Telecom News - פלאפון מאפשרת לראשונה בסלולר שיחות על גבי רשת ה-WiFi

פלאפון מאפשרת לראשונה בסלולר שיחות על גבי רשת ה-WiFi

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> פלאפון מאפשרת לראשונה בסלולר שיחות על גבי רשת ה-WiFi
פלאפון מאפשרת לראשונה בסלולר שיחות על גבי רשת ה-WiFi
מאת: מערכת Telecom News, 12.1.16, 11:57דגנית קרמר
 
החברה השיקה את אפליקציית Pelephone Connect לביצוע שיחות במקומות בהם אין כיסוי סלולרי כמו משרדים תת קרקעיים, מקלטים או ממ"דים.
 
פלאפון מאפשרת לראשונה בסלולר שיחות גם על רשת ה-WiFi. בימים אלה קיבלה החברה את אישור משרד התקשורת להשקת ,Pelephone Connect האפליקציה הראשונה בארץ, שמאפשרת ללקוחות פלאפון להמשיך ולבצע שיחות ממספרם האישי על גבי רשת ה-WiFi  גם במקומות בהם אין כיסוי סלולרי רציף כמו משרדים תת קרקעיים, מקלטים או ממ"דים.

האפליקציה, שפותחה ע"י מהנדסי חברת פלאפון יחד עם חברת אודיוקודס, היא אפליקציה חינמית המותאמת למכשירי אנדרואיד ואייפון תומכים, והחברה לא תיגבה תשלום עבור השירות.
 
דגנית קרמר, (בתמונה), סמנכ"ל השירות והמכירה למגזר הפרטי בפלאפון: "השילוב בין סלולר וWiFi- מאפשר להגביר את חווית השירות ללקוח, ובעולם זהו שילוב הולך וצומח בקרב מפעילות סלולר, \שמציעות שירותי קול על רשת הדאטה בדור הרביעי. זיהינו צורך בקרב הלקוחות להיות מחוברים בכל רגע נתון ולכן פעלנו כדי להציע להם פתרון טכנולוגי מתקדם, שיאפשר חווית שיחה איכותית גם  במקומות בהם יש כיסוי חלקי".
 
תחום השיחות על גבי דאטה, ה-IMS-IP MultImedia Subsystems אליו נכנסה פלאפון, הוא אחד התחומים המתפתחים בשוק הטלקום העולמי. לפי התחזיות של חברת המחקר "מייסון", שמתמחה בשוק הטלקום, ב-2018 - 20.2% מכלל השיחות בבריטניה יעברו בדאטה, הן  על גבי הרשת הסלולרית  בדור הרביעי (VoLTE) והן על גבי רשת -WiFi - (VoWiFi) .
 
אפליקצית ""Connect של פלאפון פשוטה ונוחה לתפעול. מרגע הורדת האפליקציה, אנשי הקשר של הלקוח מסתנכרנים לאפליקציה וניתן להוציא ממנה ולקבל אליה שיחות בארץ ממכשירים נייחים וניידים.
מסך Connect
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share