Telecom News - Cyber vip - שירות "שומר ראש אישי בסייבר" - לאבטחת מידע אישי לבכירים

Cyber vip - שירות "שומר ראש אישי בסייבר" - לאבטחת מידע אישי לבכירים

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> Cyber vip - שירות "שומר ראש אישי בסייבר" - לאבטחת מידע אישי לבכירים
Cyber vip - שירות "שומר ראש אישי בסייבר" - לאבטחת מידע אישי לבכירים
מאת: מערכת Telecom News, 31.12.15, 11:50האקר

שומרי ראש אינם נמצאים רק בעולם הפיסי, צמודים לאישי ציבור ולידוענים. סטארטאפ טכנולוגיית הייעוץ והאבטחה הדיגיטלית הישראלי White Hat השיק שירות חדש – שומר ראש אישי בסייבר.

השירות, מיועד בעיקר לאנשי עסקים, בעלי תפקידים בכירים בחברות פרטיות, קצינים בכירים במילואים, יזמי סטארטאפ, עוזרים אישיים וידוענים ובני משפחותיהם, שמבקשים להגן על המידע הקיים ברשותם.

במסגרת השירות, מותקן רכיב הגנה במכשיר הטלפון הנייד ובכל מחשב או התקן דיגיטלי אחר הקיים ברשותם כדי לנטר את הפעילות מולם ולהתריע כאשר מישהו מנסה לפרוץ אליהם. כמו כן במסגרת שירות זה מאפשר הצוות הטכני של החברה למחוק היסטוריה ממנועי חיפוש באינטרנט.

שרון נימירובסקי, מנכ"ל White Hat: "אנו מספקים הגנה דיגיטלית לציבור רחב של אנשים, שנמצא חשוף בכל עת מבחינת המידע הדיגיטלי שלו. אנו מסייעים לאנשים להגן על הפרטיות שלהם ועל מידע עסקי חשוב הקיים אצלם או אצל בני משפחותיהם.

אנו מקפידים לא לשמור מידע של לקוחות אלא לנטר אותו באופן רציף ולהתריע מבעוד מועד על ניסיונות כניסה של אנשים, שאינם מורשים לכך. המידע נמצא בכל מקום וכבר מזמן הפך לנגיש בקלות רבה יותר. על כן לאנשים רבים יותר יש אינטרס להגן על עצמם".

הסטארטאפ מתמחה בייעוץ טכנולוגיית סייבר לארגונים ומערכות פיננסיות, משרדי ממשלה ורשויות שלטון. החברה מעסיקה עובדים יוצאי יחידות טכנולוגיית העילית בצה"ל ומומחים בתחומי המחשבים. החברה פועלת גם בתחום של שירותי ביון למגזר האזרחי. בין לקוחות החברה ארגונים בארץ ובחו"ל.

הסטארטאפ הוקם לפני כ-3 שנים ע"י נימירובסקי , שגייס אליו בעיקר לוחמי סייבר, שעיקר עיסוקם הוא להגן על עסקים מפני מתקפות אפשריות על מערכות המידע שלהם. הם פעילים כמובן באתרים, שבהם מסתובבים ההאקרים, כולל ב"רשת האפלה" וגם משם היכולת שלהם לדלות מידע ולהזהיר ארגונים ממתקפות.
 
 



 
 
Bookmark and Share