Telecom News - סכסוך עבודה הוכרז בפרטנר, יום אחרי השקת המותג החדש

סכסוך עבודה הוכרז בפרטנר, יום אחרי השקת המותג החדש

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> סכסוך עבודה הוכרז בפרטנר, יום אחרי השקת המותג החדש
סכסוך עבודה הוכרז בפרטנר, יום אחרי השקת המותג החדש
מאת: חיים חביב, 17.2.16, 17:00לוגו פרטנר
 
עוד טרם נדמו הדי חגיגות המותג החדש בקבוצת פרטנר (ר' כאן), וההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברה. העילה: מבוי סתום במו"מ עם הנהלת החברה להסדרת תנאי העובדים בהסכם קיבוצי ראשון. העובדים: "לא נסתפק בפירורים".
 
ההסתדרות הכריזה הבוקר על סכסוך עבודה בחברת התקשורת פרטנר, שיחול על כ-3,200 עובדיה. במכתב ששלח היום (ד') יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, לאיציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, נכתב כי העילה לסכסוך העבודה הינה מבוי סתום במו"מ על הסכם קיבוצי ראשון בחברה.
 
יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק: "ההסתדרות מחויבת לביטחונם התעסוקתי ותנאי העבודה של עובדי פרטנר ותעשה כל שבכוחה לגבות את מאבקם הצודק להסכם קיבוצי. לצערי עד לרגע זה הנהלת החברה לא הציעה תנאים מספקים לסגירת הסכם ולכן פנינו להכרזה על סכסוך עבודה".
 
בחודש ספטמבר 2014 הודיעה הנהלת החברה שהיא מכירה בהסתדרות כארגון העובדים היציג בפרטנר. מאז התנהל בין ועד העובדים, ההסתדרות והנהלת פרטנר מו"מ להסדרת תנאי עובדי החברה בהסכם קיבוצי. נזכיר, כי בחברות הסלולר הגדולות בישראל - פלאפון וסלקום - מאוגדות בהסתדרות כבר נחתמו הסכמים קיבוציים (בפלאפון בדצמבר 2013 ובסלקום בחודש פברואר אשתקד). משמעות ההכרזה על הסכסוך היא שהחל מתאריך 2 במרץ יוכלו עובדי החברה לנקוט בצעדים ארגוניים.\
 
קרן אופק, (בתמונה משמאל), יו"ר ועד עובדי פרטנר: "לאחר יוקרן אופקתר משנה בה אנו מנהלים מו״מ עם הנהלת החברה תוך הפגנת אחריות, איפוק ואורך רוח, הגענו לצערנו למבוי סתום. הצעתה של ההנהלה אינה עומדת בקנה אחד עם הסטנדרט הקיים בשוק התקשורת וזאת בלשון המעטה.
 
העובדים רואים בפרטנר את ביתם והצלחתה החברה תמיד עמדה לנגד עיניהם. לא נוכל לקבל הצעה שאינה מכבדת אותנו העובדים, ולא נסתפק בפירורים".
 
נציין כאן, דווקא לזכותם של העובדים, שנמנעו בקפדנות מלפגום בחגיגות ההשקה הגדולות (אתמול) של המותג החדש של הקבוצה, שהתקיימו בגני התערוכה בת"א בהשתתפות למעלה מאלף אורחים ובנוכחות בעל השליטה בקבוצה, חיים סבן, וראשיה. וותיקי הענף זוכרים בוודאי כיצד חיבלו עובדי קבוצת בזק בחגיגות העשור לחברה בשנת 1994, בהיכל התרבות בת"א - הרעישו בעולם, הפכו שולחנות עם כיבוד ואילצו אלפי אורחים לעזוב את האירוע המביך.

עדכון 19:00: מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, הגיב (בפנייה מצולמת ביוטיוב בתחתית הכתבה) לעובדי החברה בעניין סכסוך העבודה. 

עדכון 21.2.16, 16:55ועד עובדי חברת פרטנר קיים היום אסיפת עובדים במטה החברה שבראש העין, בהשתתפות כ-500 מאות עובדים.במקביל, פנה ועד העובדים במכתב לחיים סבן, בעל השליטה בפרטנר בדרישה שיתערב במשבר.

עדכון 23.2.16, 21:29
בהתייחסות למכתב ההנהלה, שמטיל על העובדים את האחריות לסכסוך העבודה, טוען ועד פרטנר, שהתנאים הכלכליים, שהונחו עד עתה על שולחן המו"מ, מזלזלים בעובדי פרטנר על פני החברות המתחרות ולא מכבדים אותם. בשבוע הבא (2.3.16) יתחילו צעדים ארגוניים ושיבושים בחברה. ככל שהנהלת פרטנר לא תבין, שהביטחון התעסוקתי ותנאי העבודה חשובים לעובדים, השקט לא יושב.
 

 



 
 
Bookmark and Share