשטיין,המנכ"ל האמיתי של הוט מובייל. 



 
 
Bookmark and Share