Telecom News - נלחמים בתאונות הדרכים - 4Sight הגישה בקשה לרישום פטנט

נלחמים בתאונות הדרכים - 4Sight הגישה בקשה לרישום פטנט

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נלחמים בתאונות הדרכים - 4Sight הגישה בקשה לרישום פטנט
נלחמים בתאונות הדרכים - 4Sight הגישה בקשה לרישום פטנט
מאת: חיים חביב, 19.1.16, 14:10פטנט

החברה, שנסחרת בבורסה בת"א, עוסקת בפיתוח מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים. הטכנולוגיה מבוססת על אלגוריתמים מתקדמים וטכנולוגית תלת מימד.

הסטארטאפ 4Sight, שנסחר בבורסה בת"א, עוסק בפיתוח מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים, הודיע היום, שהגיש בקשה לרישום פטנט בישראל המתייחס לטכנולוגית הליבה של מערכת התרעה מתקדמת המפותחת בחברה בת.

הפטנט מבוסס על ניתוח מידע מ-2 מצלמות, שמספקות תמונה תלת ממדית באמצעות מערכת עיבוד תמונה, שפותחה בחברה. מערכת עיבוד התמונה מבוססת על מערכת קיימת, שפותחה בחברת האם של החברה - Magna B.S.P, לשימוש בתחומים ביטחוניים ומותקנת כבר אצל לקוחות רבים בארץ ובעולם.

מערכת  ההתרעה למניעת תאונות דרכים תספק מידע מהיר בזמן אמת על סביבת הרכב בעת הנסיעה. המערכת תתריע על סכנות העלולות לגרום לתאונת דרכים, שמקורה מעבירות תנועה, חוסר ריכוז של הנהג, עייפות הנהג ועוד.

חברת 4Sight החלה להיסחר בבורסה לניירות ערך רק בשבוע שעבר, לאחר השלמת עסקת מיזוג. החברה הוקמה על בסיס טכנולוגיה מתקדמת, שפותחה בחברת Magna B.S.P. הטכנולוגיה מבוססת על אלגוריתמים מתקדמים וטכנולוגית תלת מימד, שלהערכת החברה, תספק מענה מדויק וטוב יותר מן המערכות הקיימות היום בשוק.

בחברת Magna B.S.P הושקעו עד כה כ-40 מיליון ₪. בין בעלי מניותיה הגדולים: בתי ההשקעות פסגות ואקסלנס וחברת Aeronautics
3D



 
 
Bookmark and Share