Telecom News - זעזוע נוסף בצמרת איגוד האינטרנט הישראלי - ליאור קפלן התפטר

זעזוע נוסף בצמרת איגוד האינטרנט הישראלי - ליאור קפלן התפטר

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> זעזוע נוסף בצמרת איגוד האינטרנט הישראלי - ליאור קפלן התפטר
חבר הוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי, ליאור קפלן, מוותיקי האינטרנט והקוד הפתוח בישראל, התפטר מתפקידו ובתרגיל תקנוני נמנע איוש התפקיד המתפנה, ע"י המועמד הבא בתור, מועמד ש"לא מקורב לצלחת" ול"קליקה". התפקיד שיתפנה מצטרף לרשימת בעלי התפקידים, שייבחרו בבחירות הקרובות לוועד המנהל של האיגוד בסוף דצמבר 2015. 
מאת: אבי וייס, 2.12.15, 13:30ליאור קפלן

באיגוד האינטרנט הישראל (ארגון זעיר של בקושי 200 חברים) לא נפסקות הצרות. להלן הודעת האיגוד, שפורסמה הבוקר (2.12.15) [ציטוט]:

"לחברי האיגוד שלום, 
לאור הודעתו של חבר הוועד ליאור קפלן [בתמונה] על החלטה לסיום כהונתו ביום 30/11/15, יועמדו לבחירתכם בבחירות הקרובות ארבעה מועמדים.

כדי לשמור על עקרון היסוד של הזכות להיבחר, החליטה ועדת הבחירות של איגוד האינטרנט על הארכת המועד להגשת מועמדות לבחירות לוועד המנהל עד ליום א' הקרוב (6/12) בשעה 12:00 וזאת על מנת לאפשר לשקול שוב את הגשת המועמדות. 

מוזמנים להצטרף לוועד המנהל ולהשפיע על התווית המדיניות, המטרות והפעילות של איגוד האינטרנט בישראל. ניתן להגיש מועמדות עד ליום 6 בדצמבר 2015 ב-12:00.

יובהר שהמועד שנבחר לבחירות נשאר בעינו ואינו משתנה. (החל מיום א׳, ה-27 בדצמבר, ועד ליום ב׳, ה-28 בדצמבר 2015, בשעה 12:00)."

תרגום לעברית של ההודעה:
ליאור קפלן, מוותיקי ומומחי האינטרנט והקוד הפתוח בישראל, מצטרף לשורה ארוכה של בעלי תפקידים (כולל המנכ"לית), שהתפטרו בשנה האחרונה מאיגוד האינטרנט המתפורר (בקושי 200 חברים).

על פי התקנון (בדומה למה שיש בכל ארגון ציבורי, כולל בכנסת ישראל), כשחבר הוועד המנהל מתפטר, ממלא את המקום שהתפנה מי שקיבל בבחירות האחרונות קולות בהיקף המעמיד אותו כבא בתור להיבחר לוועד המנהל.

אולם, במקרה שלנו, המועמד הזה, הבא בתור, שמו רועי שלומי, שכבר כיהן כחבר הוועד המנהל של איגוד האינטרנט, בשנים 2012 עד 2014. היות והוא לא נמנה על "הקליקה", כנראה בהנהלת האיגוד חיפשו דרך למנוע את כניסתו לתפקיד חבר הוועד המנהל ולהיות שותף לסודות: איך "מחולק השלל" של כ-10 מיליון ש"ח הנגבה מידי שנה מבעלי הדומיינים באינטרנט בישראל.

ליאור קפלן התפטר לפני למעלה משבוע, אבל לקח זמן למצא את התרגיל המתאים כדי לחסום את כניסת הבא בתור לתפקיד הרגיש בוועד המנהל. התרגיל שנמצא: יוסיפו עוד מקום פנוי להתמודדות בבחירות הקרובות, כך שייבחרו 4 מועמדים במקום 3, כפי שהיה מתוכנן מראש ולפי תקנון האיגוד. מהלך ממש גאוני!!
איגוד האינטרנט בישראל



 
 
Bookmark and Share