Telecom News - המשקיע אדן שוחט מציע לסטראטאפים בתחום הביטקוין 50,000 $ על בעיה

המשקיע אדן שוחט מציע לסטראטאפים בתחום הביטקוין 50,000 $ על בעיה

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> המשקיע אדן שוחט מציע לסטראטאפים בתחום הביטקוין 50,000 $ על בעיה
המשקיע והיזם אדן שוחט מציע לסטארטאפים בתחום הביטקוין 50,000 דולרים על בעיה
מאת: מערכת Telecom News, 26.11.15, 12:58אדן שוחט
 
ראשונים לדווח: כנס הביטקוין: אדן שוחט קורא ליזמים לאתר בעיות יסוד בתחום הביטקוין ולהציע הצעות מדידות לפתרון ומודל עסקי, שילווה את הפתרון. מציג הפתרון בעל הביצועים הטובים ביותר יזכה ב- 50,000 דולרים כהשקעה ראשונית בחברה.
 
איגוד הביטקוין הישראלי ערך אתמול את כנס הביטקוין השנתי. במסגרת הכנס הכריז אדן שוחט, (בתמונה משמאל), שותף מייסד בקרן אלף, על אתגר לקהילת הביטקוין בישראל. במסגרת האתגר קרא שוחט ליזמים לאתר בעיות יסוד בתחום הביטקוין, להציע הצעות מדידות לפתרון ומודל עסקי אשר ילווה את הפתרון. מציג הפתרון בעל הביצועים הטובים ביותר, יזכה ב- 50 אלף דולר, כהשקעה ראשונית בחברה.
 
אדן שוחט: "הרעיון הוא לא  מימון מלא לחברה אלא דרך לתקן בעיות יסוד' שעוצרות את תעשיית הביטקוין. עשינו זאת בעבר בנושא של עלות העברות קטנות וכעת אנחנו מחפשים להגדיר לא רק את הפתרונות אלא גם את הבעיות' שעוצרות אותנו כיום. אנו  בקרן באלף משקיעים בתעשיות, שעדיין לא השתנו. WeWork עשתה את זה בנדל"ן, Uber עשתה את זה בתחבורה ותראו איפה הם היום.

תעשיית הפיננסים העולמית טרם השתנתה באופן מהותי וזו הזדמנות. כל מי שעסק בעבר ב'צנרת' של האינטרנט, סיסקו, רד האט, הרוויח בגדול. אנו מאמינים, שביטקוין ובלוקצ'יין יכולים לעשות דברים דומים. מה שאנו אומרים ליזמים הוא, ש'עדיף שונה על טוב יותר.' לא מספיק רעיון שיעשה את הדברים טוב יותר, אלא צריך רעיון כזה, שיהיה שונה לחלוטין ויוכל לסחוף את השוק".
 
עו"ד יהונתן קלינגר, (בתמונה משמאל), על נושא הביטקוין ומימון טרור: "התקשורת נוטה לסקר אירועי ביטקוין בהקשרים שליליים, במיוחד יונתן קלינגרכאשר בשבועות האחרונים עלה הקשר בין ביטקוין לדאע"ש. אולם, לאחר בדיקה של נושא זה גילינו, שלא היו אינדיקציות ברורות לשימושי ביטקוין ע"י ארגוני טרור, אלא ההפך הוא הנכון: ביטקוין יכול לסייע לעקוב אחר הטרוריסטים ולתפוס אותם.

כל טכנולוגיה חדשה נתקלת בהתנגדות ובפחד, אבל חשוב לדעת, שטכנולוגיה היא ניטרלית. ניתן לנצל אותה לרעה וניתן לעשות בה שימושים אדירים. עלינו כקהילה וכמובילים בתחום מוטלת האחריות לסייע לגורמים המוסמכים בסיכול של פעולות שליליות ולאפשר לביטקוין לעשות את המהפכה, שאנו מאמינים שיעשה".
 
מארק סמארגון, (בתמונה משמאל)ממייסדי הסטארטאפ Colu: "בורסת הביטקוין Bitt בשיתוף הרשויות החלה לאחרונה לפעול להנפקת מארק סמרגוןדולר קריבי על בסיס הפלטפורמה של Colu.

ההחלטה נבעה בשל העובדה שלרבים מתושבי האיים אין גישה לשירותי בנקאות. למעשה, אנו זקוקים היום לבנקים כדי להשתמש כמעט בכל מטבע, אנו זקוקים לכספומטים, שיוציאו עבורנו כסף ולחברות אשראי, שתאשרנה לנו תשלומים.

רשת הביטקוין מאפשרת לעשות את כל זה ללא בנק והפלטפורמה של Colu מאפשרת להנפיק מטבע מקומי ולקבוע כמה כסף יש ולמי.

כיום השירות הזה נמצא בשלבי הטמעה ואנו מצפים, שהם ינפיקו את הדולרים הקריביים הראשונים בקרוב".
 
מני רוזנפלד, (בתמונה ממני רוזנפלדשמאל), יו"ר איגוד הביטקוין: "בתקופה האחרונה אנו רואים מגמה חיובית בשוק הביטקוין. יותר פעולות מתבצעות, יותר סטארטאפים קמים, ובעיקר, מתחילה לחלחל ההבנה לפיה לטכנולוגיה של הביטקוין, הבלוקצ'יין, יש עתיד גדול, שיכול להפוך את הדרך בה אנו מסתכלים על כסף ונכסים.

אין זה מקרה, שיותר ויותר משקיעים נכנסים אל תוך השוק הישראלי ואני בטוח, שכשם שישראל הפכה למעצמת סייבר, כך היא תוכל להפוך גם למעצמת בלוקצ'יין".
 
 
ביטקוין



 
 
Bookmark and Share