Telecom News - Hallo 015 מציעה הקמת מוקדי שירות עסקיים במחיר אחיד ומוזל

Hallo 015 מציעה הקמת מוקדי שירות עסקיים במחיר אחיד ומוזל

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> Hallo 015 מציעה הקמת מוקדי שירות עסקיים במחיר אחיד ומוזל
Hallo 015 מציעה הקמת מוקדי שירות עסקיים במחיר אחיד ומוזל
מאת: מערכת Telecom News, 9.2.16, 11:28יורם דרורי
 
Hallo נכנסה לתחום מוקדי השירות כאשר הקמתם היא ללא התחייבות למספר שלוחות או לזמן.
 
חברת התקשורת Hallo 015 השיקה שירות חדש המאפשר הקמת מוקדי שירות עסקיים ללא כל צורך בתשלום על ציוד למרכזיה, ללא התחייבות ובמחיר אחיד לשלוחה ללא הגבלת מספר השלוחות ללקוח, במחיר של 39.90 ש"ח ל-4 שלוחות ראשונות.
 
מוקדי השירות של Hallo 015, כוללים שירותי מערכת מתקדמים הכלולים במחיר השלוחה הבסיסי, בהם ניתוב קולי, הקלטת שיחות, הגדרת שלוחה לסלולרי ועוד.

מערכת מוקדי השירות של Hallo 015 תומכת בכל כמות של שלוחות, משלוחה בודדת ועד מאות קווים במקביל. כלל ההתקשרות נעשית מול החברה ואין כל צורך לרכוש קווי טלפון מספקים אחרים. מערכת הניהול היא מערכת מקוונת, אליה ניתן לגלוש מכל מחשב ביתי. האמצעים הללו מאפשרים להקים מוקד במחיר הזול ביותר בארץ. הפעלת שירות ה-Call center  והמרכזיות שבבסיסו היא ברישיון משרד התקשורת.  
 
יורם דרורי, (בתמונה), סמנכ"ל 015: "חברות, שרצו עד עתה לפתוח מוקדי שירות, היו צריכות להיכנס להתחייבויות ארוכות טווח. חברות התקשורת מאלצות את הלקוחות לרכוש את הציוד דרכן, מכתיבות התחייבויות למספר גדול של שלוחות, ולתקופה ארוכה במיוחד, מה שהופך את הלקוחות ללקוחות שבויים. Hallo 015 מציעה מהיום שירות שונה: אנו מספקים את הטכנולוגיה ואת קווי הטלפון ללא כל התחייבות ובתשלום חודשי קבוע. את ציוד הקצה, ניתן לרכוש באופן עצמאי או להשתמש בציוד קיים, כאשר התשלום מתבצע עבור כל שלוחה בנפרד מדי חודש. זה מאפשר הקמת מוקד שירות במינימום עלויות, ללא סיכונים מיותרים תוך חיסכון משמעותי בהוצאות השוטפות של הקמת המערכת ותחזוקה".

מוקד שירות
 

 



 
 
Bookmark and Share