Telecom News - מתחרה חדשה למירס בתחום ה- PTT (שירותי "דבר-שדר") - Azetti Networks

מתחרה חדשה למירס בתחום ה- PTT (שירותי "דבר-שדר") - Azetti Networks

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> מתחרה חדשה למירס בתחום ה- PTT (שירותי "דבר-שדר") - Azetti Networks
מתחרה חדשה למירס בתחום ה-PTT - שירותי "דבר-שדר" - Azetti Networks
מאת: מערכת Telecom News, 13.1.16, 22:50שי דוידור
 
בלעדי: לאחר כניסת מובייל טורנדו לתחרות ישירה בשירותי מירס ב-PTT (ר"ת: Push To Talk) על רשתות סלולר ו-WiFi, נכנסת כעת לשוק הישראלי מתחרה חדשה, חברת Azetti Networks הספרדית המיוצגת ע"י חברת איתם (ITEM) פתרונות תקשורת (המנכ"ל - שי דוידור).
 
חברת Azetti מפתחת פתרונות Push To Talk Over Cellular מתקדמים המאפשרים לכל בעל סמארטפון להפכו למכשיר ווקי-טוקי (דמוי מירס) בעלות מינימלית. Azetti מפתחת ומספקת פתרונות אלה מזה 16 שנה ממקום מושבה בספרד.
 
המערכת מאפשרת עבודה בקבוצות מוגדרות מראש (אחד מדבר כולם שומעים) וכן יצירת קבוצות אד-הוק.
 
הפתרון מתאים בעיקר לתחנות מוניות, חברות שליחים, אנשי התקנות בשטח, מוקדי שמירה, מודדים, למגזר החקלאות, הבריאות ועוד.
 
המערכת של Azetti פועלת במספר רב של מדינות אצל מפעילי סלולר כתחליף יעיל ומהיר לרשתות הiDEN- המתיישנות במהירות  ומאפשרת פתרונות מעל רשתות דור 3 ודור 4 בקצבי מידע גבוהים. אחד היתרונות החשובים של הפתרון הוא עבודה בזמן אמת בניגוד לאפליקציות Messaging אחרות ומוכרות, שמעבירות הודעות בשיטת "אחסן ושלח" (Store & Forward), מה שלא מתאים לדיבור סלולרי. כמו כן, ההודעות והשיחות מוקלטות גם על המכשיר וגם במרכז הבקרה של הלקוח.
 
המערכת בנויה לפי תקני ה-GSMA המחמירים ועומדת בהם באופן מלא. כאפליקציית OTT מבוססת ענן, לא קיימת תלות בתדרים והמערכת מתאימה עצמה לכל רשת סלולרית ואלחוטית.
 
המערכת מאובטחת ברמה גבוהה והתקשורת מוצפנת באופן קבוע באמצעות פרוטוקול 256 AES גם עבור שיחות קוליות וגם עבור הודעות הטקסט. הפתרון מאפשר לארגונים המודאגים מבעיות אבטחת מידע לתת לעובדיהם דרך מאובטחת לתקשר במסרים מידיים.
 
מרכז הבקרה של המערכת מאפשר איתור כל עובד בזמן אמת ומתן התראות על כניסה ויציאה מאזורים שהוגדרו במערכת.
 
למערכת ממשקים פתוחים לחיבור למערכות חיצוניות הכוללים ממירים לחיבור מרכזיות VoIP ל"פריצה ישירה" לרשת ולחיבור לרשתות VHF. למערכת גם ממשקים למערכות INMARSAT (לווינים) ו-WiFi המאפשרים עבודה מחוץ לאזור כיסוי סלולרי בצורה חלקה.
 
האפליקציה תומכת בעשרות שפות באופן מובנה כולל כל השפות הרשמיות בישראל. היא פועלת מעל מערכות הפעלה אנדרואיד, iOS ובלקברי באופן מלא.
 
"איתם פתרונות תקשורת" (שנחשפה לראשונה כאן), בבעלות ובניהול של שי דוידור (בתמונה למעלה), תציע את המערכת ביחד עם מכשירי הסלולר המתקדמים של Sonim מדגם XP6 וXP7 הכוללים אחריות ל-3 שנים כולל שבר ומיובאים ע"י eWave Mobile, וכן מגוון מוצרים משלימים לתחום המקצועי כגון מיקרופונים, דיבוריות לכלי רכב כבדים, יחידות טעינה לסוללות ומכשירים ומגינים מקצועיים.
 
רשתות סלולר PTT



 
 
Bookmark and Share