Telecom News - ‏אינטל השיקה את הדור השישי של מעבדי Core vPro לעסקים

‏אינטל השיקה את הדור השישי של מעבדי Core vPro לעסקים

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> ‏אינטל השיקה את הדור השישי של מעבדי Core vPro לעסקים
אינטל השיקה את הדור השישי של מעבדי Core vPro לעסקים
מאת: מערכת Telecom News, 20.1.16, 19:50המעבד החדש של אינטל
 
הדור השישי כולל זיהוי ביומטרי, סיסמה ואימות חומרה. כך, מעבדי הדור השישי של אינטל לעסקים יקשו על האקרים לפרוץ לארגונים וחברות, עקב הוספת אבטחה משופרת בתוך החומרה להפיכת המחשבים האישיים לחלק בלתי נפרד מפתרון האבטחה הארגוני.
 
עיקר הכרזות:
  • מעבדי Intel Core vPro מהדור השישי משלבים ביצועים טובים עד פי 2.5, חיי סוללה ארוכים פי 3 ושיפור של פי 30 בביצועים הגרפיים בהשוואה למערכות בנות 5 שנים.
  • אינטל מציעה למחשבים אלה את Intel Unite, שמציע דרך חכמה ומקוונת יותר לשיתוף מידע ופעולה בין משתמשים מרוחקים, תוך שילוב של Skype for Business  עם יכולות אודיו ווידיאו משופרות.
 אינטל הכריזה היום על יציאתם לשוק של מעבדי Core vPro מהדור השישי המותאמים לחברות וארגונים. המעבדים מספקים ביצועים משופרים, תכונות שיתוף פעולה ייחודיות ותכונות אבטחה מובנות, שפותחו עבור התפוקות והצרכים של עולם העסקים המודרני. המעבדים יהיו זמינים בפורמטים שונים – מחשבי אולטרבוק קלים, מחשבי 2 ב-1, מחשבי "הכל באחד" מעוצבים ומחשבים שולחניים מתקדמים.
 
הגנה משולשת מובנית בחומרה
 
האקרים מפתחים מדי יום דרכים חדשות לפרוץ למחשבי אישיים ישנים באמצעות ניצול "הדלת הקדמית" – למשל גניבת שם המשתמש והסיסמה האישית. כיום, יותר ממחצית הפריצות למאגרי נתונים מתרחשות עקב שימוש בסיסמאות גנובות. מחשבים אישיים ישנים עושים שימוש בסיסמאות בנות 8 תווים המוחלפות מדי 90 יום. שיטות אלו עבדו היטב לפני 10 שנים, אבל שיטות ההתקפה המתוחכמות, שבשימוש האקרים, מצריכות רמת הגנה עמוקה יותר.
 
במעבדים מציגה החברה לראשונה את פתרון Intel Authenticate – פתרון אימות זהות משולב ומשופר, שמקשיח את המחשב האישי והופך אותו פגיע פחות למתקפות האקרים המעוניינים לחדור לארגונים. רוב הפריצות למאגרי מידע נשענות על חולשות של התוכנה או מערכת ההפעלה. הפתרון משולב בחומרה והופך את ההתקן לחלק בלתי נפרד ממערכת האבטחה הארגונית.
 
Intel Authenticate מאמת את זהות המשתמש תוך שילוב של עד 3 גורמי אימות מוקשחים במקביל: "משהו שאתה יודע" - כגון סיסמה אישית, "משהו שיש לך" - כמו למשל טלפון נייד או חומרה מזוהה ו"משהו שהנך" - כגון טביעת אצבע.

מנהלי מערכות המחשוב בארגונים יוכלו לבחור מבין מספר רב של גורמים מוקשחים לאימות זהות בהתאם למדיניות החברה, ואינם צריכים יותר לסמוך על המשתמשים והעובדים, שיזכרו סיסמאות מורכבות. Intel Authenticate תואם את "חלונות" 7, 8 ו-10 וזמין לצפייה מוקדמת באתר אינטל כאן.
 
מחשבים משופרים – תפוקה טובה יותר – הפחתה בעלויות
 
מחשבים נישאים ישנים, שנתקעים או קורסים לעיתים קרובות, עולים לעסקים (בארה"ב) יותר מ-4,203 דולרים מדי שנה לכל 3 מחשבים נישאים בגין הוצאות תחזוקה ובתפוקה אבודה. המחשבים העסקיים החדשים מתמודדים עם הבעיה הזו בעזרת ביצועים טובים פי 2.5 ושיפור של פי 30 בביצועים בגרפיים בהשוואה למחשבים בני 5 שנים.
 
יצרניות מובילות כגון אייסר, אסוס, דל, פוג'יטסו, HP, לנובו, פנסוניק וטושיבה משיקות התקנים המותאמים לעבודה במגזר העסקי במגוון פורמטים – מחשבי 2 ב-1, מחשבי אולטרבוק, מחשבים ניידים דקים במיוחד, מיני-מחשבים אישיים ומערכות שולחניות "הכל באחד" המותאמים לכל סביבת עבודה ולמילוי צרכיהם של עסקים בכל הגדלים.
 
אחד ההיבטים המאפיינים את עולם העסקים המודרני הוא הצורך בשיתוף פעולה זמין ומהיר, חוצה גבולות ואזורי זמן. כדי לנהל עסקים באופן יעיל, שגובר על פרישה גיאוגרפית רחבה וסביבות עבודה משתנות, צריכים העובדים כלים משוכללים ומותאמים. לצורך זה השיקה החברה את Intel Unite , שמציע דרך חכמה ומקוונת יותר להיפגש במקום העבודה.

העדכונים כוללים שיפור של התקשורת בין עובדים מרוחקים, שיפור תצוגה ונוחות שימוש ויכולות שיתוף תכנים משופרת. עובדים יכולים להיכנס לחדר ישיבות ולהתחיל מיד בפגישה, בלי להסתבך עם כבלים, הגדרות מסכים ומקרנים או חיבור התקני Bluetooth. החברה משלבת בפתרון גם את Skype-for-Business עם תכונות ניתוק אוטומטי ויכולות אינטגרציה, שמציעות ללקוחות חווית ישיבה יעילה.
 
טום גריסון, סגן נשיא ומנהל כללי של חטיבת מחשבי הקליינט באינטל: "עם עיצוב אטרקטיבי, ביצועים חזקים וחיי סוללה ארוכים, מעבדי הדור השישי מציבים רף חדש למחשוב עסקי. הוספת האבטחה המשופרת בתוך החומרה מאפשרת לאינטל להפוך את המחשבים האישיים החדשים לחלק בלתי נפרד מפתרון האבטחה הארגוני ומבטיחה שהמשתמשים יהיו פרודוקטיביים מתמיד".
 
סמל אינטל



 
 
Bookmark and Share