Telecom News - הסטארטאפ DMWay Analytics הצטרף לאקסלרטור הירושלמי JVP LABS

הסטארטאפ DMWay Analytics הצטרף לאקסלרטור הירושלמי JVP LABS

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ DMWay Analytics הצטרף לאקסלרטור הירושלמי JVP LABS
הסטארטאפ DMWay Analytics הצטרף לאקסלרטור הירושלמי  JVP LABS
מאת: מערכת Telecom News, 25.1.16, 18:51גיל ניזרי

הסטארטאפ הודיע היום על גיוס של מיליון דולרים מ-.JVP LABS

הסטארטאפ Analytics DMWay, שמתמחה בפיתוח מערכת מומחה ליצירת מודלים לחיזוי אנליטי, הודיע היום על גיוס  ראשוני של מיליון דולרים מ-JVP LABS . (ר"ת: Jerusalem Venture Partners). 
 
הסטארטאפDMWay  הוקם ב-2014 ומספק מערכת אוטומטית לפיתוח מודלים לחיזוי אנליטי - Predictive Analytics. המערכת מאפשרת לייצר מודלים מדויקים של חיזוי, בעלות נמוכה ובזמן קצר ביותר (נמדד בדקות/שעות). בזכות האוטומציה של המערכת, DMWay מקנה לארגונים המשתמשים במערכת, גמישות רבה, ומנגיש את יכולת החיזוי האנליטי בקרב חתך רחב של עובדי הארגון.

המערכת שלו מעצימה ומשדרגת את יכולת האנליסטים ומומחי הידע בארגון. היא מבטיחה יצירה של מודלים מדויקים ואיכותיים יותר ובזמן תגובה קצר. תועלת נוספת: המערכת מאפשרת לאנליסטים להקדיש את מירב כישוריהם וזמנם בתחום מדע הנתונים (data science) בהתמקדות בבעיות העסקיות התורמות באופן ישיר להצלחת הארגון בו הם עובדים ולחסוך זמן יקר המושקע כיום על אלגוריתמיקה.
 
כך, מאפשר הסטארטאפ לארגון להקדים לפחות בצעד אחד את האירועים העסקיים הפוקדים אותו, להפוך לפרואקטיבי, לשפר ביצועים, להיות תחרותי באופן עקבי ומתמשך ולהגדיל את רווחיותו. 
 
מייסדי החברה, פרופ' יעקב זהבי, דר' רונן מאירי וגיל נזרי (בתמונה), מביאים איתם ניסיון ייחודי והתמחות רבת שנים בעולמות האלגוריתמיקה,Machin learning ,Data Science  ו-Big-Data.
 
סט הכלים, שמציעה המערכת של ,DMWay מתמקד, בין היתר, ביכולת לעקוב ולהגיב במהירות לשינויים בשוק ההלוואות. מתוך הבנה, שחיזוי מדויק הוא יתרון עסקי משמעותי, רכשה לאחרונה חברת מימון ישיר, חברה בתחום שוק ההלוואות החוץ בנקאיות בישראל מקבוצת ביטוח ישיר, את המערכת של DMWay , שמאפשרת למימון ישיר לפתח מספר גדול של מודלים חדשניים, שמספקים ניתוח של נתוני ההלוואות ועל בסיסם יצירת תחזיות מהירות ומדויקות על הסיכויים לעמוד בהחזרי הלוואות, בהתאם למאפייניו הייחודיים של כל לקוח.
 
חיים קופנס, שותף ב-JVP LABS: "אנו מברכים על הצטרפותה של Analytics  DMWay ל-JVP. היכולת לחזות אירועים ומצבים עסקיים ואת הסבירות הסטטיסטית להתרחשותם בהתבסס על מידע החבוי בנתונים, שנצברים מידי יום בארגון ,היא נכס לכל ארגון. המוצר, שפיתח הסטארטאפ  ,DMWay שמבוסס על חיזוי אנליטי, מדויק, מהיר, אוטומטי קל ופשוט להטמעה ותחזוקה, מהווה יתרון משמעותי ביחס לפתרונות הקיימים כיום בשוק".
 
גיל נזרי, מנכ"ל DMWay:  "אנו גאים על בחירתה של מימון ישיר בפתרון שלנו. הסרנו את חסם הכניסה, שהיה מקובל עד כה, בפיתוח ובתחזוקת מודלים לחיזוי. מערכת המומחה שלנו מאפשרת לכל ארגון למקסם את התועלת העסקית הגלומה בחיזוי אנליטי".
 
שרון בן עזרא, סמנכ"ל שווק וכלכלה במימון ישיר: "המערכת של DMWAY אפשרה, תוך פרק זמן קצר מאוד, להגדיל משמעותית את כמות המודלים לחיזוי, לשפר את רמת הדיוק שלהם ולתת מענה לצרכים הדינאמיים של החברה בזמני שיא".
 
באמצעות מערכת DMWay הרחיבה המחלקה הכלכלית ב"מימון ישיר" את היקף השימוש במודלים אנליטיים באופן משמעותי  ע"י עובדי המחלקה, שהוכשרו לפתח מודלים אנליטיים באיכות גבוהה, וללא ידע מקדים באלגוריתמיקה. בנוסף, האוטומציה בתהליכים האנליטיים, שמאפיינת את מערכת ,DMWay מאפשרת למחלקה הכלכלית  ב"מימון ישיר" להשתמש במגוון  מודלים וליישמם בשלבים שונים של הקשר עם הלקוח, החל מתהליכי אישור הלוואה וכלה בתהליכי גביה.
 
דולרים
 



 
 
Bookmark and Share