Telecom News - קריית עתידים מציעה לסטארטאפים צעירים הזדמנות לעבוד ביחד

קריית עתידים מציעה לסטארטאפים צעירים הזדמנות לעבוד ביחד

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> קריית עתידים מציעה לסטארטאפים צעירים הזדמנות לעבוד ביחד
קריית עתידים מציעה לסטארטאפים צעירים הזדמנות לעבוד ביחד
מאת: חיים חביב, 17.1.16, 18:00
 
סטארטאפים בראשית דרכם יוכלו להגיש מועמדות לפרויקט "עתידים 7" בקריית עתידים בת"א, שמאפשר בתשלום חד-פעמי של 750 ₪ אכסניה נוחה לפחות ל-6 חודשים.
 
מתחם עתידים, ממתחמי ההייטק היוקרתיים בישראל, ממוקם בלב קריית עתידים בצפון תל אביב, ומשמש בית לחברות הייטק מובילות במשק הישראלי בתחום ההייטק, התקשורת, הפיננסים והרפואה. המתחם כולל 400 מ"ר של מרחבים משרדיים וחדרי ישיבות מותאמים ומאובזרים הפתוחים ללא הפסקה, 24/7. ביניהם סביבת עבודה דינמית משותפת, שירותים נלווים של חדרי דיונים מטבח וסלון, נגישות למיטב עורכי הדין והכלכלנים של קריית עתידים ועוד.
 
פרויקט "עתידים 7" הוקם ע"י חברת עתידים וצפוי לקלוט עד 40 סטארטאפים בראשית דרכם. המיזם מצטרף ל"ספרייה" למזא"ה 9 ולמוסדות נוספים בעיר במטרה לספק מענה ליזמים.
 
הרשמה למיזם מחייבת עמידה ב-2 קריטריונים: המיזם טכנולוגי חוקי ומוסרי ומצוי בשלב ראשוני לפני השקעה. ההצטרפות לעתידים 7 תעניק למיזם תקופה של 6 חודשים עם אפשרות להארכה לשנה, בכפוף לאישור הוועדה וחתימה על חוזה. השימוש בשירותי עתידים 7 אינו כרוך בדמי שכירות אלא בתשלום חד פעמי של 750 ₪.
 
חברת קריית עתידים היא חברה פרטית, שהון מניותיה מצוי (בחלקים שווים) בבעלות עיריית ת"א ואוניברסיטת ת"א. עתידים היא הבעלים והמנהלת של פארק ההייטק בצפון תל אביב המשתרע על שטח של כ-90 דונם.



 
 
Bookmark and Share