Telecom News - למה HOT ו-YES מעלות מחירים? בגלל ד"ר יפעת בן-חי-שגב והרשות השנייה

למה HOT ו-YES מעלות מחירים? בגלל ד"ר יפעת בן-חי-שגב והרשות השנייה

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> למה HOT ו-YES מעלות מחירים? בגלל ד"ר יפעת בן-חי-שגב והרשות השנייה
ניתוח: עליות המחירים ב-YES ו-HOT אינן "חזירות לשמה" כמו שטוענת ד"ר יפעת בן-חי-שגב, יו"ר מועצת הכבלים והלווין. הן נובעות מעצם קיומה של הרגולציה בדמות הרגולטורים המשולשים לעולם הטלוויזיה, שמעלים מסים ומתעלמים מהפרות החוק. בנוסף: חשיפת עליית מחירים נסתרת נוספת בהוט. עדכון ל-22.11.15, בתחתית הכתבה. עדכון מ-29.11.15 בתחתית הכתבה. 
מאת: אבי וייס, 19.11.15, 09:10ד"ר יפעת בן-חי-שגב

ד"ר יפעת בן-חי-שגב (בתמונה), טענה לאחרונה, שהיא לא תאשר את עליות המחירים ב-YES ו-HOT וטענה, שהעלאות המחירים הללו הן "חזירות לשמה".

הבעיה היא, שד"ר יפעת בן-חי-שגב היא הדוגמה הכי מובהקת לחזירות. החברות, שכפופות לחוק (HOT ו-YES והערוצים המסחריים שברישיון), קיבלו אך לפני שבוע "מתנה" מד"ר יפעת בן-חי שגב: העלאת המסים המוטלים עליהן. 

למסים הללו יש שמות שונים ומשונים, המס האחרון, שהועלה ע"י ד"ר יפעת בן-חי-שגב, הוא "מס הפקות מקור". מס "הפקות המקור" הוא אחד המסים הכי דרקוניים הקיימים בישראל ו-3 גופי רגולציה שונים, שמפקחים על שידורי הטלוויזיה בישראל (הרשות השנייה, רשות השידור ומועצת הכבלים והלוויין), בוחנים תחת זכוכית מגדלת כל שקל של ספקיות הטלוויזיה ושידורי ערוצי הטלוויזיה, כדי לוודא, שהמס הזה נגבה ומשולם במלואו ובזמן, לתכניות המקור המאושרות.

שיעור ההשקעה ב"הפקות מקור" כיום עומד על 8% מהכנסות החברות מדמי מנוי, ויעלה ל-9% ב-2017. הגדלה של אחוז אחד בשיעור ההשקעה תביא (במונחי 2014) להגדלה של כ-17 מיליון ש"ח לשנה בחברת YES ושל כ-21 מיליון ש"ח לשנה בחברת HOT.

בנוסף, במקום לבטל את כל הכפילויות הקיימות בתחום הפיקוח על שירותי הטלוויזיה, המסים השונים, שמספקות החברות הכפופות לחוק, אמורים לממן את מועצת הכבלים והלוויין על כל עובדיה המיותרים (לרבות ד"ר יפעת בן-חי-שגב המיותרת לחלוטין), וגם את הרשות השנייה וגם את רשות השידור (שעדיין קיימת תחת מפרק זמני). 

מהיכן חושבת ד"ר יפעת בן-חי-שגב שיגיע הכסף של המיסים הללו, שהיא מטילה על החברות? מהדיבידנדים של שאול אלוביץ', מבעלי YES? מהמשכורות והבונוסים של מנכ"לית HOT טל גרנות - גולדשטיין? מכסף כיס של משפחת פטריק דרהי, מבעלי הוט?

אם כן, שתגיד את זה בגלוי ותיתן דוגמה אישית, להוצאת כסף מהכיס האישי לטובת הציבור: שכבר מחר תוותר על הרכב הצמוד שלה והנהג הצמוד שלה, שתוותר על הפלאפון הממשלתי שלה ושתוותר על תוספת השכר, שהיא עתידה לקבל בינואר הקרוב. נראה לכם הזוי? נכון. אולם, זה גם הזוי לחשוב, שתוספת מסים על חברות עסקיות לא מגולגלת ישירות אל הצרכנים. אין פטנט אחר, לא בארץ ולא בשום מקום בעולם.

"הכסף לא צומח על העצים". הוא מגיע מהלקוחות. אולי רק אצל ד"ר יפעת בן-חי-שגב, הכל אפשרי.

הניסוי, שייכשל בתחרות בטלוויזיה, באמצעות התעלמות מהפרות חוק מתמשכות ושחקנים וירטואליים:
ד"ר יפעת בן-חי-שגב נותנת את ידה, ממש בימים אלה, לתרגיל של "תחרות בטלוויזיה", תחרות שמורידה מחירים ללקוחות, באמצעות שחקנים וירטואליים (שרוכבים על תשתיות של אחרים) ושמבצעים הפרות חוק מתמשכות (ושירות ירוד).

היא לא המציאה את זה. המציא את זה השר גלעד ארדן, יחד עם עוד כמה בכירים במשרד התקשורת. אולם, גלעד ארדן הלך, אך ד"ר יפעת בן-חי-שגב נשארה. גם התרגיל נשאר. 

כבר ב-2011 הזהרתי, שהניסוי של תחרות בשיטה הזו עתיד להיכשל - בסלולר. במשך שנים הייתי "קול בודד במדבר", שכתב שוב ושוב על "הבלוף של מהפכת כחלון" וכמה נזק היא תיצור לתשתיות הסלולר בישראל. רק בשנה האחרונה אנשים שמבינים ואנליסטים החלו להצטרף לקול שלי. כיום, כמעט כולם מבינים, שהניסוי של תחרות כזו עם גולן טלקום בסלולר נכשל והרס את תשתיות הסלולר בישראל.

כעת, אנו נמצאים במצב דומה בתחום הטלוויזיה. השר לשעבר גלעד ארדן נתן את "האות הירוק" לאספקת שידורי טלוויזיה בלתי חוקיים ע"י סלקום, כספק וירטואלי הרוכב על תשתיות של אחרים, בלי לשלם על זה את המחיר המלא לבעלי התשתיות ובלי לשלם מסים כלשהם, שחלים על ספקי שירותי טלוויזיה החוקיים בישראל. בנוסף, לוקחים משאב ממשלתי המשודר בחינם לתושבים ("עידן +") ומכניסים זאת לקופסאות שנמצאת על רשת האינטרנט בבית הלקוחות וגובים על זה כסף מהלקוחות מידי חודש, בלי שום אסמכתה חוקית למהלך הזה. במדינות אחרות ונורמליות היו קוראים לזה: Abuse. 

אני הזהרתי מזמן, שהכיוון זה (של התעלמות ממה שעושה סלקום), ייצור הרבה שחקנים מהסוג הזה ומסוגים משלימים (דוגמת מזרימי מדיה, טלוויזיות חכמות, שירותי קודי ועוד), שכולם יהיו מפירי חוק, והסוף של זה יהיה: כאוס ופלופ אחד גדול. כבר יש כמה שחקנים כאלה בשוק הזה, שחוסמים כבר את היכולת של סלקום לגדול ולהיות שחקן משמעותי - מרוויח. הסוף של זה יהיה: הרס תשתיות, הפסדים לכולם, עובדים מפוטרים ושרים היסטריים. זה "ברור לי כשמש". 

תחרות של שחקנים וירטואליים טובה רק בתחום אחד: לשחקנים קטנים חסרי תשתיות, שמספקים שירותים לשווקי נישה, שווקים, שהשחקנים הגדולים בעלי התשתיות לא יכולים או לא רוצים לספק שירותים המותאמים לאותם שווקי נישה.

זה לא יכול להצליח, כשספק תקשורת משמעותי, בעל תשתיות משמעותיות, רוכב על הגב של ספק תקשורת משמעותי אחר, שמתחרה בו. כמו במקרה של "השוק הסיטונאי" ושירותי ה-OTT: סלקום או פרטנר, על הגב של בזק (או הוט, שהתחמקה עד כה מהשוק הסיטונאי). 

בארה"ב למדו כבר לפני 2 עשורים ובאירופה בעשור האחרון, שרכיבה של שחקנים משמעותיים על רשת ספקי תשתיות קוויות מביאה לתוצאה אחת מאוד ברורה: שחקני התשתיות מפסיקים לשדרג את התשתיות שלהם ומפסיקים להשקיע בתשתיות. כך, כל התושבים וכלכלת המדינה נפגעים. רק בישראל הרגולטורים מסרבים להבין שהדרדרות של ישראל (בכל קנה מידה) בתשתיות התקשורת ואיכות השירות ברשתות הללו, היא פרי "רגולציה חזירית" שלהם עצמם. 

יודגש: סלקום יכולה לספק מחיר זול ללקוחות "סלקוםtv" (וגם כך המתחרים החדשים, שנכנסו לשוק), אך ורק בגלל שהיא מפירת חוק ו"רוכבת" על אחרים, בלי לשלם את העלויות שנדרשות בחוק. בדיוק אותו סיפור של גולן טלקום ממהדורת התחרות בסלולר. זה פשוט סרט בהילוך חוזר. שום דבר לא נלמד מהניסוי הכושל בסלולר.  

הדרך היחידה להתחרות ב-HOT וב-YES היא ביצירת תשתיות מתחרות ושירותים מלאים מתחרים. תשתיות אמיתיות. לכן, הדרך הנכונה היא להלאים את Unlimited, לסלק את כל השותפים המיותרים ממנה ושפרטנר (או סלקום) תהיה שותפה ב-Unlimited, חברה שתקבל רישיון להיות גם ספק שירותי טלוויזיה על רשת הסיבים לבתים של Unlimited. גם נטפליקס יכולה להצטרף ל-Unlimited. זה לא קרה, לא קורה ולא ידוע אם בכלל יקרה. קודם Unlimited צריכה להתמוטט, לפני שמקבלים את ההחלטות הנכונות הדרושות. ככה זה עובד בישראל. מתעוררים רק כשיש משבר. 

כל זה, לא מובן לד"ר יפעת בן-חי שגב, שרואה את האחרים כחזירים, לא את עצמה

חשיפת עלייה נוספת במחירים בהוט
אם לא די ב"עליות המחירים החזירית" של YES ו-HOT, חברת HOT ביצעה בשקט עליית מחירים בתחום שדי סמוי מן העין: בתשלום על נזק או אבדן של הנתבים בבתי הלקוחות. השיטה: הוט שינתה את ההגדרות של התחום הזה לגמרי

כדי להבין את התרגיל, נאלצתי להכין את טבלת ההשוואה הבאה, כדי להמחיש את העלייה במחירים:
הפריט מחיר קודם מחיר חדש
מודם שאבד 152.58 ₪   -
מודם-נתב אלחוטי שאבד 152.58 ₪   -
חיוב עקב נזק בלתי הפיך למודם אינטרנט, או עקב אבדנו 111 ₪ 211  ₪
חיוב עקב נזק בלתי הפיך למודם משולב, או עקב אבדנו   - 335 ₪

פניתי להוט ושאלתי: "מדוע הוט העלתה מחירים של אבדן ציוד [בבית הלקוחות] בלי כל הודעה פומבית?" תשובה לא הצלחתי לקבל. לא שלא ניסיתי.

להערכתי, הוט פשוט למדה את הלקח מבזק, שלא עדכנה את מחירי אבדן הנתבים שלה, שהתקינה בבתי הלקוחות. כשלקוחות בזק רוצים לנטוש את בזק ולעבור להסדר השוק הסיטונאי, הם אמורים להחזיר את הנתב לבזק. אזי, במקום לרכוש נתב חדש, יש לא מעט לקוחות, שמספרים לבזק, שהנתב שהיה בביתם: אבד \ נפל לאסלה \ הכלב אכל אותו \ חייזרים מהמאדים גנבו אותו, ועי"כ הם משלמים קנס קטן של 200 ש"ח לבזק, על "השקר הלבן" הזה. כמה עצוב שזה המצב, שנוצר בשוק פרי הרגולציה שהמציא משרד התקשורת הישראלי. ה"ישראבלוף" הפך לנורמה.

אז הוט החליטה "להקדים תרופה למכה" ולהעלות את מחירי אבדן הציוד, למחיר יותר ריאלי. חבל רק שזה נעשה כך בסתר. 

עדכון 22.11.15: ד"ר יפעת בן-חי שגב, שההתמחות העיקרית שלה זה: דאגה לעצמה ולחברות שלה, תוך צפצוף ארוך על הכל, תוך התעלמות מהפרות החוק של כמה שחקנים ובראשם סלקום, הודיעה הבוקר שתאסור את העלאת המחירים ב-YES וב-HOT ותפנה לממונה על ההגבלים העסקיים שיחקור אם אין כאן "קרטל", או איזה "תיאום מחירים" אסור על פי חוק.

אני מציע שקודם לכל עשייה וחקירה, שד"ר יפעת בן-חי שגב תסגיר את עצמה למשטרה מיוזמתה, ותספר שם על התעלולים היא עצמה עשתה ועושה, לפני שהיא מאשימה אחרים בתעלולים בלתי חוקיים. 

מירית כהן, דוברת YES, הגיבה להאשמות: "מדובר בהאשמות חסרות אחריות, שהרי המועצה עצמה אישרה את עדכון מחיר ה-VOD עוד ב-2014, ואנו מזמינים את הממונה [על ההגבלים העסקיים] לערוך בדיקה ולגלות כי אנו פעלנו על פי החוק והודענו על כך בשקיפות והגינות כלפי לקוחותינו. ייתכן והמתחרים בחרו לפעול אחרת".

שירי קריספין ולס, דוברת קבוצת הוט: "הוט פעלה ופועלת בהתאם להוראות הדין גם בעניין זה".  

עדכון 29.11.15: מ"מ הממונה על ההגבלים העסקיים דחה בביטול את תלונתה של ד"ר יפעת בן-חי-שגב כנגד העלאות המחירים של YES ו-HOT. כפי שכבר כתבנו, החשוד היחיד באיזה עבירה בסיפור הזה, זו ד"ר יפעת בן-חי-שגב בכבודה ובעצמה, ולכן הצענו לה להסגיר את עצמה למשטרה, מיוזמתה. 
כסף עף באוויר



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים