Telecom News - נחשפו 12 הסטארטאפים שהתקבלו למחזור 2 במאיץ הסטארטאפים של אינטל

נחשפו 12 הסטארטאפים שהתקבלו למחזור 2 במאיץ הסטארטאפים של אינטל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נחשפו 12 הסטארטאפים שהתקבלו למחזור 2 במאיץ הסטארטאפים של אינטל
נחשפו 12 הסטארטאפים שהתקבלו למחזור 2 במאיץ הסטארטאפים של אינטל
מאת: מערכת Telecom News, 21.2.16, 13:09רועי רמון

12 הסטארטאפים, שנבחרו מתוך 200 סטארטאפים, עוסקים בתחומים מגוונים. החלה הרשמה למחזור השלישי.

המחזור השני של מאיץ הסטרטאפים של אינטל ישראל נפתח ו-12 הסטארטאפים, שהתקבלו לתוכנית האימון הייחודית, נחשפות לראשונה. עוד לפני שהתרגלו למעבדה שלהם במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה, יטוסו חלק מהיזמים וצוות המנטורים של אינטל לפגוש משקיעים ולקוחות פוטנציאליים בכנס החדשנות 4YFN המתקיים במקביל לתערוכת MWC בברצלונה.

המאיץ הוא חלק מתוכנית,Intel Ingenuity Partner  שמטרתה לקדם יזמות טכנולוגית ישראלית פורצת דרך. בדומה למחזור המוצלח הראשון, התוכנית מעניקה 6 חודשי ליווי מקצועי במעבדה ייחודית בחיפה לשיפור המוצרים והפיתוחים, תוך שהיא מסתייעת במשאבים הטכנולוגיים, בפריסה הגלובלית וברשת הקשרים הענפה של אינטל העולמית כדי להכין את החברות לפריצה לשוק וצמיחה. אינטל אינה דורשת מהחברות דבר תמורת ההשתתפות בתוכנית.

בנוסף, הודות לשיתוף פעולה עם Deloitte, זוכים היזמים לייעוץ והדרכה עסקית. בין היתר, מומחי מגזר הטכנולוגיה, המדיה והטלקום בחברה מעניקים מניסיונם בתחום הפיתוח העסקי, המיסוי הבינלאומי והרחבת הפעילות. כמו כן, ניתנת לחברות גישה מלאה למחקרי השוק הבינלאומיים של Deloitte ומתקיימות סדנאות פרזנטציה והדמיות של פגישות עם משקיעים.

לאחר המחזור הראשון פנו לאינטל למעלה מ-200 חברות בבקשה להתקבל לתוכנית. מתוכן נבחרו החברות הבאות:
  • PetPace שפיתחה מחשוב לביש לניטור בריאותן של חיות מחמד,
  • Farm Dog שמסייעת למחשוב מימזי חקלאות קטנים ובינוניים,
  • Oliver Solutions שעוסקת בתחום תקשורת סיבים, NFV ו-SDN.
  • OutSense שמקלה על גילוי מוקדם של סרטן,
  • CartaSense שפיתחה פלטפורמת ניטור לתחום שינוע הסחורות,
  • CoroNet שמזהה האזנות סתר וציתותים ברשתות ,WiFi
  • Neurosteer שהפיתוח שלה מאפשר שיפור תפקודי מוח,
  • Sevenpop שיוצרת את האווירה המושלמת לבתי עסק באמצעות התאמת המוזיקה,
  • Seebo שפיתחה מערכת המסייעת לעסקים להשיק מוצרים חדשניים,
  • Simgo שפיתחה כרטיס סים המצוי בענן,
  • VocalZoom שמשפרת את ממשק האדם והמכונה ע"י שליטה קולית,
  • hereO שפיתחה את התקן ה-GPS הקטן בעולם המסייע בניטור והשגחה על ילדים.
 
רועי רמון, (בתמונה), ראש התוכנית: "אנו שמחים להציג את החברות החדשות ומרוצים אף יותר מהיקף ההרשמה לתוכנית, שמעידה על ההכרה ביכולת של אינטל לקדם את החברות ולייצר עבורן הזדמנויות. היו לנו במחזור הראשון כמה הצלחות יפות ומספר חברות כבר נמצאות בתהליכים מתקדמים של פיתוח מוצרים חדשים, השקעה ועבודה עם לקוחות שלנו".
 
ערן שלמה, מהנדס בכיר במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה המלווה חברות בתוכנית במעבדה בחיפה: "אנו עובדים יחד עם החברות כדי לפענח את הצרכים המדוייקים שלהן ולהעניק להן פתרונות עם יתרון טכנולוגי משמעותי. זה מאוד מספק לראות איך החברות הללו מתפתחות וצומחות ואיך אנו יכולים לסייע להן בתהליך המרגש הזה".
 
גיל מנדלסון, מנכ"ל HereO : "פנינו לאינטל לאחר שראינו הכרזות על מוצרים חדשים, שענינו אותנו, ומאוד התרשמנו מהמהירות שבה הדברים התקדמו. עובדה, רק התקבלנו לתוכנית ואנו כבר מצגים פרויקט משותף בכנס החדשות בברצלונה השבוע".
 
במקביל לפתיחת המחזור השני החלה ההרשמה למחזור השלישי של התוכנית. אינטל מעוניינת לשלב בו סטרטאפים בתחומים מגוונים כגון  מיחשוב תפיסתי, מחשוב לביש, בינה מלאכותית, ניתוח ביג דאטה, התקנים מקושרים, התקנים ניידים, מחשוב (IT), "אינטרנט של הדברים", אבטחת מידע ורובוטיקה. פרטים נוספים על התוכנית, המנטורים ואופי הפעילות - באתר התוכנית www.intel.com/ipp
 
סטארטאפ



 
 
Bookmark and Share