Telecom News - פרטנר חשפה נתב אינטרנט מהיר חדש לשימוש ביתי מבוסס רשת LTE

פרטנר חשפה נתב אינטרנט מהיר חדש לשימוש ביתי מבוסס רשת LTE

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> פרטנר חשפה נתב אינטרנט מהיר חדש לשימוש ביתי מבוסס רשת LTE
פרטנר חשפה נתב אינטרנט מהיר חדש לשימוש ביתי מבוסס רשת LTE
מאת: חיים חביב, 16.2.16, 15:11לוגו
 
הושקו חבילות גלישה משפחתיות לצריכת דאטה משותפת של בני משפחה והטבה מיוחדת להורים לתינוקות, שנולדו היום (16.2.16), ומתחילים גם הם בדרך חדשה ומרגשת כמו המיתוג החדש של החברה. בנוסף, תינתן ללקוחות הטבה עד סוף החודש של תוספת קבועה של 2GB לנפח הגלישה הקיים במסגרת תכניות ה-Unlimited

בתום 17 שנים של דבקות במותג הגלובלי Orange נפרדה ממנו הבוקר חברת פרטנר, וחשפה את המותג החדש (ו"המפתיע") - Partner. בתוך כך, הציגו בעל החברה וראשיה את התכנית האסטרטגית להפוך מחברת סלולר לקבוצת תקשורת, שמספקת מענה שירותים מקיף ומגוון ללקוחותיה בעולם העסקי והביתי. יו"ר החברה מתח ביקורת ישירה על התנהלות מש' התקשורת, וקרא למשרד להסיר חסמים ולאכוף כחוק על כל המפעילים את תנאי הרישיון.

באירוע השקה בגני התערוכה בתל אביב, השתתף חיים סבן, יו"ר סבן קפיטל גרופ בעלת השליטה בפרטנר. יו"ר החברה אדם צזנוף והמנכ"ל איציק בנבנישתי הציגו את רזי המותג 'פרטנר' -  צבע הטורקיז של הלוגו החדש של פרטנר יחליף את הצבע הכתום של Orange.      
 
יובל קינן, המשנה למנכ"ל קבוצת פרטנר, חשף באירוע את הבשורה של החברה לעולם האינטרנט הביתי, ה-Partner #Home, אינטרנט מהיר לשימוש ביתי, מבוסס רשת הדור הרביעי (LTE) של פרטנר. הנתב החדש מאפשר גלישה מהירה במיוחד בכל מקום בו קיימת גישה לתשתית הדור הרביעי, ללא צורך בחיבור פיסי לתשתית אינטרנט או בהתקנה. זאת, באמצעות חבילת גלישה בנפח של 60GB, לגלישה באינטרנט ברשת הדור הרביעי של פרטנר ונתבים אלחוטיים מתקדמים של חברות תקשורת מובילות. מדובר במוצר ראשון בסדרת מוצרים, שתשיק החברה במסגרת של קבוצת תקשורת כוללת.

בנוסף, הושקו חבילות גלישה משפחתיות לצריכת דאטה משותפת של בני המשפחה. לרגל השקת המותג החדש, תציע חברת פרטנר ללקוחותיה תוספת קבועה של 2GB לנפח הגלישה הקיים במסגרת תכניות ה-Unlimited. ההטבה תינתן עד סוף החודש באמצעות רישום באתר החברה ובעמוד הפייסבוק. (יש לשלוח  את המילה "מתנה" למספר 999).

בנוסף, תעניק החברה הטבה מיוחדת להורים לתינוקות, שנולדו היום (16.2.16), ומתחילים גם הם בדרך חדשה ומרגשת – חבילת תקשורת כוללת להורים, סלולרית וביתית, ל-3 שנים, שכוללת תכנית סלולר Unlimited לשיחות והודעות SMS, גלישה סלולרית בנפח 25GB, ו-1,000 דקות לשיחות ליעדים בחו"ל (לשיחות לנייחים ב-42 יעדים בעולם, ובארה"ב וקנדה לשיחות גם לניידים), ובנוסף, חבילת אינטרנט ביתי הכוללת ספק + תשתית במהירות של עד 100Mb.
 
איציק בנבנישתי: "אחרי ששמנו מאחורינו את סערת הקיץ האחרון, קיימנו תהליך אסטרטגי, שבסופו החלטנו להיפרד מהמותג אורנג', ולצאת לדרך חדשה. הדרך הזו תתבסס על הנכסים הבולטים שלנו, שהם הרשת המהירה בישראל ושירות איכותי, ובמסגרתה נהפוך מחברת סלולר לקבוצת תקשורת דיגיטלית, שנותנת מענה לעולם, שבו הכל מחובר. פרטנר שמה לעצמה למטרה להיות הגורם המקשר בין הלקוחות לעולם הדיגיטלי ולחיים המחוברים באמצעות מכלול פתרונות המותאמים לעידן החדש, שאנו חיים בו. אנו רוצים להיות הכתובת הראשונה לפתרונות תקשורת כוללים בשוק הפרטי ובשוק העסקי בשירותים, טכנולוגיות, תוכן וציוד ביחד עם עובדי החברה, שלקחו חלק בכל התהליך, שעברנו בחודשים האחרונים והם מהווים חלק מהותי בדרך החדשה של החברה".

אדם צזנוף: " זה יום מיוחד לקבוצת פרטנר, שיוצאת היום למסע מרתק עם המותג החדש, מסע שמטרתו ליצור את קבוצת תקשורת מעניינת ומצליחה. אנו גאים מאוד בחברה, מאמינים בהנהלה שלה ובעובדיה ונותנים לה תמיכה וגיבוי מלא. בשם הדירקטוריון, ההנהלה, העובדים ובעלי המניות אני מודה על התמיכה והאמון בנו ובטוח ביכולתה של פרטנר להוביל את שוק התקשורת".
 
עטרה ליטבק-שחם, סמנכ"לית השיווק ומנועי הצמיחה של קבוצת פרטנר, סקרה את מהלך המיתוג, שארך מספר חודשים במשותף עם חברת MetaDesign, שמתמחה בבניית מותגי-על בעולם: "בנינו מותג עדכני ודינמי, שמתאים לעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים. השפה המותגית מבוססת על ערכים של תנועה, פשטות וגמישות, כפי שנדרש במערכות היחסים עם הלקוחות. השינוי, שמבוצע החל מהיום, אינו רק שם וצורה אלא שינוי של דרך מחשבה ושל תוכן. בצד השפה המותגית בנינו עולם שלם של הצעות ערך, שמבוססות על ערכי המותג החדש. יש כאן התחייבות והגדרת כוונות ואנו נייצר לאורך זמן מערכת יחסים של נאמנות וחלופה, שתהיה הבחירה הראשונה והטבעית של כלל לקוחותינו".

במקביל לאירוע ההשקה, 
קראו עובדי פרטנר המאוגדים בהסתדרות לחברה לחתום איתם על הסכם קיבוצי כמו חברות הסלולר האחרות, ולא מן הנמנע שיוכרז בקרוב סכסוך עבודה.

עדכון 16.2.16, 17:00: האתר החדש של פרטנר אינו זמין מזה 3 שעות. לא ניתן הסבר למה האתר נפל (או לא זמין לרוב לקוחות האינטרנט בישראל). עדכון 21:00: האתר חזר לאוויר לאחר כ-7 שעות של ניתוק. מביך. 

בתמונה: חיים סבן, איציק בנבנישתי, אדם צזנוף.
קרדיט צילום: סיון פרג'. 
 
קבוצת פרטנר



 
 
Bookmark and Share