Telecom News - גיל רוזן מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק

גיל רוזן מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק

דף הבית >> מינויים >> גיל רוזן מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק
גיל רוזן מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק
מאת: מערכת Telecom News, 17.1.16, 21:30גיל רוזן

מנכ"לית בזק, סטלה הנדלר, הודיעה היום על מינויו של גיל רוזן לתפקיד סמנכ"ל שיווק וחדשנות של החברה. הוא ייכנס לתפקידו בשבועות הקרובים, במקומו של רן גוראון, שהתמנה לאחרונה למנכ"ל פלאפון מקבוצת בזק.

לגיל רוזן ניסיון של מעל ל-15 שנה בניהול ארגונים ופרויקטים בתחומי התקשורת והמדיה, והובלת מהלכים שיווקיים בעולמות האינטרנט, הסלולר והמסחר האלקטרוני (B2B, B2C).

מאז 2012 הוא נשא בתפקידים בכירים בדוייטשה טלקום: בתפקידו האחרון הוא הקים וניהל עבור דוייטשה טלקום חברת סלולר וירטואלית (MVNO) המיועדת לכלל השוק האירופאי. קודם לכן הוא היה סמנכ"ל ניו מדיה ב-T-Labs, זרוע המחקר והפיתוח של דוייטשה טלקום. לפני כן הוא היה ראש מרכז החדשנות הבינלאומי הראשון של חברת AT&T וסגן נשיא לחדשנות ושירותים דיגיטליים באמדוקס.

סטלה הנדלר: "בזק נמצאת בעיצומו של שינוי עמוק ונכנסת לתחומים חדשים כגון הבית החכם, הענן, ספרים דיגיטליים ושרתים וירטואליים. גיל מביא עימו ידע וניסיון יקר ערך בתחום זה, ויש לו יכולות בפיתוח והשקת מוצרי טלקום ומדיה פורצי דרך. אני משוכנעת, שהוא יאיץ את המעבר של בזק לעולמות הדיגיטליים, שיעשירו את השירותים המתקדמים המיועדים ללקוחות".

קרדיט צילום (גיל רוזן) - כפיר הרבי.
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share