Telecom News - פתרון חדש להענקת דמי חנוכה מסלאריקס, בלי עמלות לבנקים

פתרון חדש להענקת דמי חנוכה מסלאריקס, בלי עמלות לבנקים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> פתרון חדש להענקת דמי חנוכה מסלאריקס, בלי עמלות לבנקים
פתרון חדש להענקת דמי חנוכה מסלאריקס, בלי עמלות לבנקים
מאת: חיים חביב, 23.11.15, 13:45שלמה זיטמן Cellarix
 
סבא, רוצה להפתיע את נכדיך בדמי חנוכה? הפתרון זמין בארנק הסלולרי של סלאריקס. העברת הכספים באמצעות חשבון אישי של סלאריקס בסמארטפון נעשית חינם והפתרון חוסך את כל העמלות, שגובים הבנקים בגין העברות בנקאיות, לעיתים כדי מספר שקלים לכל העברה בודדת. 

זה גם חוסך את עמלות כרטיסי האשראי, למי שמשתמש באמצעי הזה למשיכת ולהעברת כסף.
 
חברת סלאריקס, שמתמחה בפיתוח ושיווק תשלומים סלולריים, מאפשרת לכולנו לקיים מסורת יהודית עתיקה במתכונת של המאה ה-21. שירות הארנק הסלולרי של החברה מאפשר להעביר כסף מכל משתמש לכל נמען בלי להזדקק לכסף מזומן, ובלא תשלום עמלה על משיכת מזומנים או על העברה בנקאית, ואף בלא להביט בעיני המקבל. זאת, גם אם לנמען עדיין אין חשבון סלאריקס.
 
שלמה זיטמן, (בתמונה), יזם ומנכ"ל Cellarix: "שירות סלאריקס מאפשר לכל בעל חשבון סלולרי להעביר כסף לכל אחד בלא צורך לפגוש אותו פנים מול פנים, להיסחב עם מזומנים או לשלם עמלה בנקאית יקרה. כסבא, שמעניק מידי שנה דמי חנוכה לנכדיו, עשיתי לעצמי חיים קלים ופשוטים יותר".
 
מייק איפלה, מנהל המכירות של החברה: "דרך שירות סלאריקס מעניקים כספים לקרובים ולחברים בלא משיכת כסף בכספומט ותשלום עמלת משיכה, בלא חשש מטעויות בספירת הכסף, בלא צורך להתעסק ביצירת סכום הכסף המדויק ובלא צורך להסתובב ברחוב עם כמות גדולה של כסף מזומן".
 
בעלי חשבון סלאריקס עסקי יכולים להעביר דמי חנוכה לבני  משפחתם ולחבריהם במקבץ אחד באמצעות השירות החדש - "הפץ כסף", שמאפשר לבעל חשבון עסקי להעביר כסף בבת אחת למספר בלתי מוגבל של נמענים, בעמלה כוללת בסך של שקל אחד על כל העברות הכספים גם יחד.
 
סלאריקס הוקמה ב--2009 בידי שלמה זיטמן, יזם, שהקים את חברת החנייה הסלולרית העולמית "פנגו", שכעת מאפשרת לשלם בקלות על חשבונות, לערוך קניות ולהעביר כסף לכל מי שבידו טלפון סלולרי. ההתקשרות והעברת הנתונים מבוצעת במשטר אבטחה SSL בהתאמה להגדרות המחמירות של תקן PCI DSS.

תמונת האפליקציה (יש גרסאות ל: אייפון, אנדרואיד וווינדוס-פון):
אפליקציית Cellarix



 
 
Bookmark and Share