Telecom News - rider-ריידר - אפליקציה בחינם להזמנת מונית של ארגון המוניות בישראל

rider-ריידר - אפליקציה בחינם להזמנת מונית של ארגון המוניות בישראל

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לתחבורה >> rider-ריידר - אפליקציה בחינם להזמנת מונית של ארגון המוניות בישראל
מאת: מערכת Telecom News
19/01/16,  14:50
מטרת / הייעוד של התוכנה: אופציה לנוסעים ולנהגים במקום Gett ו-Uber דרך שיתוף פעולה עם איגוד המוניות בישראל
שם התוכנה: rider app
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מציעה גישה לאלפי נהגי מוניות בפריסה ארצית. השת"פ עם איגוד המוניות בארץ ותחנות מוניות רבות ברחבי ישראל יספק מהירות תגובה גבוהה והגעת המוניות במהירות. כעת יש באפליקציה שירות של 4,500 נהגי מוניות ודרך התחנות כ-500 נהגים נוספים.

הנהגים ב-rider יהנו מפטור מתשלום עמלה עד ה-31.3.16 ולאחר מכן תיגבה מהם עמלה של 3.5 ש"ח לנסיעה בה יש שימוש באפליקציה עד 100 נסיעות בחודש. עבור כל שאר הנסיעות הם לא ישלמו. אין תשלום חודשי קבוע. 

הנוסעים יוכלו לשלם על הנסיעה במזומן במונית אך יש  תמריץ לתשלום בכרטיס אשראי מהאפליקציה ע"י מתן החזר 10 ש"ח לחשבון הבנק של הנוסע או ללצבירה לנסיעות עתידיות דרך האפליקציה. הנוסע יקבל לאפליקציה את סיכום הנסיעה ובקשה לאישור התשלום ויוכל לראות את הקרדיט שלו לתשלום על נסיעות עתידיות. יש אפשרות לדרג את הנהגים לאחר הנסיעה.

הפרזנטור של האפליקציה הוא נהג המונית לירון אורפלי  - "טילטיל" מתכנית הריאליטי "הישרדות הונדורס".

עדכון 8.11.16RIDER הודיעה, שבכוונתה להקים עד סוף 2017 באמצעות חברת S&D, שמתמחה בפיתוח וליווי של אפליקציות, מרכז פיתוח והתאמה של אפליקציית מוניות לרכבים בלתי מאוישים ולנסיעות משותפות בהשקעה של כ-10 מליון ש"ח.
מהערכות ונתונים שנאספו בחברה עולה, ששוק הרכבים האוטונומיים הלא מאוישים יתפוס תוך 5 שנים נתח של כ-20% משוק הרכבים בעולם עם כמות של כ-10 מליון רכבים מסוג זה.
בנוסף, בחברה צופים להגיע במהלך 2017 לנתח שוק של למעלה מ-50% מכלל השוק עם 11,000  מוניות.

מסך Rider

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share