Telecom News - הרצליה מציגה: האקסלרטור הראשון בישראל בשת"פ המשטרה לעיר חכמה

הרצליה מציגה: האקסלרטור הראשון בישראל בשת"פ המשטרה לעיר חכמה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הרצליה מציגה: האקסלרטור הראשון בישראל בשת"פ המשטרה לעיר חכמה
הרצליה מציגה: האקסלרטור הראשון בישראל בשת"פ המשטרה לעיר חכמה ובטוחה
מאת: מערכת Telecom News, 27.1.16, 08:30תאיר קובלסקי
 
נפתחה ההרשמה למחזור חדש ושלישי של האקסלרטור HAC של עיריית הרצליה להגברת הביטחון במרחב האורבני, בשיתוף משטרת ישראל.  יזמים יכולים להירשם עד 5.2.16. הזדמנות מצוינת ליזמים ומפתחים בעולם ה-IoT.
 
במחזור השלישי של האקסלרטור, מאיץ הסטארטאפים של עיריית הרצליה - HAC, בניהול של תאיר קובלסקי, (בתמונה), הנושא המרכזי בו הוא מציאת פתרונות טכנולוגיים בנושאי ביטחון הפנים ובטיחות במרחב האורבני. מטרת התוכנית היא לאתר סטארטאפים, שנותנים מענה חדשני בתחומים כגון פיענוח ומניעת פשיעה, ביטחון אישי ואורבני, מניעת חדירה למבנים, מניעה והפחתה של תאונות דרכים, התראות לגבי מפגעים, ניהול ושליטה באירועים במרחב הציבורי, חסימת חניות, ביטחון ואבטחה במרחב הסייבר, אבטחת מתקנים, קהילות חכמות וביטחון גבולות.
 
היזמים, שיצטרפו לתכנית, יוכלו להשתתף בתכנית חילופי הסטראטאפים של עיריית הרצליה עם לייפציג גרמניה, להיחשף ל-DataBase מוניציאפלי ומשטרתי (בהתאם לחוק), לעבוד עם אנשי מפתח ובעלי תפקידים במשטרת ישראל ובעירייה ולבצע פיילוט או Proof of concept עם הגופים השותפים בתכנית.
 
בין תכניות היזמות הקיימות היום, HAC מתבדלת בעיקר בזכות המודל הייחודי שלה. לראשונה עירייה בישראל הכניסה אקסלרטור - מאיץ סטארטאפים כחלק מגופי הרשות. HAC היה לאקסלרטור הראשון בישראל, שהתמקד בחדשנות אורבנית, והיום בערים חכמות ובטוחות יחד עם משטרת ישראל.
 
היזמים יהנו מעבודה ושעות יעוץ עם הוועד המייעץ של התכנית כולל בכירים בתעשיית היזמות בישראל, בהם: אדן שוחט (שותף מייסד בקרן אלף), ד"ר ליאת אהרונסון (מקימת תכנית ZELL ליזמות בבינתחומי ומשקיעה שותפה בקרן מרקר), ליעד רובין (משקיע מקרן קיידן), עמירם מל (משקיע מקרן אפטרדוקס), יורן בר (יזם תושב העיר) ומאיה כץ סגנית ומ"מ ראש העיר.
 
בין המנטורים נמצאים אנשי מפתח במשטרת ישראל, קרנות הון סיכון, אנג'לים, מנהלי תכניות בינלאומיות, יזמים מצליחים, בכירים מהחברות הגדולות כמו יבמ, יאהו!, גוגל, Wix ,SimilarWeb
 
בסיום התכנית תוצגנה היוזמות בפני בכירי העירייה והמשטרה, לצד המנטורים, לקוחות פוטנציאלים ומשקיעים.
 
משה פדלון, ראש העיר הרצליה: "מרכז היזמות של הרצליה הוא חלק מגישה עירונית מתקדמת המעודדת חדשנות אורבנית לשיפור השירות ואיכות החיים בעיר. הפרויקט הנוכחי של עיר חכמה ובטוחה הוא חלק מהפעילויות הרבות, שביצענו בנושא, בהן הקמת האגף לפיקוח ביטחון וסדר ציבורי וכן יחידת השיטור העירוני".
 
מאיה כץ,: "שיתוף הפעולה הראשוני מסוגו הוא הוכחה נוספת לכך, שמרכז היזמות הטכנולוגי בהרצליה הוא המוביל בארץ בתחום האורבני ומהווה ביטוי נוסף למערכת היחסים המצוינת שלנו כעירייה עם משטרת ישראל".
 
סנ"צ (סגן ניצב) לילך לאופמן, מ"מ ראש מחלקת אסטרטגיה במשטרה: "משטרת ישראל רואה ערך בשיתוף פעולה עם העירייה וקהילת היזמים. שיתוף פעולה ייחודי זה יאפשר לזהות כיווני מחשבה חדשים, טכנולוגיות חדשות ומתן מענה לאתגרי המשטרה כחלק מהשירות לאזרח״.
 
האקסלרטור הוא תכנית מבוססת מנטורינג, בת 3 חודשים, במהלכם, היזמים יעבדו  על היכרות עם הארגונים ואנשי מפתח במשטרת ישראל ועיריית הרצליה. במקביל לעבודה אינטנסיבית עם מנטורים על פיתוח עסקי, פיננסים, משפטים, פטנטים, חקר שוק ושיווק, פיתוח מוצר, קוד, UXI, עיצוב, שבוע Google Launchpad, במרקטינג, נאום מעלית, פרזנטציה, עמידה מול קהל, הכנה לדמו-דיי ושיחות משקיעים.
 
ניתן להירשם באמצעות הקישור כאן, או בפייסבוק.
סיום ההרשמה: 5.2.16.  
HAC



 
 
Bookmark and Share