Telecom News - 23 אפליקציות בחינם לחג פורים תשע"ו

23 אפליקציות בחינם לחג פורים תשע"ו

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם ליהדות וחגי ישראל >> 23 אפליקציות בחינם לחג פורים תשע"ו
23 אפליקציות בחינם לחג פורים תשע"ו 
מאת: מערכת Telecom News, 12.3.16, 15:05פורים

לקראת חג פורים מוצעות 23 אפליקציות בחינם המתאימות לחג. החל מרעיונות למשלוח מנות ותחפושות, דרך מגילת אסתר, רעשנים ושירים וכלה במגוון אפליקציות לעריכת תמונות ברוח החג. הערה לגבי אפליקציית MSQRD (שפייסבוק רכשה) והמלצה על YouCam Makeup בתחתית הכתבה.


MomentCam
להורדה בחינם לאנדרואיד ולאייפד, אייפוד ואייפון – כאן.
זו אפליקציית קומיקס המאפשרת להפוך תמונות לקריקטורות בכל מיני צבעים, להוסיף שרבוטים שונים ולשתף ברשתות החברתיות. (אפליקציה פופולארית - מומלצת להורדה).
 
מסך MomentCam
 



ZombieBooth 2
להורדה בחינם לאנדרואיד
האפליקציה בחינם מאפשרת הפכית תמונה עצמית או של אחרים לתמונת זומבי מפחידה בתצוגת 3D מפחידה יותר הניתנת לשיתוף. (אפליקציה פופולארית - מומלצת להורדה).

 
ZombieBooth 2 מסך

 
Fatify או Make Me Fat
להורדה בחינם לאנדרואיד,  ולאייפד, אייפוד ואייפון – כאן.
האפליקציה בחינם הופכת כל דמות בתמונה לאדם שמן באנימציית 3D, כדי להצחיק. וניתן לשתף ברשתות החברתיות. (אפליקציה פופולארית - מומלצת להורדה).

 
Agify: Age you Face ו–Aging Your Face
להורדה בחינם לאנדרואיד
האפליקציוה בחינם משנה תמונות של דמויות צעירות לדמויות זקנות. ניתן לשתף ברשתות החברתיות. (אפליקציה פופולארית -מומלצת להורדה).


Morfo
להורדה בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
באפליקציה בחינם בגרסה החינמית שלה ניתן להפוך תמונה לדמות חיה, מדברת ומצחיקה ב-3D. מוסיפים פאות, אביזרים ואיפור, מקליטים (משייכים לדמות משפטים שונים, ניתן לעוות את הקול), גורמים לה לרקוד ומשתפים את הווידאו ברשתות החברתיות. (אפליקציה פופולארית - מומלצת להורדה).


Mask Mania HD Free – Funny Face Maker
להורדה בחינם לאייפד
בעזרת האפליקציה בחינם לאייפד ניתן להוסיף לתמונות מסכות (החל מנסיכה וכלה במפלצת) וחלקי גוף שונים ומצחיקים כמו שיניים, אוזניים, גבות או עיניים, לעצב אף כמו של ליצן,  להוסיף שרשראות או כל פריט שקשור לתחפושות. בוחרים תמונות מגלריית התמונות, מעצבים את העיניים, הפה וכד' ומעצבים מסכות לפנים עם 40 אפשרויות. הגרסה בחינם מכילה פרסומות ומאפשרת לשמור רק 10 תמונות. ניתן לשתף ברשתות החברתיות.
 
מסך Mask Mania



Bald & Mustach Booth FunPic
להורדה בחינם לאנדרואיד
האפליקציה בחינם מאפשרת הוספת סטיקרים מצחיקים לתמונות. ניתן להוסף זקנים, כובעים, שפמים, לשנות עיניים ואף, להוסיף "בועות" דיבור ולשתף.
 
Mustache
להורדה בחינם לאנדרואיד
האפליקציה בחינם מכילה 26 סוגי שפמים להוספה לצילום פנים. חוות הדעת עליה הן מעורבות (יותר שליליות מחיוביות).

Mustache מסך


שקיפומט – האפליקציה שתעלים לך את החיים
להורדה בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
באפליקציה בחינם מצלמים ובוחרים את הצבע ש"יעלם" מהתמונה. ניתן להשאירו נעלם או להגדיר במקומו צבע חלופי. ניתן לשתף את התמונות המצחיקות ברוח פורים.

Mix Me – Mix Faces
להורדה בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מצלמים תמונה עצמית וגם פנים של אנשים אחרים, ומרכיבים פנים חדשות באמצעות חלקים שונים מהפנים של האנשים שצולמו.

הקעקוע שלי
להורדה בחינם לאייפד, איפוד ואייפון 
האפליקציה בחינם מאפשרת להוסיף קעקוע לכל תמונה ולשתף עם המשפחה ועם החברים. אפשר להפוך כל תמונה משעממת לחוויה בעזרת אוסף גדול של קעקועים לבחירה. היא מתאימה מאד לפורים.

 
 
מסך הקעקוע שלי
 
שירי חג - פורים
להורדה בחינם  לאנדרואיד 
זו אפליקציה המתעדכנת מדי חג בשירים רלוונטיים. אין צורך להסיר אותה אלא לאפשר לתוכנה לקבל עדכון אוטומטי לפני כל חג.


חפש אותי - פורים
להורדה בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון 
האפליקציה בחינם מציעה מבחר תחפושות ליצירת תמונות בחג פורים. היא מאפשרת  לצלם או להוסיף תמונה מגלריית התמונות הקיימת ולהוסיף לתמונות  מסכות, משקפיים, תספורות  וכד',  כדי לתת לתמונות מראה משעשע.

 
מסך חפש אותי - -פורים



פורים - 255 רעיונות לתחפושות
להורדה בחינם לאנדרואיד
האפליקציה בחינם כוללת: 10 טיפים להכנת תחפושת ביתית, 255 רעיונות לתחפושות לפי סדר הא'- ב' ורעיונות לתחפושת לזוגות ולקבוצות.
  ‫פורים - 255 רעיונות לתחפושות


מגילת אסתר – חינם
להורדה בחינם לאנדרואיד
באפליקציה בחינם תמליל המגילה מנוקד וכולל את טעמי המקרא, יש הדגשה של הפסוקים הנקראים בקול, אפשרות לגלילה אוטומטית, יש שליטה בסוג וגודל הגופן וגם רעשן. במכשיר שלא תומך בטעמים עוברים למצב ניקוד.

Megillas Esther – מגילת אסתר – Story of Purim – פורים שמח
להורדה בחינם לאנדרואיד
להורדה בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
אפליקציה בחינם בעברית ובאנגלית הכוללת את מגילת אסתר, ורעשנים לבחירה (יריות אקדח, חצוצרה וכד') כאשר מוזכר השם "המן". שמו גם מואר כדי לאפשר מעקב טוב יותר ולהרעיש במועד.
 
מסך Megillas Esther
 
 
חג פורים
להורדה בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון. עודכנה לאחרונה ב-25.2.16.
בתוך האפליקציה בחינם יש את מגילת אסתר המלאה, את כל הפרקים  מ-א' עד-י'. בנוסף יש אפשרות להשמיע צלילים. יש בה אנימציות וצלילים של מגוון נפצים. ניתן גם לחבר רמקול יותר חזק ופשוט להגביר את הקול של הרעשן מהאייפון. היא מציעה באופן אקראי תחפושות ממגוון רחב מאד (200), וכוללת גם מילים לשירי פורים שונים. יש בה "סלפי פורים": ניתן להצטלם עם חברים ואז להוסיף מסכות, אוזניים, אף , משקפיים לעשות עריכת תמונה באופן פשוט ולהפוך את התמונה לתמונת פורים. בנוסף ניתן לשלוח לחברים, לשתף בפייסבוק או באינסטגרם או אפילו לשלוח בוואצפ.

מסך חג פורים
מסך חג פורים

Purim
להורדה בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
האפליקציה בחינם הוותיקה משנת 2010 הופכת את האייפון לרעשן  ומאפשרת לבחור בין 2 סוגי רעשנים, האחד מפלסטיק והשני מעץ, מסובבים את האייפון ובהתאם למהירות ולעוצמת הסיבובים יפעל הרעשן, שמסתובב ומרעיש ממש כמו רעשן אמיתי.

Gragger (רעשן)
להורדה בחינם לאנדרואיד
האפליקציה בחינם הוותיקה משנת 2010 הופכת את המכשיר לרעשן. כשמנענעים את המכשיר רואים גם, שעיני המן על המסך קופצות.

רעשן -פורים שמח
להורדה בחינם לאנדרואיד
מקליטים הודעה ומרעישים איתה. מנענעים את המכשיר להפעלת הרעשן אבל יש גם כפתור להפעלת הרעשן.


Purim Guide
להורדה בחינם לאייפד,אייפוד ואייפון
אפליקציה ותיקה בחינם משנת 2010 הכוללת מידע בשפה האנגלית על כל מה שקשור בחג פורים.

רעיונות למשלוח מנות
להורדה בחינם לאנדרואיד
האפליקציה בחינם כוללת הדרכה להכנת משלוחי מנות - 10 סוגי משלוחי מנות מעניינים - באיזה צורה לעצב את המשלוח. ובנוסף, מתכונים לאוזני המן (גם מקמח מלא לחובבי הבריאות) וגם 10 סוגי מילויים מיוחדים ומעניינים לאוזני המן.

מסך ‫רעיונות למשלוח מנות‬‎


פורים טיש
להורדה בחינם לאנדרואיד
האפליקציה בחינם כוללת דרשות, וורטים, חידודים, פלפולים, הלכות וחקירות - דברי תורה היתוליים, שמתאימים במיוחד לסעודת הפורים. 

הערה:
יש 2 אפליקציות נוספות שיכולות להתאים גם לפורים:
האפליקציה בחינם לאייפוד, אייפד ואיפון - MSQRD- Live Filters & Face Swap for Video Selfies  ולאנדרואיד - MSQRD, היא הכי מדוברת השבוע. מדובר במסכות וירטואליות על גבי תמונות. המשתמש יכול לצלם את עצמו עם פנים של ידוען, חיה כלשהי וכד'.
פייסבוק רכשה אותה השבוע. האפליקציה היא למעשה מצלמה, שמסוגלת לעקוב אחר פרצופים ו"להשתיל" עליהם פילטרים (מסכות וירטואליות) בזמן אמת. רוב הפילטרים זמינים כרגע רק בגרסת האייפון. אפשר להשתמש בה בפורים. זאת, מאחר שמדובר בתוכנת צילום בעלת פילטרים המסייעים להפוך למישהו אחר: מכוונים את המצלמה לסלפי, בוחרים פילטר מתאים והאפליקציה מזהה את מבנה הפנים והעיניים והופכת  אותם לדמות אחרת.

עם זאת, האפליקציה בחינם YouCam Makeup לאייפון ו-YouCam Makeup - Makeover Studio לאנדרואיד גם עושה עבודה מצויינת בכך שהיא מאפשרת לאפר על סמך תמונת סלפי: לבחור אודם, צללליות, איילנרים, סומק וכד' ולשנות את גוון העור והשיער ולהסיר כתמי עור. ניתן להשתמש בתבניות של דוגמניות ולהלביש אותן על תמונת הסלפי וגם להחליף פנים עם חברים בצילום זוגי או להדביק פני תינוק על תמונת מבוגר.

 
מסך MSQRD



 
 
Bookmark and Share