Telecom News - ספק תקשורת מרובע ראשון בישראל על תשתית הסיבים של Unlimited

ספק תקשורת מרובע ראשון בישראל על תשתית הסיבים של Unlimited

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> ספק תקשורת מרובע ראשון בישראל על תשתית הסיבים של Unlimited
חברת פאסט (Fast) השיקה שירות חדש של תשתית פס רחב 100 מגה סימטרי, אינטרנט 100 מגה סימטרי, טלפוניה ללא הגבלה ושירותי טלוויזיה מלאים, במחיר מצחיק של 149 ש"ח לחודש. סוף סוף שירות תקשורת מלא על תשתית Unlimited מספק תקשורת אחד.
מאת: אבי וייס, 19.11.15, 17:20אייל תמיר

ראשונים לדווח: לאחר שהוט הצליחה להפריע לפעילות ספק שירותי האינטרנט היחיד על הרשת שלה, בהסדר "שוק סיטונאי" (חברת פאסט), ולאחר שמנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר) לא עזר לפתור את החסימה הזו של התחרות מצד הוט, החליט מנכ"ל פאסט, אייל תמיר (בתמונה) לשנות כיוון ולצאת עם שירות תקשורת מלא ומרובע (כולל טלוויזיה), על רשת Unlimited.

עד היום לא היה שירות כזה בישראל, מה שמנע מלקוחות רבים ברשת Unlimited להמשיך להיות מנויים ב-Unlimited. זאת, בגלל שלא היו על הרשת הזו שירותי טלפוניה וטלוויזיה. הלקוחות לא היו מוכנים לשלם במקביל על 2 תשתיות תקשורת קווית, כדי לקבל את כל השירותים, שבית ממוצע בישראל זקוק לו. יצויין, שלאחרונה החלה Take בשירותי טלוויזיה על רשת Unlimited, אבל זה עדיין שירות יחיד (ללא טלפוניה וללא שירותי פס רחב). 

אייל תמיר, מנכ"ל פאסט: "אנו גאים להכריז היום על שירות חדש על בסיס פריסת הסיבים של חברת אנלימיטד, שבעצם מעביר את האזרחים אל המאה ה-22.

אנו נספק אינטרנט מהיר עם ביצועים חסרי תחרות, שלמעשה מאפשר לחזון שלנו להתגשם. כך, שכל אחד יכול לצפות בתכנים, עפ"י בחירתו ובמחיר שווה לכל נפש.

מהפכת הקוואד של FAST תעמיק את החדירה של הסיבים בבתי האב בישראל. ותפחית באופן משמעותי את הוצאות התקשורת של כל בית אב".

העלות של שירותי הקוואד של פאסט היא 149 ש"ח לחודש עבור תשתית + ספק אינטרנט (100 מגה סימטרי) + טלפוניה (ניתן לנייד המספר הקיים לשירות החדש, שירותי הטלפוניה מסופקים בשת"פ עם פרטנר) + טלוויזיה, הכל ללא התחייבות, במחיר קבוע. פאסט עד היום שמרה על מחירים נמוכים ואטרקטיביים לאורך שנים.

אפשר להירשם לשירות הקוואד החדש באתר Unlimited, או באתר Fast.

תשומת לב, שיש צורך ברכישה חד פעמית של ציוד מתאים לצורך קבלת השירות המשולב הזה. הלקוח יכול לבחור את המכשיר המתאים לו לפי רמת השירותים, שהוא רוצה לקבל, בעלות של 400 ש"ח ו-500 ש"ח.

החבילה המומלצת של ציוד ללקוח ביתי רגיל על רשת הסיבים של Unlimited היא: 
1. FASTTV: ממיר טלוויזיה עם "עידן פלוס" עם שלט מתקדם (מערכת מבוססת אנדרואיד) ואפשרות לצפיה גם בתכנים מהאינטרנט. המחיר: 500 ש"ח חד פעמי.
2. FASTPHONE: טלפון קווי ללא הגבלת דקות. הנתב מאפשר עד 2 קווי טלפון וראוטר אלחוטי. המחיר: 400 ש"ח חד פעמי. 

אין ספק, שההצעה הזו טובה בהרבה מהטריפל של סלקום, ב-149 ש"ח לחודש, עבור חיבור של 40 מגה לא סימטרי. 

ההצעה הייחודית של פאסט, מצטרפת היום למהלך "המפץ הגדול" בשוק התקשורת הישראלי, והיא מסמנת עידן חדש בתחום התחרות על ליבו (וכיסו) של הלקוח המעונייין בכל שירותי התקשורת מספק אחד ובמחיר סביר, ללא התחייבויות מיותרות וללא תרגילים ועליות מחירים זוחלות.
FAST



 
 
Bookmark and Share