Telecom News - האם הוט חוסמת את המבצע של פאסט ב-42 ש"ח לחודש (תשתית ואינטרנט)?

האם הוט חוסמת את המבצע של פאסט ב-42 ש"ח לחודש (תשתית ואינטרנט)?

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> האם הוט חוסמת את המבצע של פאסט ב-42 ש"ח לחודש (תשתית ואינטרנט)?
מנכ"ל פאסט, אייל תמיר, טוען, שלאחר חשיפת המבצע שלו של 42 ש"ח לחודש ל-12 מגה בתשתית הוט (תשתית + אינטרנט), החליטה הוט להתנער מהמבצע שלה עצמה ולטעון שהוא נגמר, למרות שהחל רק ב-4.11.15. כ"כ, לדבריו משרד התקשורת נמנע מלהתערב עד כה בנושא.
מאת: אבי וייס, 2.12.15, 20:30אייל תמיר

בלעדיבשבוע שעבר חשפנו כאן בבלעדיות את המחירון של "אינטרנט Ultra" של הוט (בקצרה: 12 מגה ב-39 ש"ח, 30 מגה ב-59 ש"ח ו-100 מגה ב-69 ש"ח). בעקבות חשיפת מבצע זה, יצא מנכ"ל פאסט, אייל תמיר (בתמונה) במבצע מדהים משלו: 42 ש"ח ל-12 מגה (תשתית ב-39 ש"ח + ספק אינטרנט ב-3 ש"ח).

כ"כ, אייל תמיר הפנה את תשומת לב משרד התקשורת למבצעים הנוגדים את החוק ורישיונה של הוט, מבצעים, שמיועדים רק ללקוחות הוטנט, למשל המבצע של סלולר ב-10 ש"ח לכל מי שרוכש אחת מהחבילות הבאות: אינטרנט (עד 100 מגה, רק אינטרנט) ב-20 ש"ח לחודש, אינטרנט (גישה וגלישה גם יחד של 30 מגה) ב-100 ש"ח, או ב-120 ש"ח ל-100 מגה, כמפורט בדף המבצע כאן (או להורדה מכאן).  

לדברי אייל תמיר, לאחר חשיפת המכתב ובירורים עקרים במשרד התקשורת, הוט לפתע הודיעה שאין מבצע של 39 ש"ח לתשתית של 12 מגה. כך, שפאסט לא יכולה בפועל למכור את החבילה החדשה שלה.

אייל תמיר
"הוט עוד בבפגישה האחרונה, שהייתה לנו במסגרת התלונה השניה שלנו, שהגשנו נגד הוט, על התנהלות לא תקינה, אמרו נציגיה בנוכחות הרגולטור, שלא צריך ספקי אינטרנט, הוט יכולה להסתדר לבד ולתת את השירותים שלה לבד, ומאז ועד היום, בהעדר רגולציה, הוט מתנהגת כך דה-פקטו.

הוט למעשה ניתקה את כל ספקי האינטרנט הקטנים מאפשרות לעשות משהו רציני בתחום שלה. לכן לא שמעתם בשנה האחרונה על שום מבצע של הוט מאף לא אחד.

מה הוט כן עשתה? סגרה עסקאות משתלמות בחדרי חדרים עם לקוחות, על ידי כך, שאיפשרו לה מבצעים סודיים, שלא נמסרו לכל הספקים איתם היא עובדת.

לכן, גם כשהצענו אינטרנט ב-10 ש"ח ואפילו ב-3 ש"ח לחודש, הם נתנו הצעה יותר משתלמת, בעזרת משחק במחיר התשתית, וככה בעצם שברו כל ניסיון שלנו להתחרות.

עבור לקוח שלנו, רק התשתית 30 מגה עולה יותר מ-100 ש"ח לחודש, והוט מחלקת עם הוטנט, ספק  + תשתית + סלולר ב-100 ש"ח, "ללקוחות נבחרים" (ואפילו ב-79 ש"ח במבצע הסודי עם הוטנט, בלי סלולר) - מה יעשה הלקוח??

הוט מסרבת להציב בסיס שווה עבור כל הספקים המחוברים אליה, מתוך מטרה ליצור לעצמה ייתרון, בהכוונת הלקוח לספקית שלה - הוטנט.

אנו פנינו למשרד התקשורת לקבל אותו 'משטח עבודה', בדיוק כמו הוטנט.

בפאסט כמו בפאסט, תמיד אנו נאבקים למען שיוויון, הגינות, חוק, וצדק, במיוחד במקומות שזה זועק בצורה כה חמורה.

משרד התקשורת מעודכן במצב, ועד לרגע זה לא שמענו מהם כלום בנושא. זה לא אומר שהם לא פועלים.

המבצע החשאי של הוט היה קיים בזמן שהתחלנו את המבצע שלנו. בדקנו את הנושא מול המוקד של הוט בשיחות מתועדות. אחרי שהחלו לפנות מאות אנשים בעקבות הפירסומים שלנו, בהתחלה הוט טענו בפני הלקוחות שלנו, שאין בכלל מבצע כזה, ושכולם מתבלבלים, ואחרי שהבינו שיש יותר מידי הוכחות אודות קיום המבצע, החליטו לשנות את גרסתם ולטעון שהם מבטלים אותו, על מנת לא לאפשר לאזרחים להצטרף למסלול המוזל שלנו.

זהו חברים, המצב בהוט, נלחמים בכוח ובבריונות נגד הספקים הקטנים.

בפאסט לא נשקוט עד אשר ינתנו לנו תנאים שווים בדיוק כמו להוטנט, במכירה ושיווק שירותי הוט.

המאבק הזה הוא קודם כל בשביל האזרחים, כי רק ככה, תוכל להיות תחרות, שתוריד לכם את המחירים, אזרחים יקרים.

מזה הוט מפחדים, שחס וחלילה תשתלמו בזול, אז הם מערבבים, את מה שהם יכולים לערבב.

אני מקווה מאוד, שמשרד התקשורת יכריח את הוט בימים הקרובים, לתת את 'המבצע הסודי', שניתן כבר להמון לקוחות הוט, גם ללקוחות FAST. 

ואז סוף סוף יוכלו כל האזרחים לבטל את 'הטריפל משכנתא' שלהם, ולהנות מתשלומים מוזלים בעבור כל שירותי התקשורת שלהם, גם בעזרת FAST."

את תגובות הוט ומשרד התקשורת טרם קיבלנו. ככל שנקבל, נעדכן בהתאם. 
 
עסקים



 
 
Bookmark and Share