Telecom News - 10 מערכות לניהול יעיל של סטארטאפים ועסקים דיגיטליים

10 מערכות לניהול יעיל של סטארטאפים ועסקים דיגיטליים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 10 מערכות לניהול יעיל של סטארטאפים ועסקים דיגיטליים
10 מערכות לניהול יעיל של סטארטאפים ועסקים דיגיטליים
מאת: ישי טנצר, 22.2.16, 10:19ישי טנצר
 
ניהול עסק דוגמת סטארטאפ מהווה אתגר מורכב, שמצריך ניהול נכון של זמן, מידע ומשימות. במאמר זה מובאת רשימה של 10 מערכות, שיכולות לפשט את המשימה, לחסוך זמן ולמנוע טעויות.
 
אתם מנהלים סטארטאפ או עסק דיגיטלי? יש לכם מיליון דברים על הראש? אתם קורסים תחת עומס של יום-יום?  אין ספק, שניהול עסק זאת פעולה מורכבת. אולם, יש מערכות רבות, שתקלנה עליכם, תחסוכנה זמן ותמנענה טעויות מרות.
 
מוצגת כאן רשימה של מערכות היכולות להיות יעילות לחברות המתפתחות במהירות. כמובן, לכל מערכת יש חלופות רבות, אך ריכזתי כאן בעיקר את המערכות, שאני מכיר אישית והתנסיתי בהן. כמובן, שלא צריך לרוץ ולשלב את כולן בבת אחת, אלא לפי צורך בלבד (למשל אם לחברה עדיין אין הכנסות חבל לשלב מערכת להוצאת חשבוניות).
 
יש גם לתת את הדעת האם לבחור מערכת מקומית (ישראלית) או ללכת על מערכת גלובלית. כלל האצבע שלי כאן הוא, שבכל נושאי הרגולציה, המסים וחוקי התעסוקה, כדאי לבחור פתרון מקומי אם קיים, כי התחומים האלה משתנים מאוד ממקום למקום.
 
לעומת זאת, בתחומים, שהם לא קשורים לחוק המקומי, כמו ניהול קוד, ניהול עסקאות או משימות, כדאי להשתמש במערכות גלובליות. הן בדרך כלל יותר זולות ויותר טובות, כיוון שיש הרבה יותר משתמשים משלמים. פרמטר חשוב נוסף הוא מידת האינטגרציה בין המערכות. ראוי תמיד לתת עדיפות למערכות היודעות לדבר אחת עם השניה. זה יוצר סביבה אירגונית הרבה יותר יעילה.
 
  • http://www.icount.co.il/ - מערכת אינטרנטית להפקת חשבוניות דיגיטליות ומסמכים חשבונאיים אחרים, שמאפשרת ניהול חשבונאי בסיסי (מקדמות מס, מע"מ, דו"חות רווח והפסד).
  • https://billbeez.com - מערכת לניהול הוצאות העסק. אתם יכולים להעביר אליה באימייל כל חשבונית או קבלה, והיא תאפשר לכם לראות סיכומים ותובנות לגבי הוצאות העסק.
  • www.pipedrive.com - מערכת לניהול לידים, שמאפשרת לגבש תפיסה ויזואלית על עסקאות בקנה.
  • www.asana.com - מערכת ניהול משימות, שמאפשרת לכל הצוות לנהל משימות במקום אחד ולשתף בין חברי הצוות.
  • Slack: Be less busy - צ'אט ארגוני לניהול תקשורת יעילה בתוך הצוות. מאפשר להקים חדרי צ'אט נפרדים לפי נושאים/פרויקטים.
  • https://github.com/ - ניהול גרסאות קוד במקום מרכזי ברשת.
  • http://mailchimp.com/ - מערכת לדיוור, ניהול מערכת תפוצה, שליחת ניוזלטרים ואימייל מרקטינג, שמאפשרת מדידת סטטיסטיקות ותוצאות.
  • http://www.meckano.co.il/ - מערכת דיווח נוכחות ישראלית, שמותאמת לחגים ולימי החופשה בארץ. השימוש במערכת יקל מאוד על הכנת דו"ח שכר לרו"ח.
  • http://www.assistant.to/ - תוסף לג'ימייל המאפשר קביעת פגישות בצורה יעילה (מאפשר לשלוח מספר אופציות).
  • https://basecamp.com/ - מערכת ניהול פרויקט/מוצר בסיסית המאפשרת לרכז במקום אחד את כל הדברים הקשורים לניהול הפרויקט/המוצר (לו"ז, חומרים, הגדרת תכולות, דיונים והחלטות מקצועיות.
 מאת: ישי טנצר, מנכ"ל, Initech Software Services, פברואר 2016. 

 
ניהול

 



 
 
Bookmark and Share