Telecom News - בוגריה היזמים של האוניברסיטה העברית כבשו את הקמפוס הירושלמי

בוגריה היזמים של האוניברסיטה העברית כבשו את הקמפוס הירושלמי

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> בוגריה היזמים של האוניברסיטה העברית כבשו את הקמפוס הירושלמי
בוגריה היזמים של האוניברסיטה העברית כבשו את הקמפוס הירושלמי
מאת: מערכת Telecom News, 22.11.15, 23:40אריאל מייסלוס

במסגרת אירועי שבוע היזמות העולמי אירח מרכז היזמות של האוניברסיטה העברית, HUstart, בשיתוף עם מרכז אספר ליזמות של בית הספר למינהל עסקים, 2 בוגרי האוניברסיטה העברית שהפכו ליזמים מצליחים.
 
באירוע הראשון הרצה אריאל מייסלוס (בתמונה למעלה), בוגר מחזור י"ג של תכנית תלפיות, יזם סדרתי עם שני אקזיטים מאחוריו, בחברת פסעבה, שנמכרה ל-PMC-Sierra, ובחברת אנוביט, שנמכרה לאפל, והיום מנהל את סטרטוסקייל.

הוא דיבר על היסודות החשובים, שכדאי להקפיד עליהם כדי להקים סטארטאפ מצליח, הדרך לבחירת הצוות הנכון ומה הצעדים הראשונים שכדאי לעשות בדרך לפיתוח מוצר הדורש גיוס של עשרות מיליוני דולרים.

לדבריו כדי להצליח יש לבחור צוות, שבנוי נכון ויכול ללכת יחד בדרך הארוכה, ויש לעשות תכנית מקדימה עבור פיתוח מוצר כדי להיות מוכנים לאתגרים השונים.
 
באירוע השני הרצה ד"ר אלי פישר, (בתמונה משמאל), מד"ר אלי פישרוסמך האוניברסיטה העברית בביוכימיה ומיקרו-ביולוגיה, שהקים את תשלובת מפעלי ד"ר פישר המוכרת היום למעלה מ-500 מוצרים ב-30 מדינות ומעסיקה למעלה מ-700 עובדים.
 
ד"ר אלי פישר סיפר על נחישות והתמודדות עם משברים, ואיך גילה בדיעבד, שכאשר חזר מארה"ב לישראל ב-1965, אחרי דוקטורט ופוסט-דוקטורט כדי להקים את המפעל, נפוצה שמועה בין מכריו שהוא חזר מרושש ומשוגע, כי איזה הסבר אחר יש למי שחזר מארה"בלהקים מפעל באזור התעשייה של בני ברק?

הוא סיפר על נחישות והתמודדות עם משברים, בעיקר שתמיד צריך להמשיך להאמין במה שאתה עושה וגם שאומרים לך לא להמשיך עם החזון, ולהאמין בעצמך ובחברה שלך.
 
מרכז היזמות החדש של האוניברסיטה הירושלמית - HUstart, (לא להתבלבל עם מרכז יזמות בשם דומה באוניברסיטת חיפה), נחנך אך לפני חודשים אחדים. ניתן לעקוב אחר תכניות והרצאות אחרות ניתנות לקהל הסטודנטים היזמי הירושלמי – כאן.
 



 
 
Bookmark and Share