Telecom News - אינטל מגייסת 25 מומחי Machine Learning ו-Data Science

אינטל מגייסת 25 מומחי Machine Learning ו-Data Science

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> אינטל מגייסת 25 מומחי Machine Learning ו-Data Science
אינטל מגייסת 25 מהנדסים וחוקרים מומחי Machine Learning ו-Data Science
מאת: מערכת Telecom News, 25.1.16, 15:56גיוס עובדים
 
החברה מחפשת מומחים בתחום מדעי המחשב לקבוצת Advanced Analytics, שמתפקדת כמעין סטארטאפ ופעילותה ואופייה ייחודיים מבין קבוצות הפיתוח המגוונות הקיימות בארץ.
 
אינטל הודיעה היום על גיוס 25 מהנדסים וחוקרים בתחומי Machine Learning ו-Data Science לקבוצת Advanced Analytics. הקבוצה מתמחה בפיתוח מוצרי תוכנה מתקדמים בתחומי הבריאות, שיווק ומכירות ותהליכי ייצור ופיתוח. בחברה טוענים, שפעילות ה- Data Scienceהנרחבת שלה היא חריגה בנוף החברות בארץ והיא מגדירה אותה כ"גן עדן עבור חוקרים מהתחום".
 
החברה מחפשת עובדים בעלי תואר שני או שלישי רלוונטי, במדעי המחשב, הנדסת חשמל או מערכות מידע, לפחות 3 שנות ניסיון, מעשי או אקדמי, בפיתוח אלגוריתמים של למידת מכונה ויכולות אנליטיות חזקות וידע בסטטיסטיקה וניתוח מידע או למידת מכונה ואלגוריתמים לכריית מידע. חלק מהמשרות פתוחות גם בפני סטודנטים בתחום.
 
ד"ר אמיתי ערמון, המדען הראשי וראש חוקרי למידת המכונה באינטל: "אינטל ידועה בישראל כחברת חומרה ובשנים האחרונות גם כחברה תוכנה, אולם לא רבים מודעים לכך, שאינטל מחזיקה את קבוצת ה-Machine Learning הגדולה ביותר במדינה - כ-100 עובדים. המגוון הגדול של סוגי הנתונים, שאנו מנתחים, כמויות המידע ורמות הדיוק הגבוהות הנדרשות מאיתנו, יוצרים שילובים מאתגרים מאוד בתחום הזה. אנו מספקים פתרונות לקבוצות אינטל ברחבי העולם, שמשפיעים על העבודה היום-יומית וגם על התכנון ארוך הטווח של החברה.
 
 Machine Learningהיא תחום הפורץ דרך אל עבר אינטליגנציה מלאכותית. המחשב מצליח ללמוד, מתוך דוגמאות וניסויים, כללים חדשים, שהוא לא ידע קודם לכן. זה יכול, למשל, לאפשר למכונות במפעל 'להבין' מה עדיף לעשות עם כל מעבד, לפי מידע, שנצבר עליו בתהליך הייצור עד כה, לאפשר לרכיבים, שאנו מייצרים, להתאים את עצמם לשימוש הנעשה בהם וגם לייצר אוטומטית תובנות אסטרטגיות עבור גופים עסקיים בחברה, שמשלבות מידע, שתוכנות שלנו לומדות מהאינטרנט".
 
איתי יוגב, מנהל הקבוצה: "קבוצת Advanced Analytics פעילה ב-47 פרויקטים שונים של מדע נתונים. אין עוד עושר ומגוון כל כך נרחבים של פרויקטים בחברה אחת. הקבוצה מתפקדת כמעין סטארטאפ ופעילותה ואופייה ייחודיים מבין קבוצות הפיתוח המגוונות הקיימות בישראל".
 
משלוח קורות חיים: AA_hiring@intel.com
 
 
 



 
 
Bookmark and Share