Telecom News - אידו גינו בן ה-18 גייס 1.5M ש"ח לסטארטאפ RapidAPI מקרן 500 Startups

אידו גינו בן ה-18 גייס 1.5M ש"ח לסטארטאפ RapidAPI מקרן 500 Startups

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> אידו גינו בן ה-18 גייס 1.5M ש"ח לסטארטאפ RapidAPI מקרן 500 Startups
אידו גינו בן ה-18 גייס 1.5M ש"ח לסטארטאפ RapidAPI מקרן הון  סיכון 500 Startups
מאת: מערכת Telecom News, 5.1.16, 14:51אידו גינו

קרן הון סיכון השנייה בגודלה בעולם בתחום ההייטק משקיעה בסטארטאפ הישראלי RapidAPI בתחום פיתוח האפליקציות. הגיוס הנוכחי מתווסף לסבב של מיליון וחצי ש"ח, שאידו כבר גייס בסבב הראשון.
 
קרן הון הסיכון 500 Startups מעמק הסיליקון משקיעה מיליון וחצי ש"ח בסטארטאפ הישראלי RapidAPI, שנחשף לראשונה אצלנו כאן, ושפיתח פלטפורמה המאפשרת לבעלי רעיון לאפליקציות לממש את היוזמה בקלות ובמהירות.

הקרן היא מאיצת הסטארטאפים (אקסלרטור) השניה בגודלה בעולם בתחום ההייטק עם היקף השקעות של 200 מיליון דולרים. היא מצטרפת לשורה של משקיעים נוספים בסטארטאפ הישראלי ובהם היזם דב מורן ממציא הדיסק און קי, ומריוס נכט ממייסדי חברת צ'ק פוינט ויו"ר החברה.
 
במסגרת הגיוס הוא יקבל מ-500 Startups  גם שירותים לקידום הסטארטאפ והחברה תתפצל לבסיס, שנשאר בארץ, ולסניף בעמק הסיליקון.
 
הסטרטאפ RapidAPI הוקם ע"י אידו גינו, (בתמונה), יזם צעיר בן 18, שמגלגל מיליונים בתחום ההייטק ומעסיק אנשים בגילאים של הוריו. גינו שם לב, שמרבית האפליקציות מבצעות פעולות זהות כמו הכנסת שם משתמש וסיסמה, רכישות מתוך האפליקציה, שמירת מידע שהמשתמש מזין וכו'. לכן, הוא פיתח את כל הפעולות האלו כ"מוצרי מדף", שכל מפתח יכול לקחת את הפעולה ולהניח אותה במערכת שלו בלי לכתוב שורת קוד אחת או לממן שעות תכנות יקרות.
 
הרעיון לפיתוח הסטארטאפ עלה לאחר שגינו ראה, שהרבה רעיונות מוצלחים לאפליקציות נעצרים בשלב המימוש, שמצריך הפעלת מתכנתים בעלות כספית גבוהה. RapidAPI מוזילה את עלות הפיתוח בכ-70%, מה שיאפשר ליזמים רבים להגשים את חלומם ויאיץ את תחום פיתוח האפליקציות.

בסטארטאפ שותפים גם דניאל צ'רננקוב CMO ומיקי חסלבסקי CTO.

עדכון 31.1.16, 13:51פייסבוק הודיעה במפתיע על סגירת "Parse" - שירות למפתחי אפליקציות, שהושקעו בו 85 מיליון דולרים, שמאפשר לקשר בין פעולות הנעשות בטלפון לפעולות בענן, כמו זיהוי המשתמש עע"י אימות סיסמה, ביצוע רכישות מהטלפון ועוד. המרוויח מהסגירה של פייסבוק הוא הסטארטאפ הישראלי RapidAPI, שמשמש חלופה לשירות שננטש.
 
 פיתוח אפליקציות



 
 
Bookmark and Share