Telecom News - ישראלים מעדיפים לבצע פעולות פיננסיות במחשב נייד עם חיבור אינטרנט קווי

ישראלים מעדיפים לבצע פעולות פיננסיות במחשב נייד עם חיבור אינטרנט קווי

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> ישראלים מעדיפים לבצע פעולות פיננסיות במחשב נייד עם חיבור אינטרנט קווי

ישראלים מעדיפים לבצע פעולות פיננסיות במחשבים ניידים עם חיבור אינטרנט קווי

מאת: מערכת Telecom News, 30.12.15, 11:47פעולות פיננסיות

מחקר גילה, שפתרונות תוכנה כלליים לאבטחה ברשת אינם נתפסים כשיטה יעילה למניעת מתקפות פישינג וקוד זדוני המוסוות היטב, שיכולות להוביל להונאה פיננסית. פחות מ-10% מהמשיבים העדיפו אפשרות זאת.
 
מחקר של מעבדת קספרסקי ו-B2B אינטרנשיונל בקרב יותר מ-5,500 משתתפים ב-26 מדינות כולל ישראל מראה, שהמשתמשים עושים היום שימוש בטווח הולך ומתרחב של מכשירים כדי לנהל מספר גדול יותר של פעולות פיננסיות ברשת. עפ"י המחקר, 62% מהארגונים הבחינו בעליה ניכרת בהיקף הלקוחות המבצעים פעולות פיננסיות ברשת.

המחקר חושף, ש-61% מהמשתמשים מבצעים את התשלומים המקוונים שלהם על גבי תחנות עבודה או מחשבים ניידים המחוברים לרשת בחיבור אינטרנט קווי. בישראל עומד הנתון הזה על 56%.

מהסקר עולה עוד, ש-46% מהמשתמשים מבצעים תשלומים מקוונים על גבי תחנות עבודה או מחשבים ניידים המחוברים לרשת בחיבור אלחוטי. בארץ עומד הנתון על 37%.

בנוסף, 24% מהמשתתפים דיווחו, שהם מבצעים את הפעילות הפיננסית שלהם על גבי מכשיר נייד תוך שימוש באינטרנט אלחוטי. בארץ, עומד הנתון על 15%.

רק 18% ממשתתפי המחקר עושים שימוש באפליקציות סלולריות לביצוע עסקאות פיננסיות. בארץ עומד שיעור המשתמשים על 20%, בעוד שהשימוש בדפדפן לביצוע עיסקאות פיננסיות עומד על 38%, ועל 30% בישראל.

עם זאת, 38% מהמשתמשים עושים שימוש הן בדפדפנים והן באפליקציות, בעוד שבארץ עומד שיעור השימוש הכפול, הן בדפדפנים והן באפליקציות, על 45%.

המחקר מצא עוד, שבנקים וחברות תשלומים רבים מתקשים להגן על עצמם ועל לקוחותיהם בצורה מלאה מפני הונאות פיננסיות. על אף ש-50% מאמינים, שהונאות מקוונות נמצאות בצמיחה, רק 53% הטמיעו אימות ב-2 רמות (two-factor) ורק 50% הפעילו פתרון ייעודי, בזמן אמת, נגד הונאות. 22% מאמינים, שזו הדרך היעילה ביותר הקיימת להגנה, ו-67% הטמיעו קישור מאובטח עבור כל התשלומים המקוונים.

המחקר גילה, שפתרונות תוכנה כלליים לאבטחה ברשת אינם נתפסים כשיטה יעילה למניעת מתקפות פישינג וקוד זדוני המוסוות היטב, שיכולות להוביל להונאה פיננסית. פחות מ-10% מהמשיבים העדיפו אפשרות זאת. הפתרון המועדף הוא פתרון ייעודי. 
 
אפליקציות במחשב נייד



 
 
Bookmark and Share