Telecom News - הסטארטאפ הישראלי TopSpin לאבטחת מידע גייס 28 מיליון ש"ח

הסטארטאפ הישראלי TopSpin לאבטחת מידע גייס 28 מיליון ש"ח

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי TopSpin לאבטחת מידע גייס 28 מיליון ש"ח
הסטארטאפ הישראלי TopSpin לאבטחת מידע גייס 28 מיליון ₪
מאת: מערכת Telecom News, 4.1.16, 14:02מיקי בודאי

מערכת ה-DECOYnet של הסטארטאפ מספקת הגנה אקטיבית מפני איומי סייבר ויעילה גם בטיפול בנוזקות, שהצליחו לחדור לרשת הארגונית.
 
הסטארטאפ TopSpin Security, שמפתח מערכת לאיתור וטיפול בנוזקות (Malware) ברשת הארגונית, הודיע היום על סבב גיוס של 28 מיליון ₪. את סבב ההשקעות מובילים 4 משקיעים, מן הבולטים בשוק אבטחת המידע בישראל. כל הארבעה -  שלמה קרמר, מיקי בודאי, זוהר זיסאפל וראקש לונקאר – בעלי רקורד מרשים כמייסדים או כמשקיעים בחברות, בין המצליחות ביותר, בתחום הסייבר, כגון: Check Point, Imperva, Trusteer, Palo Alto Networks, Aorato, Adallom, Lacoon ורבות נוספות.

הסטארטאפ TopSpin Security, שנוסד ב-2013, ע"י דורון קולטון, מונה 12 עובדים ומשווק את המערכת תחת שם המותג DECOYnet וזו כבר מותקנת אצל מספר לקוחות בארה"ב.  הסטארטאפ פונה, בשלב זה, למגזר הפיננסי, הבריאותי והתעשייתי. קולטון הביא עימו ניסיון של 25 שנה בשוק אבטחת המידע, במסגרת תפקידי ניהול בכירים של חטיבות המו"פ  ב-Breach Security, שנמכרה ל-Trustwave, ב-Gilian Technologies, Motorola ו- Radway.

מערכת DECOYnet של טופספין מספקת הגנה אקטיבית מפני איומי סייבר ויעילה גם בטיפול בנוזקות, שהצליחו לחדור לרשת הארגונית. המערכת מבוססת על הטמנה של פתיונות או 'מלכודות דבש',  שמדמות רשת ארגונית, וגורמות לנוזקות לתקוף אותן. ברגע שהנוזקה מתפתה לתקוף את הרשת המדומה, הריקה ממידע, היא חושפת את עצמה ומאפשרת לגורמי האבטחה בארגון לנטרל את האיום. עוד מאפשרת המערכת של TopSpin לנטר את כל התעבורה ברשת הארגונית, ולספק ללקוחות מפה מדוייקת של זרימת המידע בארגון, אליו ומחוצה לו. יכולת זו מאפשרת לזהות בזמן אמת חריגה מן הנורמה, שמצביעה, ברוב המקרים, על מתקפה של גורם חיצוני או גניבה מאסיבית של מידע ע"י גורם פנים.

מיקי בודאי, (בתמונה), ממיסדי Trusteer ו-Imperva וכיום משקיע ויו"ר הדיקרטוריון של TopSpin: "השוק של  מערכות לאיתור סיכונים בזמן אמת והטעיה של הפורצים נמצא היום בעלייה. כקבוצה של יזמים ומשקיעים ותיקים בתחום הסייבר ואבטחת המידע, התרשמנו עד מאד מן הטכנולוגיה המתקדמת של TopSpin, כושר הביצוע שלה ומיכולת היישום וההטמעה המהירים אצל הלקוח". 

דורון קולטון, מנכ"ל ומייסד TopSpin: "אנו גאים מאד, שנבחרת כזו של משקיעים תומכת ב-TopSpin ובחזון שלנו - להקדים את התוקפים לפחות בשני צעדים. השקענו 3 שנים בפיתוח מערכת אמינה ויעילה ואנו מתכוונים להפנות את המשאבים שגייסנו להאצת הצמיחה העסקית,  תהליכי השיווק והמכירה של החברה".
 
אבטחת מידע

 



 
 
Bookmark and Share