Telecom News - הפתעה: נאוה גלעד שלומוביץ נבחרה לנשיא איגוד האינטרנט הישראלי

הפתעה: נאוה גלעד שלומוביץ נבחרה לנשיא איגוד האינטרנט הישראלי

דף הבית >> מינויים >> הפתעה: נאוה גלעד שלומוביץ נבחרה לנשיא איגוד האינטרנט הישראלי
נאוה גלעד שלומוביץ תחליף את ד"ר אלון הסגל, שלאחרונה חשפנו את כוונתו להתפטר מתפקידו כנשיא איגוד האינטרנט, איגוד שהגיע לשפל המדרגה בתקפות כהונתו עם פחות מ-170 חברים מקרב הציבור הרחב הגולש ומשתמש באינטרנט. 
מאת: אבי וייס, 13.1.16, 11:06נאוה גלעד שלומוביץ

בלעדי: אך לפני שבועים חשפנו (כאן) את כוונתו של נשיא איגוד האינטרנט הישראלי, ד"ר אלון הסגל, להתפטר מתפקידו. ואכן, אתמול (12.1.16) בכינוס הראשון של הוועד המנהל החדש של איגוד האינטרנט הישראלי (כאן - על הבחירות, שהתקיימו לאחרונה לוועד המנהל החדש) זה קרה.

מחליפה אותו נאוה גלעד שלומוביץ (בתמונה, פרטים אודותיה יש כאן), שנבחרה לתפקיד. טרם קיבלנו אישור הנהלת איגוד האינטרנט הישראלי לחשיפה הזו.

נאוה גלעד שלומוביץ, שחשפנו את בחירתה לוועד המנהל ב-2013 כאן, היא מנהלת מרכז תקשוב חדרה, חברת מועצה במ.א אלונה ויועצת ראש הרשות לקידום מעמד האישה וחברת הנהלת איגוד נבחרות הציבור ברשויות המקומיות בישראל. נאוה שמשה גם כיועצת ומרכזת תחום חברה ואזרחות דיגיטלית באיגוד האינטרנט הישראלי במשך כעשור.

בבחירה המוזרה הזו, מובטח קרוב לוודאי המשך הקו של ד"ר אלון הסגל. דהיינו: חוסר שקיפות מוחלט בעבודת איגוד האינטרנט הישראלי, בזבוזי כספים בהיקפים מדהימים למטרות סרק, "הפקעת מחירים" מתמשכת ל-233 אלף מחזיקי הדומיינים בישראל, והסתרת פאשלות בלי סוף "מתחת לשטיח", תוך הברחת החברים מהאיגוד (שמונה כיום כ-200 איש כולל עובדי האיגוד השכירים, דהיינו: כ-170 איש מהציבור).

תקוותי שנאווה גלעד לא תלך בקו הזה, שתפעל לשנות את התנהלות האיגוד ותחזיר אותו ל"דרך המלך", ביחד עם המנכ"ל החדש (יחסית), עו"ד יורם הכהן.  

עדכון 13.1.16, 20:00: ההודעה הרשמית של המינוי התקבלה ומצויה כאן למתעניינים

בחירות

 

 



 
 
Bookmark and Share