Telecom News - נשיא איגוד האינטרנט הישראלי עומד לפרוש בחודש הקרוב מתפקידו

נשיא איגוד האינטרנט הישראלי עומד לפרוש בחודש הקרוב מתפקידו

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> נשיא איגוד האינטרנט הישראלי עומד לפרוש בחודש הקרוב מתפקידו
בלעדי: ככל המסתמן, ד"ר אלון הסגל, נשיא איגוד האינטרנט הישראלי יודיע בישיבה הראשונה של הוועד המנהל החדש שנבחר, על התפטרותו מהתפקיד. להערכתי, יש סיכויים טובים לפרופ' קרין נהון, שנבחרה במקום ראשון בבחירות, לקבל את התפקיד. 
מאת: אבי וייס, 1.1.16, 09:00פרופ' קרין נהון

המאבק רווי היצרים וההאשמות החריפות (כפי שחשפנו כאן) סביב בחירת הוועד המנהל החדש באיגוד האינטרנט הישראלי, יוביל, ככל המסתמן כרגע, להתפטרותו של נשיא איגוד האינטרנט הישראלי, ד"ר אלון הסגל, שיודיע זאת בפומבי בישיבה הראשונה של הוועד המנהל החדש, שיתכנס לישיבה ראשונה במחצית ינואר 2016.

בבחירות, שהתקיימו השבוע, קיבלה את המקום הראשון (מבחינת קולות)  פרופ' קרין נהון (בתמונה). פרופ' קרין נהון היא חוקרת ומרצה בכירה בתחום פוליטיקה של המידע ובנושאי חברה וטכנולוגיה. קרין נהון מכהנת כפרופ' חבר בבית הספר למידע באוניברסיטת וושינגטון, וכפרופ' חבר בבית הספר לאודר לממשל, דיפלומטיה ואסטרגיה במרכז הבינתחומי הרצליה.

למיטב הערכתי, אם פרופ' קרין נהון תציג את מועמדותה לתפקיד, היא המועמדת הטובה והמתאימה ביותר לשמש כנשיא איגוד האינטרנט הישראלי, שיכול לצאת לדרך חדש עם המנכ"ל החדש (עו"ד יורם הכהן) ועם חברי ועד מנהל חדשים, ולתקן את כל משגי העבר, שהובילו את איגוד האינטרנט הישראלי להידרדר עד עברי פי תהום, ולאבד  כמעט את כל חבריו (נשארו באיגוד כ-200 חברים, כולל עובדי האיגוד בשכר, דהיינו: פחות מ-170 חברים מהציבור הרחב).

אחרי כל כך הרבה התפטרויות ופיטורים, של מנכ"לים וחברי הוועד המנהל בשנים האחרונות, הגיעה העת לייצב את הספינה השוקעת הזו, ששמה איגוד האינטרנט הישראלי, ולהוביל אותה לחוף מבטחים. זאת, ע"י אנשים טובים, שמשוחררים ממחויבויות העבר, מחויבויות ואנשים, שהובילו את האיגוד למצב הכאוטי בו הוא מצוי כיום, כארגון זעיר ביותר הנתון באיום של סגירה ע"י רשם העמותות ונתבע ע"י מס הכנסה, חסר כל השפעה בקרב חבריו, לא מוכר בקרב הגולשים באינטרנט ובציבוריות הישראלית, איגוד שבעיקר "שואב" כספים מהציבור, למטרות סרק. צוות חדש מסוגל לשנות את המצב הזה ולהוביל את האיגוד להישגים, לטובת שוק האינטרנט הישראלי. 
איגוד האינטרנט הישראלי



 
 
Bookmark and Share