Telecom News - המהפכה בעולם האלחוט (WiFi) ובעולם מצלמות האבטחה החכמות בישראל

המהפכה בעולם האלחוט (WiFi) ובעולם מצלמות האבטחה החכמות בישראל

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> המהפכה בעולם האלחוט (WiFi) ובעולם מצלמות האבטחה החכמות בישראל
חשיפת הפתרונות החדשים ביותר בעולם מערכות האלחוט (WiFi, גם בשילוב BLE). מצלמות אבטחה, שהופכות לחכמות ביותר, כבילה וציוד רשתות תקשורת מתקדמות, נחשפו בכנס סגור ליועצי תקשורת בכירים, שהתקיים ביוזמת גטר-טק.
מאת: Telecom News, 29.2.16, 07:30או יצהר

אירוע יועצים בכירים בתחום התקשורת ומצלמות האבטחה, שהתקיים ביום 16.2.16 במתחם יס-פלאנט בראשון לציון, ביוזמתה של גטר-טק (מקבוצת גטר), היה זירה מתאימה לחשיפת מוצרים וטכנולוגיות חדשות לגמרי, שנכנסו ותיכנסנה בקרוב לשוק הישראלי. דיווח מרוכז על הטכנולוגיות החדשות נעשה במאמר נפרד. כאן נציג את עיקר החשיפות, ההכרזות והדוברים באירוע:

רפאל זינגר, מנכ"ל חטיבת טק, קבוצת גטר: "האירוע, שיזמנו ליועצים בכירים בעולם התקשורת, הוא מאוד חשוב עבורנו ועבור התעשייה בישראל. אירוע זה בא בהמשך לאירועים נוספים, שאנו מבצעים בתחומים האסטרטגיים, שאנו מביאים לשוק הישראלי וחושפים פתרונות חדשים, שעונים על הצרכים המתפתחים במהירות של השוק הישראלי. 

היום נציג את הפתרונות הכי חדישים, שמכסים את כל הצרכים של הלקוחות שלנו, החל מכבילה ברשתות תקשורת, דרך מצלמות אבטחה מתקדמות, מערכות דיאגנוסטיקה ושליטה וכלה במערכות WiFi המותקנות בכל פינה בארץ.

שחקנים רבים הצטרפו לנבחרת המנצחת של פתרונות תקשורת, שאנו מביאים לשוק וכמות האינטגרטורים והמפיצים, שעובדים עם הפתרונות שלנו, נמצאת בעלייה וצמיחה מהירה ביותר. אנו גאים להיות מובילי שוק ונמשיך להביא את הפתרונות הכי טובים והכי חדישים שיש ללקוחות שלנו בישראל". 

אור יצהר, (בתמונה למעלה משמאל), מנהל תחום תקשורת, חברת גטר: "התחלנו בפעילות שלנו בעולם התקשורת בשוק הישראלי אך לפני כ-5 שנים וכיום אנו יכולים להסתכל בסיפוק ובגאווה על ההצלחה שלנו ועל המובילות שלנו בשוק. מוצר הדגל שלנו הוא תחום פתרונות WiFi של חברת רקאס (Ruckus), שהפכה למובילת שוק בישראל.

אולם, ההצלחה שלנו היא לא רק בתחום ה-WiFi. אנו מביאים לשוק שפע של מוצרים משלימים, שעונים לכל הצרכים החדשים, שעלו מהלקוחות שלנו בשוק הישראלי. למעשה, אין כיום תחום שבו אין לנו פתרון מנצח עבור הלקוחות. כך, שאנו מספקים כל צורך תחת מעטפת שירות אחת. 

כיום, לא ניתן לדבר על WiFi בלי לדבלוגו רקאסר על הגל השני של ה-WiFi, המדובר בתקן 802.11ac Wave 2. אנו ראשונים בשוק הישראלי בגל השני של מוצרי האלחוט ויש לנו שותפים רבים להצלחה הזו. נבנה גם אקוסיסטם שלם סביב הפתרונות הללו, עם מוצרים וששירותים שמספקים צרכים מגוונים של בעלי עסקים וארגונים, שפלטפורמת האלחוט היא הבסיס לפעילות עסקית שלהם. 

היום אנו חושפים שני חידושים הכי טריים לשוק הישראלי בתחום האלחוט, מבית רקאס:

א. רשת אלחוט מנוהלת ללא צורך ב-Controller, במערכת, שבה אחד מבסיסי השידור הופך לקונטרולר, מה שמביא לחסכון משמעותי בעלויות ובניהול של רשת בסיסי השידור. 

ב. פתרון זיהוי מיקום מדויק של כל משתמש, ובמיוחד מחזיקי סמארטפונים וטאבלטים, במקומות סגורים, שבהם אין קליטת GPS, רק על בסיס ה-WiFi ובתוספת BLE (ר"ת: Bluetooth Low Energy), כשכבה נוספת לדיוק במיקום ברמה של 1 מטר, בתוך מתחמים סגורים. יש לזה שימושים עסקיים רבים, שגם אותם נחשוף היום. 

אנו עדים להתפרצות ענקית, ממש הר געש, של מכירות רקאס בעולם כמו גם בישראל. תוך זמן קצר מאז שנכנסו לשוק הישראלי עם הפתרונות של רקאס, הפכנו להיות שחקן הנמצא כמעט בכל מקום ונמצא בכל סגמנט ורטיקלי של השוק. 80 אינטגרטורים בישראל כבר אמצו את הפתרון של רקאס ולכן אנו נמצאים כיום בכל מקום ובעסקים רבים וזוכים כמעט בכל המכרזים.

בנוסף, חברות הייטק וסטארטאפים משתמשים בפתרונות שלנו כדי לפתח מעליהם שירותי ערך מוסף ואפליקציות. כך, נוספים כל הזמן שימושים חדשים למערכות האלחוט של רקאס.  

דוגמה אחת קטנה ללקוח של פתרונות רקאס: חברת WeWork רכשה עד כה מעל ל-2,500 בסיסי שידור לכל השלוחות שלה בעולם כולל בכל השלוחות בישראל. פתרונות האלחוט שלנו נפרסו ביוזמת 3 הערים הגדולות בישראל: י-ם, ת"א וחיפה בבתי הספר שלהן וכעת זה מתפשט לכל הערים בישראל. אנו עונים על כל התקנים הכי מחמירים כולל חוזר משרד החינוך לגבי מערכות WiFi בבתי הספר. 

אנו גאים, שהצלחנו להחדיר לישראל את תקן ה-ac, שמצליח מאוד למרות כל המגבלות הרגולטוריות של משרד התקשורת וכעת אני מאמין, שגם נצליח בגל החדש בתקן של ac Wave2. אנו, ביחד עם רקאס, מתאימים את הפתרונות לתקינה ולרגולציה הישראלית. כרגע יש 2 מוצרים חדשים, שאני מאמין, שיהיו להיט: ZoneFlex R310 בתקן ac בביצועים של עד 1.1 גיגה ו-R710 המגיע עם כל החידושים של ac Wave 2 כולל MU-MIMO בביצועים של עד 2 גיגה.

היתרונות העיקריים של הפתרונות החדשים הללו:
1) מעל ל-20 אנטנות בכל בסיס שידור בטכנולוגיית BeamFlex, שמכוונת את אלומת השידור לכל משתמש באופן ספציפי לפי מיקומו. 

2) החלפת ערוצים אוטומטית לפי איכות התדר ואבטחת איכות התקשורת בכל עת.

3) פולריזציה של השידורים לפי איך שהמחזיק בסמארטפון אוחז אותו בידיו: אם המכשיר ניצב לקרקע או מאוזן לקרקע, תכונה הקרויה +BeamFlex, מה שמאפשר קליטה איכותית לכל מצב, שבו נמצא הסמארטפון בידי המשתמש. 

4) יכולת הפעלה של עד 25 בסיסי שידור ועד 500 משתמשים ללא קונטרולר, כשאחד מבסיסי השידור הופך להיות קונטרולר מבלי להפסיק להיות בסיס שידור רגיל וללא עלות של קונטרולר. חברת נביעות היויתה הראשונה להטמיע את הפתרון הזה עם 22 בסיסי שידור אצלם. 

5) שירותים מבוססי מיקום. על גבי המערכת האלחוטית ניתן לקבל "מפת חום" בדיוק היכן נמצאים כל המשתמשים, על גבי מפת המקום. כך, שניתן לדעת היכן המשתמשים מסתובבים והיכן הם מצטופפים ומה מעניין אותם.

חברת PurpleWiFi, אותה אנו חושפים כעת לשוק הישראלי, לוקחת את הנתונים היוצאים מהמערכת של רקאס ומוסיפה על זה שכבת שירותים עסקיים ושיווקיים, היישר על גבי רשת האלחוט, במערכת בענן. בתוספת BLE (כולל iBeacons) הדיוק של המיקום הוא מדהים. כך, שניתן למשל לספק קופונים ומבצעים לאנשים כשהם עומדים למשל בדיוק מול המדף בחנות, מדף שעליו יש את המוצר, שעבורו הלקוחות הללו מקבלים הצעת מחיר מבצע או קופון. כך, ניתן להגביר מכירות מתוך הבנה וידיעה של צרכי הלקוחות ומיקומם המדויק". 

מאיר ברששת, (במאיר ברששתתמונה משמאל), מנהל מוצרי תקשורת, חברת גטר: "אנו חושפים סדרת מוצרים משלימים לעולם הפתרונות של רקאס. את הפתרון של PurpleWiFi כבר הציג אור יצהר. אני מציג כאן את הפתרון של Cambium Networks, שמספקת חיבורי Outdoor ו-Point to Point בתדרים מותרים לשימוש דוגמת תדרי ה-2.4 גיגהרץ. פתרונות ה-Point-To-Pount שלה הם מובילי שוק ובאיכות שידור ללא תחרות.

פתרון נוסף הוא מבית Nomadix, שהתחום החזק אצלה זה ניהול רשתות אלחוטיות וקוויות. הפתרון הזה מאוד מתאים לבתי מלון גם בגלל שהוא מתממשק בצורה חלקה למערכות הניהול של אורחי בתי המלון - PMS. הפתרונות הללו גם מתאימים לשווקי התחבורה, לאוניברסיטאות ולמקומות הומי אדם. היכולת המרכזית כאן היא לספק Load balancing - איזון עומסים בין האלחוט ל-WAN וה-LAN.

יש בסדרה הזו מוצרים משלימים רבים דוגמת מדפסות אלחוטיות, יכולת לספק פורטל לעסקים ורטיקלים, פורטל שבו הם יכולים לגבות כסף על רמת השירות באלחוט לפי רמות האיכות באלחוט ועוד. PurpleWiFi, שהוזכרה כאן קודם, מספקת יכולת חכמה לניהול פורטלים, מה שמאוד מתאים לשוקי המסחר, הקמעונאות, קניונים ותעשייה. במערכת הזו, לקוח הקצה מתחבר למערכת באמצעות חשבון הפייסבוק, הלינקדאין או הטוויטר שלו, ומייד מקבל שירותים על פי הפרופיל האישי שלו. כך, שחוויית הגלישה האלחוטית הופכת להיות ממש אישית".  

אביצור טיב, (בתמונה משמאל), יועץ חברת אאביצור טיבירולייט (Aerolite): "אנו עוסקים בתכנון פרויקטים של אלחוט, תוך שימוש בכלי תכנון ובכלי בדיקה ופיקוח ייעודיים. אנו מבצעים בדיקות שטח עם ציוד ייעודי ומבצעים התאמות לפי צרכי הלקוח.

למשל, אם ללקוח יש צורך להעביר וידיאו ברמת 4K על רשת ה-WiFi, צריך לראות, שאכן הרשת תומכת בזה ומספקת את האיכות הזו בכל מקום שנדרש. 

אחד הפרויקטים הכי מתקדמים שלנו הוא זכייה בתכנון איצטדיון חדש בסאו-פאולו בברזיל לקראת המשחקים האולימפיים, שבהם אנו מתכננים שילוב של כיסוי סלולרי (מכל חברות הסלולר בברזיל) עם כיסוי אלחוטי של רקאס, לכל הנמצאים באיצטדיון, פרויקט מאוד מורכב, שנמצא בשלבי יישום". 

מאיר פטילון (Meמאיר פטילוןyer Petilon), (בתמונה משמאל), חברת Canon אזור EuroAsia (תורכיה וישראל): "קנון מיוצגת בישראל ע"י גטר והייתרון שלנו בשוק הוא, שאנו מייצרים ומפתחים הכל בעצמנו. ממש הכל ולכן הכל משתלב בצורה חלקה ויכול להיות מופעל שנים רבות ללא כל תקלה.

הדגש שלנו הוא על העדשות, הסנסורים והמעבדים. אנו מציגים לשוק עדשות עד 250 מגה פיקסל. בכל מצלמה שלנו יש לפחות 2 מעבדי DSP. כך, שרמת עיבוד התמונה לכל מה שניתן לספק סביבה, הוא ברמה הגבוהה ביותר, שניתן לקבל. 

היתרונות המובהקים במצלמות שלנו: ניתן לצלם בכל תנאי תאורה, לרבות בחושך, אבק, ערפל ותאורה נמוכה. הסנסורים שלנו מאוד רגישים ומתאימים את עצמם אוטומטית לתנאי התאורה ללא צורך בכל מיקוד מחדש. כל המצלמות תומכות ביכולת להוריד בכמות התעבורה עד 50% במקומות בהם יש קושי להעביר תעבורה רחבת סרט מהמצלמה. כל המצלמות שלנו מכל הסוגים מכילות יכולות אנליטיות מובנות ומתקדמות, ללא כל תוספת במחיר. בנוסף, המצלמות תומכות בתקן הכי חדיש ONVIF G וכמובן גם בתקן S.

הצגנו את מצלמת ה-PTZ הקטנה בעולם (VB-S30) ומצלמות ה-PTZ שלנו באות עם יכולות זום שבין פי 3 עד פי 20. כל המצלמות מאפשרות הזנת זרם על רשת האתרנט- PoE". 

תומאס ריכברגר (Thomas Rehberger), (בתמונה משמאל), תומאס רברגרמנהל מכירות בכיר, חברת NETAVIS: "נכנסו אך לאחרונה לשוק הישראלי. בעולם - מכירים אותנו היטב ויש לנו לקוחות רבים בכל רחבי העולם ובכל השווקים הוורטיקליים. פיתחנו את היכולת להפוך כל מצלמת אבטחה הכי טפשה למצלמה חכמה ואינטליגנטית, מערכת שמביאה ערך עסקי רב לבעלי המצלמה. 

אנו מספקים לשוק 3 סוגי פתרונות תוכנה והדגש הוא על פתרונות אבטחה, אנליטיקה ומסחר. הבסיס לכל קווי הפתרונות הוא ניהול הווידיאו היוצא מהמצלמות. אנו תומכים בכל סוגי המצלמות שיש בשוק. כך, שהמערכת שלנו מסוגלת להפיק תובנות מכל מצלמה ומכל סוג של תשדורת. 

הוכחנו, שניתן להפיק מידע רב ממצלמות. זה כולל ספירת נכנסים ויוצאים, בניית מפת התמצאות והצטופפות הלקוחות והדבר, שכרגע משמש להיט: זיהוי האנשים רק לפי מצלמת האבטחה ללא כל קישור אחר, כולל זיהוי מינם וגילם. זה מוביל לניתוח של הצרכים, ההרגלים וההתנהגות של האנשים בתוך השטח המצולם, מה שמספק תובנות לבעל האזור המצולם, שיכול להגיב ללקוחות הנמצאים שם ולהגיב לאירועים המתרחשים באותו תא שטח מצולם ולספק צרכים מפולחים לפי סוג הלקוחות ומיקומם. 

ניתן להתקין את המערכת בענן או מקומית אצל הלקוח, ובפעולה מאוד מהירה אנו הופכים את סט מצלמות האבטחה, שיש כבר בעסק, למצלמות חכמות, שמביאות לעסק ערך כלכלי ממשי, שנובע מניתוח מה שמצולם במצלמות הללו. סביב זה ניתן לבנות סט של אפליקציות המותאמות לצרכים הספציפיים של כל עסק". 

אוליבר ג'ולי (Oliver Joly), (בתמונה משמאל), אוליבר ג'וליחברת Caleb Cable ביחד עם מאיר אלבז, (בתמונה משמאל מתחת אוליבר ג'ולי), מנהל מוצר תחום תקשורת, חברת גטר: "חברת Caleb Cable מספקת כל דרישה לכל סוג של כבל פיזי לכל מטרה, בכל תצורה ובכל אורך כבל, בכל רמת הגנה, בכל תקן שנדרש, לכל שימוש אפשרי. 

מטה החברה נמצא בהונג-קונג ומפעלי הייצור בסין, גרמניה וסנגל.

החברה מתמחה בכבלים מבוססים ליבת נחושת ועונה על כל התקנים הכי מחמירים לכבלים ומספקת פתרונות בתקנים הכי חדישים שיש. 

הכבל החדיש ביומאיר אלבזתר הוא CAT7a ב-1200 MHz.

אגב, הכבל הנפוץ והמבוקש ביותר בישראל כיום הוא אתרנט CAT6.

הפתרונות כוללים כל כמות של ליבות בכבל וכל סוגי הכבלים לרבות קואקסיאליים וכבלים לצרכי וידיאו, ביטחון, חיווט למכוניות ומכונות.

החברה מספקת כבלים לתעשיות דוגמת האנרגיה, התקשורת, התחבורה ולכל צורך אחר שיש בשוק". 

איריס אגם, (בתמונה משמאל), איריס אגםמנהלת שיווק, חברת גטר: "לטובת הקהילה המקצועית של יועצי התקשורת בישראל, ריכזנו את כל החידושים של פתרונות התקשורת, שאנו מביאים לישראל.

ההצלחה שלנו הביאה את הנהלת רקאס האמריקאית למנות כאן נציג קבוע בישראל וזה נותן לנו קשר ישיר עם רקאס וזה גם מעיד על החשיבות, שיש לישראל עבור רקאס. 

מחויבותה ויכולתה של גטר-טק הן לספק ללקוחותיה פתרונות מלאים, איכותיים והמתקדמים ביותר שיש בשוק העולמי והמקומי, בסטנרדטים הכי מחמירים.

אנו פתוחים לכל בקשה ונשמח לסייע לכל צורך, שעולה בשוק, בכל פינה של השוק, לכל עסק וארגון בישראל.

בעתיד נערוך כנסים נוספים המיועדים לאנשי מקצוע ומנהלים, כדי לחשוף אותם לחידושים הכי מלהיבים שיש בפתרונות עולם התקשורת, שאנו מביאים לשוק הישראלי".

מבחר תמונות מהאירוע:
 
גטר
גטר
גטר
גטר
גטר
גטר
גטר
גטר
גטר
גטר
גטר
גטר



 
 
Bookmark and Share