Telecom News - בזק בינלאומי השיקה את ה- Cyber Wall

בזק בינלאומי השיקה את ה- Cyber Wall

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> בזק בינלאומי השיקה את ה- Cyber Wall
בזק בינלאומי השיקה את ה- Cyber Wall
מאת: מערכת Telecom News, 20.1.16, 13:32הגנה

מדובר בשירות הגנה ראשון עבור הרשת הביתית לחסימת ניסיונות לגנבת מידע ופרטים באתרים מתחזים. הצורך במתן מענה לנושאי סייבר ברשת הביתית עולה בעיקר עם השימוש ההולך וגובר במכשירים ניידים כגון סמארטפון וטאבלט.

בזק בינלאומי נכנסת לתחום הגנת הסייבר ללקוחות הפרטים. החברה השיקה שירות חדש, שיעניק לראשונה הגנת סייבר באמצעות רשת האינטרנט הביתית.

שירות ה-Cyber Wall מתמקד בהגנה מפני הונאת סייבר הבאה לידי ביטוי בגנבת מידע, פרטים אישיים וזהויות באמצעות התחזות לאתרים פופולריים, ספקי שירות וכו' ("פישינג"). שירות זה הוא הראשון להגן על פרטיות הגולשים מתוך שורה של שירותים, שמתכננת החברה להשיק כדי שתוכל לתת מעטפת הגנת סייבר כוללת באמצעות רשת האינטרנט הביתית.

השירות יעניק הגנה לכל המכשירים המחוברים לרשת האינטרנט הביתית. זאת, בניגוד לפתרונות הקיימים בשוק, שמציעים פתרונות אפליקטיביים שונים המחייבים התקנה נפרדת על כל מכשיר ממנו מתבצעת גלישה. בכך מאפשרת החברה ללקוחות פרטיים ליהנות משירות שעד כה היה זמין בעיקר ללקוחות עסקיים וחברות גדולות.

כחלק ממהלך השקת השירות, תעלה מחר החברה אתר ייעודי ובו טיפים ודרכי התמודדות עם הונאות הסייבר ברשת:
 http://cyberwall.co.il

הצורך במתן מענה לנושאי סייבר ברשת הביתית עולה בעיקר עם השימוש ההולך וגובר במכשירים ניידים כגון סמארטפון וטאבלט. עפ"י מחקר, שערכה חברת טלסקר, במשק בית בישראל מחוברים בממוצע 7 מכשירים לרשת הביתית ועל כן הפתרון של הגנה מובנית ברשת הוא היעיל והנוח ביותר.

היתרון הגדול של השירות הוא בחוויית הלקוח, בעצם העובדה, שאינה נדרשת מעורבות אקטיבית של הלקוח וההגנה נעשית באופן אוטומטי על כל המכשירים בבית הגולשים ברשת הביתית. מעבר לכך, כאשר לקוח המנוי לשירות יכנס לאתר מתחזה המזמין אותו להיכנס לקישור ולהזין את פרטיו האישיים, הרי עם כניסתו לקישור, יפתח עמוד אזהרה של בזק בינלאומי המתריע על עובדת היות האתר כמתחזה והלקוח לא יוכל להמשיך למסך הבא. כך, שפרטיו האישיים יישארו שמורים עמו.

שירות ה- Cyber Wallיעלה 10.90 ₪ לחודש.
 
עפ"י מחקר של בזק בינלאומי, שנערך באמצעות חברת ,TNS מעידים רובם הגדול של המרואיינים (84-87%), שהם מבצעים פעולות פיננסיות ורכישות באמצעות האינטרנט, ובעיקר משתמשים במחשב הביתי לשם כך. הרוב המכריע של הציבור מגלה חשש מפריצות וגניבות ברשת:

87% מקרב הנשאלים חוששים מפריצות וגניבת נתוני אשראי,
56% מתוכם מביעים חשש רב מאוד.
70% מביעים חשש מגניבת מידע אישי כגון תמונות פרטיות ומסמכים או מגניבת פרטים אישיים באמצעות פריצה לחשבונות המייל והפייסבוק.
42% מהנשאלים מציינים, שהם שמעו על מישהו שהם מכירים, שחווה גניבת מידע אישי או פריצה באינטרנט.

תופעת הפישינג צוברת תאוצה עם התרחבות השימוש ברשת האינטרנט, בפרט בכל הנוגע לנתונים פיננסיים וביצוע רכישות אונליין. רק בחודשים האחרונים פורסמו ניסיונות התחזות לאתרים מובילים בהם PayPal ,  ,Apple וGmail ,בנוסף קיימים ניסיונות לגניבת פרטים אישיים באמצעות התחזות דרך רשתות חברתיות שונות או חשבונות מייל. עפ"י נתוני קספרסקי למעלה מ-37 מיליון משתמשים חוו התקפות פישינג ב-2014 ו-75% אינם יודעים לזהות אתר מתחזה.

מוטי אלמליח, (בתמונה משמאל), מנכ"ל בזק במוטי אלמליחינלאומי: "שירות ה-Cyber Wall  הוא הראשון בסדרה של מוצרים ושירותים, שבכוונתנו להשיק כדי לתת ללקוחות מעטפת ההגנה רחבה ובטוחה.

אנו מחויבים להוביל חדשנות במוצרים ושירותים, שיאפשרו גלישה בטוחה יותר ללקוחות בבית. אנו מאמינים, שזה גם הכיוון, שאליו יצעד שוק האינטרנט כולו".

אסף אביב, (בתמונה משמאל), סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי: "כאשר נחשפנו לנתונים, לפיהם רובם המכריע של הגולשים חוששים מגניבת מידע ופרטיאסף אביב כרטיס אשראי, הבנו, שקיים צורך לפתרונות בתחום.

משתמשי האינטרנט של היום כבר אינם מסתפקים במהירות גלישה גבוהה, הם רוצים להרגיש בטוחים ומוגנים בעת השימוש באינטרנט ולדעת, שהם יכולים לבצע פעולות שונות ללא חשש. השירות מספק מענה לצורך הזה".

בתמונה: מסך השירות כשמתגלה איום שנחסם ונוטרל:
מסך השירות בבזק בינלאומי



 
 
Bookmark and Share