Telecom News - הסטארטאפ fone.do למען הסטארטאפים: מציע שיחות חינם לארץ ולחו"ל

הסטארטאפ fone.do למען הסטארטאפים: מציע שיחות חינם לארץ ולחו"ל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> הסטארטאפ fone.do למען הסטארטאפים: מציע שיחות חינם לארץ ולחו"ל
הסטארטאפ fone.do נרתם לטובת סטארטאפים מישראל: מציע שיחות חינם לארץ ולחו"ל
מאת: מערכת Telecom News, 29.11.15, 11:09משה מאיר
 
fone.do לוקחת את המרכזיה הטלפונית אל הדפדפן ומאפשרת ב-3 דקות להקים מרכזיה עסקית. כדי להמחיש את קלות ההפעלה היא תאפשר לסטארטאפים להשתמש בחינם בשירותיה וליהנות משיחות חינם לארץ ולחו"ל במשך שנה.
 
ראשונים לדווח: אין כמעט עסק שלא מכיר את העלויות הכבדות והקושי הגדול של התקנת מרכזיות טלפון לעסקים: בזבוז ימי עבודה, קשיים טכניים, ביקורי טכנאים ובזבוז זמן וכסף. עבור סטארטאפים מדובר במשימה מסובכת: מקומות העבודה גמישים, המשאבים להשקעה בתשתיות מצומצמים, אך הצורך להיראות מקצועיים ולפעול בסטנדרטים גבוהים עדיין קיים.
 
סטארטאפ חדש החליט לתת לנושא הזה פתרון: fone.do, אותו מוביל היזם משה מאיר, (בתמונה), לוקח את המרכזיות המיושנות ומעביר אותן לדפדפן בטכנולוגיית WebRTC, ומאפשר, ב-3 דקות בלבד להקים מרכזיה טלפונית עסקית מלאה.
 
Fone.do מציע סדרה של פיצ'רים מקצועיים, כבר מההתקנה של השלוחה הראשונה: פקידת קבלה וירטואלית וניתוב שיחות, הקלטת שיחות והודעות תא קולי, שמנותבות ישירות למייל. עוד מאפשר Fone.do ליצור מספר אחד לעסק, שהמענה אליו יכול להתבצע מכל מקום ומכל מכשיר, כאשר ניתן להחליט על מספר אמריקאי או ישראלי.

על מנת להמחיש את קלות ההפעלה, החברה תספק בתקופה הקרובה את שירותיה בחינם לסטארט אפים ישראליים. במסגרת המבצע יוכלו הסטארט אפים להצטרף ל- Fone.do, ליהנות מכלל הפיצ'רים הייחודיים של המערכת, ללא הגבלה. כהטבה ייחודית תספק Fone.do למצטרפים שיחות חינם לארץ ולחו"ל, ממספר אמריקאי או ישראלי, במשך שנה שלמה.
 
Fone.do פונה לשוק ענק ובלתי מנוצל. שוק הטלפוניה האמריקאי מוערך בכ-22 מיליארד דולרים לשנה, כאשר 90% ממנו נמצאים עדיין בעידן כבלי הנחושת והטלפונים הישנים. בשעה שעסק אמריקאי ממוצע משלם לשנה על שלוחה כ-400 דולרים, Fone.do יצליח להציע ללקוח הסופי פחות ממחצית המחיר, כ-180 דולרים לשלוחה.
 
משה מאיר: "לא מדובר כאן במודל פרימיום. כל הפיצ'רים של המערכת, כולל הקלטת שיחות, ניתוב ועוד, כלולים כבר בחבילה ההתחלתית. את ההוזלה העיקרית אנו מצליחים ליצור במה שאנו מכנים 'רכישת הלקוח'. בכל מרכזיה אחרת בעולם, יש צורך לשלוח טכנאי, למתוח כבלים או לפחות להקצות איש תמיכה כדי להתחבר. ב-Fone.do  כל ההתנהלות היא מול אתר האינטרנט, מה שמוריד את העלות הראשונית של חיבור הלקוחות ב-70%. כלומר, הטכנולוגיה חוסכת מאות דולרים על כל שלוחה, חיסכון שאנו מעבירים אל הלקוח ומאפשר לנו להציע את המחירים הזולים בשוק".
 
מיזם Fone.do הוקם לפני שנה, בחברה מועסקים 9 עובדים ועד היום הושקעו בחברה כמיליון דולרים. כיום משתמשים במערכת מאות לקוחות, שצורפו לגרסת האלפא, ועם ההשקה מצפים בחברה לאלפי לקוחות חדשים.
 
את fone.do מובילים היזמים משה מאיר, אפי שפורן ויוסי צוריה, בעלי חברת Flat Planet Phone, שמפעילה גם את מותג השיחות הבינ"ל hallo 015, אותו הצילו מקריסה ב-2012. עוד בבעלותם 3 חברות עם רישיון מפעיל מקומי ובינ"ל בארה"ב ובקפריסין בתחום הטלפוניה. שפורן מכהן כיום כמנכ"ל hallo 015, ולשעבר כיהן כבכיר בדיגיטל, פאקרד בל ומחשוב ישיר. צוריה הוא  ממציא, איש עסקים ויזם וכיהן במשך יותר מ-20 שנה כ-CTO  ב-,NDS שנמכרה לפני כ-3 ב- 5 מיליארד דולרים לסיסקו.
 
fone.do
 
 



 
 
Bookmark and Share