Telecom News - HOT mobile מציעה לעסקים 4 מנויים בדמי שימוש חודשיים ללא הגבלת זמן

HOT mobile מציעה לעסקים 4 מנויים בדמי שימוש חודשיים ללא הגבלת זמן

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> HOT mobile מציעה לעסקים 4 מנויים בדמי שימוש חודשיים ללא הגבלת זמן
HOT mobile מציעה לעסקים 4 מנויים בדמי שימוש חודשיים ללא הגבלת זמן
מאת: מערכת Telecom News, 24.2.16, 18:25סמארטפון

המבצע לשוק העסקי הוא עד סוף פברואר 2016.

HOT mobile יוצאת במבצע לשוק העסקי ומציעה לבתי עסק 4 מנויים בדמי שימוש חודשיים של 80 ₪ שאינם עולים לאחר שנה. המבצע בתוקף לעסקים המצטרפים מהיום עד 29 בפברואר 2016.

המצטרפים למבצע ייהנו מרשת הדור הרביעי של הוט מובייל ומתוכנית ללא הגבלה הכוללת: שיחות, SMS ללא הגבלה, וגלישה בנפח 4GB לכל מנוי ואפשרות לרכישת חבילות 6G ו-10G בתוספת תשלום. כמו כן, בתי העסק יהיו זכאים לשיחות ל-31 יעדים בחו"ל ללא הגבלה ולספק גישה לאינטרנט עד 100 מגה של הוט נט הכלולים בתוך החבילה. למבצע ניתן לצרף עד 16 מנויים בכפולות של 4.

ל-HOT mobile עסקים יש כיום כרבע מיליון מינויי סלולר. HOT mobile פועלת במסגרת הסכם שיתוף רשתות עם פרטנר, במסגרתו נהנים מנויי HOT Mobile משירותי דור רביעי על גבי רשת איכותית ומתקדמת בעלת הכיסוי הנרחב בישראל, עם יותר מ-1,400 אתרים.

בנוסף, מציעה החברה מגוון ציודי קצה, שירותים ופתרונות תקשורת מתקדמים המותאמים לרשת 4G ומספקים ללקוחות החברה סל פתרונות תקשורת מלא המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת.

מבצע זה בא בהמשך למבצע של HOT mobile בסוף שבוע שעבר ללקוחות פרטיים של 2 קווים ב-40 ש"ח לחודש למשך שנה כפי שדיווחנו – כאן.



 
 
Bookmark and Share