Telecom News - אדובי שחררה עדכון חירום לחסום פרצת אבטחה המוגדרת על ידה כ"קריטית"

אדובי שחררה עדכון חירום לחסום פרצת אבטחה המוגדרת על ידה כ"קריטית"

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> אדובי שחררה עדכון חירום לחסום פרצת אבטחה המוגדרת על ידה כ"קריטית"
אדובי שחררה עדכון חירום לחסום פרצת אבטחה המוגדרת על ידה כ"קריטית"
מאת: מערכת Telecom News, 31.12.15, 16:03עדכון אבטחה

עדכון החירום לנגן הפלאש, שמותקן כמעט על כל מחשב, חוסם פרצת אבטחה מסוכנת המשאירה את המחשב חשוף למתקפות סייבר. כך תוודאו שנגן הפלאש שלכם מעודכן.

חברת אדובי, מפתחת נגן הפלאש, שחררה השבוע עדכון חירום כדי לחסום פרצת אבטחה מסוכנת העלולה לחשוף את המחשב למתקפות האקרים. בעת פרסום עדכון האבטחה, מודה אדובי, שהפרצה כבר נוצלה ע"י האקרים במספר מצומצם של מתקפות.

ראוי לציין, שפרצת האבטחה, שנתגלתה, מוגדרת ע"י אדובי כ"קריטית" – ההגדרה החמורה ביותר של אדובי לתיאור פרצות אבטחה, וניצול פרצת האבטחה עלול לאפשר להאקרים להשתלט על המחשב מבלי שהמשתמש בכלל יבחין בכך.

אז מה עושים?
העובדה, שנגן הפלאש מותקן כמעט על כל מחשב בעולם הופכת כל פרצה בפלאש לפוטנציאל נזק עצום. לכן מומלץ למשתמשים לוודא, שנגן הפלאש שלהם מעודכן.

כדי להתקין את העדכון ולהגן על המחשב ממליצה ESET לבצע את הצעדים הבאים:
1. כדי לברר איזו גרסה של נגן הפלאש מותקנת אצלכם כנסו לאתר אדובי בקישור הבא: www.adobe.com/software/flash/about/ עבור רוב מערכות ההפעלה והדפדפנים, הגרסה העדכנית ביותר היא 20.0.0.267. אך שימו לב, שעליכם לחזור על בדיקה זו עם כל דפדפן המותקן לכם על המחשב (ראו בהמשך).

2. אם מספר הגרסה שמופיע הוא לא 20.0.0.267, לחצו על Update Now. מומלץ לבטל את ההתקנה של תוכנות נוספות המוצעות לכם כחלק מתהליך ההתקנה. שימו לב, שתיבות הסימון להצעות אלו מסומנות מראש ועליכם להסיר את הסימון כדי להימנע מהתקנות של תוספות לא רצויות.

3. בשלב הבא עליכם להתקין את העדכון ע"י לחיצה על הכפתור "התקן עכשיו", ולעקוב אחר הוראות ההתקנה.

4. חזרו על הפעולות הנ"ל עם כל דפדפן המותקן לכם על המחשב. הדפדפנים גוגל כרום, אינטרנט אקספלורר לחלונות 8 והדפדפן Edge בחלונות 10 אמורים להתעדכן אוטומטית – אבל לא יזיק לוודא, שהעדכון בוצע בכל מקרה.

5. בנוסף לפעולות אלו מומלץ לוודא, שמערכת ההפעלה שלכם מעודכנת ושעל המחשב מותקנת תוכנת אבטחה בעלת רישיון תקף.
 



 
 
Bookmark and Share