Telecom News - RePark Social Parking - אפליקציה בחינם להשכרת חניות פרטיות לפי שעה

RePark Social Parking - אפליקציה בחינם להשכרת חניות פרטיות לפי שעה

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לתחבורה >> RePark Social Parking - אפליקציה בחינם להשכרת חניות פרטיות לפי שעה
מאת: מערכת Telecom News
21/11/15,  12:01
מטרת / הייעוד של התוכנה: מטרת האפליקציה, שזכתה במקום ראשון בתחרות "עיר חכמה" ברמת גן, היא לאפשר לכל בעל חניה להשכיר את החניה שלו בזמנים בהם היא פנויה כשהוא יוצא לעבודה או לבילויים למען נהגים המגיעים לאזור שיוכלו לחנות באותן חניות פרטיות בתשלום לפי שעה. למי שיש חניה פרטית בת"א, ר"ג והסביבה יכול לשתף  אותה בזמן שהיא ריקה ולהתחיל להרוויח.
שם התוכנה: RePark Social Parking
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם היא אפליקציית חניה חברתית, שפועלת בדרך בה כולם מרוויחים: התושבים מרוויחים הכנסה חודשית נוספת מהחניה הפנויה שלהם והנהגים מרוויחים חניה זמינה. הדבר תורם גם לעסקים ומוסדות הנמצאים בעיר, שמקבלים כח קניה נוסף וכלל הציבור מרוויח פחות עומסי תנועה הנגרמים מחיפוש חניה ופחות זיהום אוויר מאותם פקקים. למעשה, זה מצב של Win-Win: בעלי חניות פרטיות מרוויחים כסף ומחפשי החניות זוכים בחניה נוחה. 

 

RePark עובדת לפי מודלים של הכלכלה השיתופית (Sharing Economy) בדומה לחברת AIRBNB - ספקית חדרי המלון הגדולה בעולם, מבלי שיש בבבעלותה אף לא חדר מלון אחד ולחברת UBERשהיא ספק המוניות הגדול בעולם, שאין בבעלותה ולו מונית אחת. חברות בתחום הכלכלה השיתופית מאפשרות לבעלי נכסים פרטיים, לשתף אותם עם הקהילה ולאפשר חוויה חדשה ושונה של שירות אישי יותר ותוך כדי ייצור הכנסה נוספת מהנכס.

כאמור, השירות המאפשר לבעלי חניה פרטית להשכיר את החניה שלהם לפי השעה, בכל שעה, בכל פעם שהם לא משתמשים בחניה בעצמם ובתוך כך להרוויח כסף, עשייה חברתית והקלה בזיהום האויר סביב אזור המגורים.

במקביל, השירות מאפשר לנהגים לחפש חניה סביב מקום הקרוב ליעד. (בתל אביב, רמת גן והסביבה).

השימוש באפליקציה נעשה בדרך פשוטה, חסכונית ואוטומטית, הכוללת ניווט, בקרת שער אוטומטית ותשלום נייד. המערכת גם מספקת זמן אמיתי להגעה ליעד המבוסס על נתוני תנועה בזמן אמת.

גרסת האפליקציה הנוכחית מאפשרת לבעלי חניה בתל אביב להשכיר את החניה הפרטית שלהם בזמן שהיא ריקה. לשםן כך,  יש להזין את מיקום החניה, נתונים של פתיחת השער והזמנים בהם היא פנויה להשכרה.

אם צריך לעשות שינוי בזמני ההשכרה ברגע האחרון ניתן לבצע שינויים בזמני השכרת החניה בזמן אמת.


הסטארטאפ הוקם ע״י היזמים בנימין מרון, גדי להט ואורי נווה, שמספרים כי עד שנת 2020 שירות החניה החברתית מתכוון להיות ספק החניות הגדול בעולם שאין בבעלותו אפילו לא חניה אחת ולהגדיל את היצע החניות בעיר בכ30% דבר הנאמד בעשרות אלפי חניות, שתתווספנה לרווחת התושבים בכל עיר מרכזית בארץ ובעולם.

הסטארטאפ זכה ב-8.11.15 במקום ראשון בתחרות מייזמים בנושא "עיר חכמה" בעיר רמת גן ובפרס של 100,000 ש"ח עבור המקום הראשון, מתוך 60 מיזמים וסטארטאפים, שניגשו לתחרות, כפי שדיווחנו - כאן. בכך גם שמה רמת גן  את עצמה על המפה בתחום זה ותתן הזדמנות לשתוף פעולה בפיילוט של RePark בעיר.  
 

RePark נמצאת כעת בשלב בטא והחלה פעילות באזור תל אביב, רמת גן והסביבה ומידי יום מנגישה עוד ועוד חניות פרטיות לכלל הנהגים. 
 

מסך RePark



 

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share