Telecom News - Experis Israel רכשה את חברת הסייבר הישראלית ConnectIT

Experis Israel רכשה את חברת הסייבר הישראלית ConnectIT

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> Experis Israel רכשה את חברת הסייבר הישראלית ConnectIT
Experis Israel רכשה את חברת הסייבר הישראלית ConnectIT
מאת: מערכת Telecom News, 23.12.15, 15:57אלי כהן

,Experis Israel  מקבוצת ManpowerGroup, שמתמחה במתן שירותיIT  לשוק  ההייטק הישראלי, מתרחבת לתחום הסייבר ומשיקה מודל חדש של שירות הגנת סייבר לשיפור ההגנה על המידע הארגוני.

 Experis Israel, הזרוע הישראלית של חברת הIT העולמית Experis , מתרחבת גם לתחום הסייבר. הקבוצה רכשה 51% מחברתConnectIT  ומשקיעה מיליוני דולרים בתחום הסייבר בישראל. שווי העסקה נמדד בכ-5 מיליוני דולרים.

חברת ,Connect IT שמספקת שירותי סייבר ו-IT ללקוחות טלקום והייטק, אותה ייסד והוביל ב-6 שנים האחרונות אלי כהן, (בתמונה), תמשיך להיות מנוהלת על ידיו תחת המותג Experis Cyber ותספק בישראל שירותי הגנת סייבר למגזר העסקי.

בכך ישתלבו שירותי החברה הישראלית בשירותים, שמציעה  קבוצת Experis  הגלובלית, שפרושה ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם. ל- תשתיות ושירותים מקצועיים עם בסיס לקוחות המכסה כ80% מחברות הפורצ'ן 500 בעולם. 

רכישה זו מצטרפת למספר רכישות, שביצעה Experis Israel בשנים האחרונות, שמטרתן להציע ללקוחות מומחיות טכנולוגית בתחום פיתוח התוכנה, Mobile,  BI ועתה גם בעולם אבטחת המידע הישראלי.

ארז בנוביץ', מנכ"ל Experis Israel: "ישראל היא מעצמת סייבר הולכת וגדלה בתחום פיתוח מוצרי אבטחה הידועים כ- State Of The Art בתחום. עם זאת, יישום טכנולוגיות אבטחת המידע בארגונים עדיין מדשדש מאחור ביחס לשאר העולם. שוק אבטחת המידע הישראלי מוערך בכ-400 מיליון ₪ בשנה, ומגלם פוטנציאל עצום. בכוונתנו להפוך לשחקן מרכזי בשוק זה, לא רק במכירת מוצרים, אלא במתן שירות המציע את טובי אנשי המקצוע המשתמשים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם במודל כלכלי נוח לארגון. ההתרחבות של Experis Israel לתחום הסייבר מתבקשת ומשלימה את סל השירותים, שאנו מספקים בעולמות פיתוח התוכנה וה-IT בישראל".

אלי כהן, מנכ"ל ConnectIT: אני נרגש מהעובדה, שחברתConnectIT  נבחרה להוביל  את המהפכה בשוק שירותי הסייבר הישראלי. מטרתנו המשותפת היא להיות גורם מוביל ומשמעותי בתחום שירותי הסייבר בישראל ובעולם. בחודשים האחרונים הקמנו עבור העולם העסקי בישראל את המילה האחרונה בתחום שירותי הגנת סייבר: מרכז בקרה משוכלל (SOC) המאויש 24/7 בצוות מומחים, שייתן מענה מקיף ועדכני לאיומים הרבים על המידע הארגוני. מודל שירות זה יאפשר לשמור על הרמה הגבוהה ביותר של אבטחה ועם זאת, להקטין את ההשקעה הגדולה באבטחת מידע הנדרשת כיום מחברות וארגונים".

צילום תמונה עליונה: לבי קטן נאור.
 
אבטחה
 


 



 
 
Bookmark and Share