Telecom News - איך לחבר 17,000 עובדים בעולם שידברו ויראו זה את זה כאילו הם בחדר אחד?

איך לחבר 17,000 עובדים בעולם שידברו ויראו זה את זה כאילו הם בחדר אחד?

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> איך לחבר 17,000 עובדים בעולם שידברו ויראו זה את זה כאילו הם בחדר אחד?
 איך לחבר 17,000 עובדים בעולם שידברו ויראו זה את זה כאילו הם בחדר אחד?
 מאת: מיכאל פנחס, 26.1.16, 11:01מיכאל פנחס
 
האם ניתן לחבר עשרות אלפי עובדים ומנהלים המבוזרים בכל העולם כך שידברו בקלות זה עם זה ויעבדו ביחד באמצעות מכשירי הקצה שלהם (סמארטפון, מחשב נייד וכד')? תשובה מפתיעה של Vidyo  הישראלית.
 
לחברת בלומברג (חברת תקשורת והפצת מידע) יש כ-17 אלף עובדים בכל רחבי העולם, שמספקים מידע 24 שעות ביממה סביב הגלובוס ל-325 אלף לקוחות. היות ואנו נמצאים כיום בעולם דינמי שבו מהירות, On-Demand, זול ויעיל הן מילות מפתח עיקריות להצלחה, מנהלי בלומברג חיפשו רשת תקשורת אמינה, שתספק את הצורך הזה. הם חיפשו מערכת, שתאפשר לכל העובדים, לא משנה היכן הם בעולם ועל איזו רשת תקשורת הם נמצאים ומה מכשיר הקצה שיש בידם - סמארטפונים, טאבלטים,מחשבים ניידים וכד', לעבוד ביחד זה עם זה באופן שקוף, כאילו היו באותו משרד. 
 
הפתרון שנבחר מכונה בבלומברג בשם Nexi והוא מבוסס על מערכת VidyoWorks של חברת Vidyo הישראלית. המערכת הזו מסוגלת להתחבר לכל מכשיר קצה ומאפשרת לכל עובד ומנהל להתקשר לכל עובד ומנהל בכל מקום בעולם ולשוחח עמו בשיחת וידיאו (או רק קול, אם לצד השני אין מצלמה) באיכות HD, בלחיצת כפתור אחת.
 
בלומברג קוראת למערכת הזו: Next Generation Video. השיטה של Single Click מושגת ע"י כך, שכל שם, כל כתובת וכל מילה במסמך או על המסך, שיש מאחוריה בן אדם ברשת של בלומברג, מוארת בקו תחתון (Hyperlink) ולחיצה על המילה או השם מפעילה אוטומטית את החייגן המחבר בין 2 הצדדים.
 
כך, גם ניתן להוסיף אנשים נוספים לשיחה, פשוט מקליקים על ההיפר-לינק של שמם. השיטה הזו טובה כדי לצרף כל אחד לשיחת וידיאו, גם מי שלא נמנה על עובדי בלומברג (החל מלקוחות, דרך שותפים וכלה בבני משפחה של העובדים).
 
המערכת מחוברת מאחור למערכות הדוא"ל ומערכות המשרד האחורי. כך, שניתן לתזמן פגישות וחדרי ועידה וירטואליים ולהתקשר ישירות מהדואר האלקטרוני. הכל בצורה מאובטחת קצה לקצה עם שרידות מרבית.
 
Vidyo היא למעשה פלטפורמת "- Video Conferencing וידיאו חוזי" מלאה, שמספקת שירותי וידיאו ושיתוף מידע  (Collaboration) לתחומים המכונים בשם: UC & CES (ר"ת: (Unified Communications & Customers Experience Services. זו מערכת היכולה לעמוד בפני עצמה או כחלק מפתרון תקשורת וטלפוניה כולל. הפתרון הזה יכול להיות משולב גם בטכנולוגיות העתיד בתקשורת דוגמת WebRTC.
 
המערכת מיועדת לארגונים ולעסקים המעוניינים לספק חווית תקשורת מלווה בווידיאו מקצה לקצה ללקוחותיהם. חברת Vidyo היא חברה ישראלית במקורה ובעלת בסיס התקנות של אלפי לקוחות בעולם, תוך התמקדות בעולמות הבנקאות, בריאות, הייטק ומסחר. זה פתרון המתאים לכל סדר גודל של עסק וארגון ויכול לעבוד על כל מכשיר קצה נייח או נייד המחובר לרשת האינטרנט (או לרשת פרטית). Vidyo נמצאת (על פי גרטנר) בצמרת העולמית של ספקי פתרונות וידיאו לעסקים והיא מתחרה "ראש בראש" עם סיסקו ופוליקום.
 
במערכת החדשה, שהותקנה בחברת בלומברג, כבר מבצעים מאות אלפי שיחות ביום עם כ-6 מיליוני דקות שיחה בווידיאו ביום. מה שמצביע, שאין גבול עליון ליכולות של המערכת הזו.
 
שורה תחתונה:
עולם התקשורת נע מהר קדימה, והשילוב של שירותי וידיאו הפוך להיות טבעי ונחוץ בסביבתה עבודה העסקית. מומלץ קודם להחלטה על בחירת Vidyo כספקי שירותי הווידיאו של העסק, לבצע ניתוח צרכים ובדיקת ROI בסיוע אנשי מקצוע, כדי להגיע להחלטה מושכלת בנושא ולתחר בין הפתרונות השונים הקיימים בשוק בתחום זה.
 
מומלץ לבצע תהליך מושכל של בחירת מוצרי תקשורת מתקדמים מהסוג של וידיאו חוזי משולב עבודה קבוצתית. יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, ינואר 2016.
מחבר המדריך לחיסכון בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים


שיחת ועידה
 




 
 
Bookmark and Share