Telecom News - האם הרכבת הקלה (מתוצרת סין) של גוש דן תקבל אינטרנט לווייני מגילת?

האם הרכבת הקלה (מתוצרת סין) של גוש דן תקבל אינטרנט לווייני מגילת?

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> האם הרכבת הקלה (מתוצרת סין) של גוש דן תקבל אינטרנט לווייני מגילת?
האם הרכבת הקלה (מתוצרת סין) של גוש דן תקבל אינטרנט לווייני מגילת?
מאת: מערכת Telecom News, 30.11.15, 20:30
 
ספקית ציוד הרכבות הגדולה בעולם, CRRC, בחרה בגילת לאספקת אינטרנט בכל הרכבות שלה בעולם. חברת CNR (שהיא חלק מ-CRRC לאחר המיזוג ביניהן), זכתה היום במכרז הבינלאומי של נת"ע לאספקת כ-90 קרונות בשלב ראשון, בעלות של מאות מיליוני ש"ח, לפרויקט הרכבת הקלה בגוש דן.
 
גילת ו-CRRC הסינית (ארגון שהוקם ביוני 2015 בעקבות המיזוג בין החברות הסיניות CNR ו- CSR), הודיעו עוד טרם הזכייה הזו בנת"ע, על שיתוף פעולה לחיבור רכבות נוסעים בתנועה ולהבטיח תחזוקה בזמן אמת דרך שירותי NOC (שירותי מרכז רשת) מבוססי מחשוב ענן.
 
חברת CRRC (ר"ת: China Railway Rolling Stock Corporation), ספקית ציוד הרכבות הסינית, הגדולה בעולם (מעל ל-175 אלף עובדים והתקנות במעל ל-100 מדינות) וגילת הישראלית חתמו על שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח, שיאפשר להניע יחדיו את פיתוח התקשורת הלוויינית והשירותים המנוהלים, לאספקת שירות מתקדם (מבוסס שירותי ענן), בענף תחבורת הרכבות העולמי. מטרת שיתוף הפעולה היא לאפשר חיבור אינטרנט לכל רכבת המונעת על ידי הטכנולוגיה של CRRC בעולם.
 
הסכם זה מחבר בין הטכנולוגיה לציוד לרכבות ויכולות הייצור של CRRC לבין הטכנולוגיה של גילת לאינטרנט לווייני בתנועה (SOTM) וניסיונה העשיר בפיתוח וניהול רשתות לוויין בין לאומיות בלמעלה מ-90 מדינות.
 
החברות תפתחנה פתרון, שיאפשר לנוסעים ברכבות המהירות של CRRC גישה לאינטרנט לווייני, פס רחב, בתנועה. הפתרון אף יאפשר ל-CRRC לנטר ולבצע תחזוקה של השירותים ברכבות דרך הלוויין בכל מקום בו הן נמצאות בעולם, בזמן אמת, דרך מרכז פעילות ברשת תקשורת מבוססת מחשוב ענן (NOC). כיום, תקשורת לוויינית היא הדרך היחידה לאפשר קישוריות רציפה ברכבות בין לאומיות מהירות.
 
סון ינגסאי, סגן נשיא ב-CRRC"בחרנו בגילת בשל הטכנולוגיה המובילה שלה לתקשורת לוויינית בתנועה, הניסיון הבין לאומי שלה וההכרה שכבר יש לה בסין. גילת הדגימה הבנה מעמיקה של צרכינו ויכולות מוכחות לאספקת רשתות תקשורת לוויינית בתנועה ברמה הבין לאומית אותה אנו דורשים".
 
משה (צ'יקו) תמיר, סמנכ"ל חטיבת היוזמות האסטרטגיות בגילת: "ההסכמים עליהם דיווחה גילת בעבר עם חברות סיניות מעידים על יכולותיה באספקת שירותי תקשורת לוויינית נייחת וניידת, לרבות תקשורת במטוסים, בכלי שייט וביבשה. שיתוף פעולה חדש זה עם CRRC מרחיב את הקשר שלנו עם השותפים הסיניים לפריסה עולמית. גילת תאפשר אינטרנט לווייני עתיר ביצועים בתנועה ברכבות מהירות בכל העולם בהתבסס על הטכנולוגיה המובילה שלנו והניסיון לשירותים מנוהלים". 
 
עוד הוסיף: "גילת ממוצבת במקום הטוב ביותר על מנת לעבוד ביחד עם CRRC על פרויקט שאפתני בסדר גודל כזה. אנו מברכים על הסכם זה ושמחים לקראת העבודה המשותפת עם CRRC".
לווינים



 
 
Bookmark and Share