Telecom News - פתרונות תקשורת לעסקים שימנעו הוצאות מיותרות בשליחת SMS בכמויות

פתרונות תקשורת לעסקים שימנעו הוצאות מיותרות בשליחת SMS בכמויות

דף הבית >> חידושים הכרזות >> פתרונות תקשורת לעסקים שימנעו הוצאות מיותרות בשליחת SMS בכמויות
פתרונות תקשורת לעסקים שימנעו הוצאות מיותרות בשליחתSMS  בכמויות
מאת: מיכאל פנחס, 9.1.16, 17:40מיכאל פנחס

בזק, שמספקת שירותי תקשורת בענן, מספקת גם מגוון שירותי תקשורת נלווים, שכולם מבוססי ענן, ובכללם שירותי מסרונים (SMS) לעסקים המשתמשים ב-SMS להפצת הודעות-BSMS.  
 
בזק העבירה כמעט את כל שירותיה העסקיים לענן, כדי להיות בקדמת הבמה גם מבחינה טכנולוגית. ברשימת השירותים בחוות שירותי הענן של בזק נמצאים שירותים מוכרים דוגמת: גיבוי והתאוששות מאסון בענן, נתב שיחות עסקי ושירותי מספור, שרתים וירטואליים,  Bcyber ,Bhome ,Boffice ,Bcam שירותי אפליקציות ועוד. זה כולל גם שירותים חדשים דוגמת ה- ,Hosted IPT שהוא שירות טלפוניה עסקית מלא בענן על בסיס המערכת של אוויה(Avaya)  ותשתית ענן של.IBM
 
אחד השירותים הנלווים, שהחלו להיות פופולריים בענן של בזק, הוא שירות BSMS. מדובר בשירות שליחת הודעות באמצעות שרת SMS המחובר למרכזיה (אם היא בענן של בזק) וחלק ממנה, לצרכי פרסום, שיווק, הודעות וניהול "מועדון לקוחות" בקלות ובענן, באמצעות פורטל אינטרנטי או "עמוד נחיתה", שבזק מייצרת עבור כל לקוח (כשירות נוסף ונלווה לשירות ה-(SMS.
 
המערכת מאפשרת שליחתSMS  בכמויות בלי שום תלות בספק הסלולר עם אפשרות לשלוח לכל הלקוחות הודעה בלחיצת כפתור אחת.
 
היתרונות של המערכת:
א. הפצת SMS באופן מהיר לכל סדר גודל של לקוחות \ נמענים (אפשרי לכל מאגר הלקוחות במכה אחת).
ב.  שילוב "עמודי נחיתה" מעוצבים בגוף ה-SMS להעצמת תדמית העסק ולהצגת חדשנות מצד העסק מול לקוחותיו הקיימים והפוטנציאליים.
ג. חיסכון כספי (מול שיטות הפצה ופרסום אחרות), עם כלי פרסומי זמין לבעל העסק בכל רגע ובלי תלות באיש, בעל חשיפה גבוהה בעלות מאוד נמוכה.
ד. יכולת בחירה בחבילות חודשיות של SMS במחיר קבוע. חבילת 1,000SMS  לחודש עולה 39 ₪ לחודש וחבילת 2,000 SMS לחודש עולה 59 ₪ לחודש. המחירים ללא מע"מ.
 
שירות BSMS הוא ממשק אינטרנטי באתר בזק המשמש לשליחת הודעות SMS למספר רב של נמענים (יעדים סלולריים ומנויי בזק היכולים לקבל מסרונים).
 
היתרונות של ממשק Web של בזק הם:
  • זמינות גישה מכל מחשב עם קישור לאינטרנט.
  • "שירות רשתי", שאינו מצריך התקנת תוכנה כלשהיא על גבי המחשב.
  • ניהול קבוצות הפצה בחתכים שונים.
  • תבניות הודעה קבועות לשימוש רב-פעמי ומהיר.
  • דוחות מפורטים הכוללים את: תאריך השליחה, מס' היעד, חיווי על הגעה ועוד מסכי עזרה מפורטים, כולל שאלות נפוצות וקטעי הדרכה בווידאו אודות השירות.
  • מעקב ותזמון שליחת הודעה ואפשרות לטעינת קובץ נמענים להפצה.
  • ניהול משתמשים והרשאות בארגון ואפשרות לקבלת חיווי SMS בסיום ביצוע שליחת ההודעות, בקרה על שליחת ההודעות וקבלת חיווי על הצלחה/כישלון של ההודעות.
  • תמיכה במסרים ארוכים (מעל 70 תווים) ואפשרות לניהול קצב המשלוח.
  • יכולת קלה להסרת נמענים המבקשים להסיר את עצמם מרשימת מקבלי המסרונים.
 
תשומת לב, שלא ניתן להעביר הודעות, שלא נוצלו, מחודש לחודש או מחשבון לחשבון. כ"כ, משתמשי השירות חייבים להיות ערים לתיקון לחוק התקשורת ("חוק הספאם"), בעת שהם משדרים פרסומת או עידוד לרכישת מוצר או שירות.
 
יש לשירות BSMS של בזק מתחרים בשוק, למשל חברת סלקט Cellact שעל החבילות שלה לעסקים, שכוללות משלוח כמויות גדולות של SMS, דווחכאן וגם כאן.
 
לכן, מומלץ קודם להחלטה על בחירת פתרון שירותי SMS לעסק, לבצע ניתוח צרכים ובדיקת ROI בסיוע אנשי מקצוע ולבדוק המלצות של חברות, שהתנסו בהפעלת מערכות כאלו. זאת, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה. המעבר של המרכזיות למערכות מודרנית וחדישות לרבות בענן, דורש לא רק תכנון מדוקדק, אלא בחינת כל ההשלכות של יישום שירותים מתקדמים כאלה (למשל "חוק הספאם"). 

מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, ינואר 2016.
מחבר המדריך לחיסכון בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים


הודעות
 



 
 
Bookmark and Share