Telecom News - מנכ"ל Fast מטיל פצצה חדשה: 42 ש"ח לחודש על תשתית הוט ספק + אינטרנט

מנכ"ל Fast מטיל פצצה חדשה: 42 ש"ח לחודש על תשתית הוט ספק + אינטרנט

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> מנכ"ל Fast מטיל פצצה חדשה: 42 ש"ח לחודש על תשתית הוט ספק + אינטרנט
אייל תמיר מנכ"ל Fast מגיב לחשיפת המבצע החשאי של הוט: חבילת "אינטרנט ULTRA" ומציג "מחיר פצצה" המייתר את המאבק של משרד התקשורת להחלת "שוק סיטונאי" על רשת הוט. לדברי אייל, משרד התקשורת אדיש לאפליית הלקוחות בהוט.
מאת: אבי וייס, 29.11.15, 17:00אייל תמיר

בלעדי: בשבוע שעבר חשפנו כאן בבלעדיות את המחירון של "אינטרנט Ultra" של הוט (בקצרה: 12 מגה ב-39 ש"ח, 30 מגה ב-59 ש"ח ו-100 מגה ב-69 ש"ח).

אייל תמיר (בתמונה), מנכ"ל חברת האינטרנט פאסט, ה-ISP היחיד (עד כה) המספק שירותי "שוק סיטונאי" על רשת הוט והיחיד המספק "שירות מרובע" על רשת Unlimited, מטיל פצצה חדשה: 42 ש"ח לחודש ל-12 מגה על תשתית הוט, המחיר כולל תשתית ב-39 ש"ח + ספק אינטרנט ב-3 ש"ח.  

אייל תמיר: "כמו שעשיתי עד היום למען הלקוחות שלי, אני החלטתי לתת הפעם אתגר רציני לשוק. בעצם מתחיל כאן עידן חדש בהוט. 42 ש"ח לשירות משולב, זו "מכה מתחת לחגורה לבזק". להערכתי, אין אפשרות להתחרות במחיר הזה, לא בשוק הסיטונאי". 

בנוסף, אייל תמיר התלונן בפני משרד התקשורת, שהוט מאפשרת מחירים בלעדיים להוטנט, ולא ללקוחות ISP אחרים דוגמת Fast. לדבריו, כבר 11 יום שהוא לא מקבל שום מענה ממשרד התקשורת. אייל תמיר: "FAST מתחייבת להאבק על זכותו של כל לקוח ב-FAST שיפנה אליה לקבל את המבצע מהוט". 

ההרשמה למבצע - כאן

אין ספק שהמבצע החדש מייתר את הצורך בשימוע של משרד התקשורת  למחירי תשתיות האינטרנט של הוט, שכן מחירים כאלו אטרקטיביים - כבר לא זקוקים למחירון חדש ולשימוע... 
פאסט



 
 
Bookmark and Share