Telecom News - WonderVoice Assistant-אפליקציה בחינם לניהול אפליקציות ללא מגע יד

WonderVoice Assistant-אפליקציה בחינם לניהול אפליקציות ללא מגע יד

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> WonderVoice Assistant-אפליקציה בחינם לניהול אפליקציות ללא מגע יד
מאת: מערכת Telecom News
20/12/15,  10:10
מטרת / הייעוד של התוכנה: התבססות על הטכנולוגיה הקולית של הסטארטאפ הישראלי WonderVoice.  שימוש במגוון אפליקציות ללא צורך במגע יד או מבט במסך הסמארטפון.
שם התוכנה:

 

WomnderVoice Assistant: Free Voice Control for Your Apps
קישור להורדה: לאנדרואיד במצב בטא
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם WonderVoice משמשת כעוזרת קולית ומאגדת שימוש במגוון אפליקציות נפוצות (סה”כ 8). לראשונה בעולם, העוזרת הקולית מאפשרת להתעדכן בנושאים החמים ב-Twitter , להאזין לחדשות מ- Twitterו-Facebook, לשלוח ולקבל הודעות, להאזין למוזיקה מ- Spotifyואפילו לחפש חניה פנויה, והכל ללא צורך במגע ו/או מבט במסך הטלפון.
 
הטכנולוגיה הייחודית (טכנולוגיית זיהוי קולי מבוססת הקשר) באה לידי ביטוי בהתאמת הממשק הקולי לכל משתמש בזמן אמת, תוך בחינת המידע וההקשרים העולים מהתכנים של כל משתמש ומשתמש ושילובם עם חוכמת ההמונים. בכך, הטכנולוגיה משפרת בצורה משמעותית את הממשק הקולי ומייצרת חוויות משתמש שונה ויוצאת דופן.
 
בשונה משירותים אחרים, האפליקציה עובדת באופן רציף ומנועי הקול רצים על הסמארטפון (מינימום דאטה והספק), מה שמאפשר לאפליקציה להיות זמינה למשתמש בכל רגע, ואפילו לפנות למשתמש כאשר משהו חשוב קורה בעולמו הדיגיטלי עוד לפני שיבקש זאת.

המייסד והמנכ"ל של הסטארטאפ WonderVoice הוא גל מלמד.

מסך WonderVoice
 
 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share