Telecom News - האקסלרטור IBM Alpha Zone פותח מחזור רביעי למיזמים במגוון תחומים

האקסלרטור IBM Alpha Zone פותח מחזור רביעי למיזמים במגוון תחומים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> האקסלרטור IBM Alpha Zone פותח מחזור רביעי למיזמים במגוון תחומים
האקסלרטור IBM Alpha Zone פותח רישום למחזור רביעי למיזמים במגוון תחומים
מאת: מערכת Telecom News, 10.2.16, 17:13האקסלרטור של יבמ
 
התוכנית מאפשרת לסטארטאפים בתחומי הבריאות, התעשייה, הקמעונאות, התיירות, התחבורה, התשתיות, הטלקום והמדיה להגיע למוצר בסטנדרט Enterprise Grade ולקדמו אצל לקוחות יבמ העולמית תוך חצי שנה בלבד. כמו במחזור הקודם יוענק מענק גם עתה ע"י החברה בתחום הרפואה Becton Dickinson.
 
מטרת התוכנית של מאיץ הסטארטאפים יבמ אלפא זון היא לבנות יחסים ארוכי טווח בין יבמ לבין סטארטאפים ישראליים ולסייע להם בבניית פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וביצירת קשרים עסקיים ברחבי העולם. בין היתרונות הבולטים בתוכנית חשוב לציין את העובדה, שהשתתפות בה אינה כרוכה בתשלום, בוויתור על אחוזים בבעלות על החברה או בשותפות בקניין הרוחני שלה.
 
התוכנית מיועדת לסטארטאפים צעירים, שפיתחו מוצר או נמצאים לאחר בדיקת היתכנות טכנולוגית ומעוניינים להשיג יתרון תחרותי ע"י שימוש במחשוב קוגניטיבי וחידושים טכנולוגיים מבית יבמ. על החברות להיות עם צוות פיתוח ישראלי במשרה מלאה ולאחר גיוס הון ראשוני (Seed) לפחות. המחזור הרביעי של האקסלרטור Alpha Zone יימשך 24 שבועות.
 
פעילות האקסלרטור מתמקדת בתחומי מחשוב ענן, מובייל, Internet of Things, Big-Data ואנליטיקה ובפתרונות המיועדים למגוון תעשיות – בריאות, מסחר, תחבורה, בנקאות ומדיה. בנוסף, מחפש האקסלרטור חברות המעוניינות לשלב יכולות מעולם המחשוב הקוגניטיבי כחלק מהפתרון אותו הן מעוניינות ליצור וכך להציג יתרון תחרותי משמעותי. שיתוף הפעולה עם יבמ יוצר הזדמנות ליזמים ולסטארטאפים ליהנות משילוב בין ליווי צמוד, ידע מקצועי, רשת קשרים ענפה וסל כלים טכנולוגיים, שמשפרים את סיכויי ההצלחה ומסירים רבים מהחסמים הבולמים לא פעם את דרכן של חברות צעירות.
 
התכנית כוללת ליווי טכנולוגי ועסקי אישי לכל חברה, שימוש חופשי וללא תשלום במוצרי התוכנה וכלי הפיתוח של יבמ בענן בשווי של עד 120 אלף דולרים וגישה לשירותי ייעוץ המתבססים על הידע והניסיון של אנשי טכנולוגיה, חוקרים, מפתחים ומומחי תעשייה המועסקים ע"י יבמ בישראל ובעולם. בנוסף, המשתתפים בתוכנית ייהנו ללא תשלום ממרחב משרדים, שהוקצה במיוחד לצורך זה בבניין יבמ בפתח תקווה. את התוצאות ניתן לראות בשטח, בקרב בוגרי התוכנית, שהודות לאקסלרטור  שדרגו את יכולותיהן הטכנולוגית והעסקית.
 
גם במחזור הקודם וגם במחזור החדש שיפתח, משתפת IBM פעולה עם חברה בין-לאומית מובילה בתחום הרפואה, Becton Dickinson, שמעניקה לחברות נבחרות בתוכנית מענק של עד 25 אלף דולרים וליווי עסקי ומנטורינג לפיתוח המוצר והערוצים לשוק.
 
בנוסף, נרתמו שותפים מובילים מהתעשייה בארץ וכן שותפים בין לאומיים, שמעניקים לחברות בתוכנית שירותי בונו. על שותפים אלו נמנים פירמת רוה"ח ארנסט אנד יאנג, המדען הראשי במשרד הכלכלה, בנק הפועלים, משרד עוה"ד ועורכי הפטנטים Ehrlich & Fenster, חברת הייעוץ לעיצוב ממשק וחווית משתמש  Inkod Hypera, חברת Barry Katz המתמחה בהכנת סטארטאפים להצגה בפני משקיעים וחברת הייעוץ הפיננסי Brooks Keret.
 
ליאור ויצמן, מנהל תחום הסטארטאפים והמפתחים ביבמ ישראל: "במחזור הרביעי של התוכנית נחפש סטארטאפים המסוגלים להביא חדשנות לתחומי הבריאות, התעשייה, הקמעונאות, התיירות, התחבורה, האנרגיה, התשתיות, הטלקום והמדיה. עבור סטארטאפ ישראלי, שמכוון למכור את מוצריו לחברות בינלאומיות גדולות, מדובר בהזדמנות לקבל הכוונה וליווי מ-IBM. בתקופה קצרה יחסית של חצי שנה מצליחים הסטארטאפים, שמשתתפים בתוכנית, להשיג עליונות טכנולוגית ולבסס קשר עסקי ארוך טווח עם יבמ. בנוסף, מאפשר החברה לחברות המשתתפות גישה ליכולות המחשוב הקוגניטיבי של ווטסון ולסל פתרונות התוכנה שלה הזמינים כיום בענן".
 
פרטים נוספים והגשת מועמדות - כאן.
ניתן גם ליצור קשר באימייל: gilma@il.ibm.com
 
IBM



 
 
Bookmark and Share