Telecom News - 6 סטארטאפים לפתרונות פרסום ו-publishers יצאו ליפן וקוריאה הדרומית

6 סטארטאפים לפתרונות פרסום ו-publishers יצאו ליפן וקוריאה הדרומית

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> 6 סטארטאפים לפתרונות פרסום ו-publishers יצאו ליפן וקוריאה הדרומית
6 סטארטאפים לפתרונות לשחקני פרסום ו-publishers יצאו ליפן וקוריאה הדרומית
מאת: מערכת Telecom News, 1.12.15, 13:23יפן
 
משלחת סטארטאפים מישראל תיפגש עם חברות הפרסום הגדולות בקוריאה ויפן: Cheil-סוכנות הבית של סמסונג,Innocean -סוכנות הפרסום הביתית של תאגידHyundai , קואודו, יאהו  יפן, רקואטן, דנטסו ו-.Opt
 
משלחת ראשונה של סטארטאפים ישראלים:  ironsrc, similarweb, datorama, appsflyer, showbox, Geoedge בתחום פתרונות לשחקני פרסום ו-publishers תיפגש השבוע עם צוותי החדשנות של חברות הפרסום הגדולות בקוריאה ויפן. המשלחת אורגנה ע"י הנספחויות המסחריות של משרד הכלכלה ביפן ובקוריאה הדרומית, מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה ומכון היצוא.
 
החברות הישראליות תצגנה פתרונות מתקדמים בתחום ה-Digital Advertising בפני חברות פרסום קוריאניות ויפניות וכן חברות טכנולוגיה המפעילות פלטפורמות שונות לפרסום ומסחר מקוון.
 
שי פילר, הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בקוריאה הדרומית: " שוק הפרסום הדיגיטלי בקוריאה מוערך בכ-3 מיליארד דולרים והוא גדל ב-13% כל שנה. הנוכחות של רשת סלולרית מתקדמת ואחוז חדירה גבוה של מכשירים סלולריים חכמים הופכים את קוריאה הדרומית לגן עדן של פרסום דיגיטלי, בדגש על המובייל. מעבר לשוק המקומי החזק בקוריאה מתקבלות הרבה החלטות שיווקיות/פרסום הנוגעות לקמפיינים העולמים של חברות ענק כגון  Samsungו-Hyundai.  

החברות הישראליות תקיימנה פגישות עם חברות פרסום מקומיות בסמינר עסקי וכן תקיימנה פגישות עם צוותי החדשנות של חברות הפרסום הגדולות בקוריאה כמו Cheil -סוכנות הבית של Samsung ו-Innocean-סוכנות הפרסום הביתית של תאגידHyundai ".
 
נועה אשר, הנספחת המסחרית של ישראל ביפן: "ביפן צפוי לחברות הישראליות לוח זמנים עמוס הכולל ביקורים בחברות הפרסום הגדולות ביפן כדוגמת הקואודו, יאהו יפן, רקוטאן, דנטסו ו-OPT.  החברת היפניות שמחות על ההזדמנות להפגש עם חברות ישראליות בעלות טכנולוגיה פורצת דרך בתחום הפרסום ומסתכלות על הפתרונות הישראליים כאמצעי לשדרוג המוצרים שלהן או כיעד להשקעה בחברות הישראליות.

יפן נחשבת לאחת המדינות המתקדמות בשוק הפרסום הדיגיטלי בעולם. שוק הפרסום הדיגיטלי מוערך ביפן ב-9.7 מיליארד דולרים בשנה. תחום הפרסום במובייל מוערך ב-4  מיליארד דולרים בשנה וצפוי להכפיל את עצמו עד שנת 2019".
 
לי אבירם, מנהלת תחום הניו מדיה במכון היצוא: "השווקים של יפן וקוריאה הדרומית הם שווקים  שמחד בעלי פוטנציאל רב וידוע כפי שתואר לעיל ומאידך מציבים אתגרים עבור החברות הישראליות. מרבית החברות הישראליות בתחום זה פונות בראש ובראשונה לשוק האמריקאי ולאחר מכן מתפתחות מזרחה על גבי הגלובוס – עוברות במערב אירופה, מזרחה וכן הלאה.

בפעילות זו משתתפות 6 חברות, שקיבלו החלטה להשקיע ולהעמיק את פעילותן בשווקים אלה. כגופים הפועלים לקידום היצוא והסחר הבינלאומי שמנו לנו למטרה לפתוח דלתות והזדמנויות גם בשווקים היותר מאתגרים ולא ברורים מאליהם עבור התעשיה הישראלית. אנו מקווים, שבפעילות זו נייצר בסיס קשרים שיעמוד לרשות החברות הישראליות העתידיות שתבשלנה במוכנותן לשווקים אלה".
 
ממינהל סחר חוץ נמסר, שההיקף הכולל של הסחר בסחורות בין ישראל ליפן היה כ-2.3 מיליארד דולרים ב-2014, כאשר גובה היצוא ליפן היה כ-800 מיליון דולרים וגובה היבוא כ-1.5 מיליארד דולרים, ואילו ההיקף הכולל של הסחר בסחורות בין ישראל לקוריאה הדרומית היה כ-1.9 מיליארד דולרים ב-2014, כאשר היקף היצוא לקוריאה הדרומית עמד על כ-600 מיליון דולרים והיקף היבוא על כ-1.3 מיליארד דולרים.
 
יפן
 
         
 



 
 
Bookmark and Share