Telecom News - מר-סלו השיקה את ה-CellBox: ענן תקשורת דור 4 במזוודה ניידת

מר-סלו השיקה את ה-CellBox: ענן תקשורת דור 4 במזוודה ניידת

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> מר-סלו השיקה את ה-CellBox: ענן תקשורת דור 4 במזוודה ניידת
מר-סלו השיקה את ה-CellBox: ענן תקשורת דור 4 במזוודה ניידת
מאת: מערכת Telecom News, 24.2.16, 23:39סלבוקס
 
הסלבוקס מיועד לשימוש טקטי של גורמי ביטחון והצלה ללא תלות ברשתות קיימות ויאפשר לראשונה בעולם שיתוף בין כל הכוחות על אותה רשת אחודה בזכות שילוב ייחודי של תקשורת סלולרית על גבי רשת LTE ייעודית, עם מכשירי הקשר PTT המסורתיים מבוססי הרדיו. המערכת מאפשרת תקשורת גם בתוך מבנים, מנהרות, ואיזורי אסונות טבע.
 
ח. מר תעשיות, שעוסקת באספקת פתרונות בתחומי תשתיות ומערכות תקשורת, מערכות ביטחון, מודיעין וסייבר ואנרגיה ירוקה, הודיעה, שחברת הבת מר-סלו, שמתמחה בפיתוח רשתות דור 4 עצמאיות וניידות עבור עיריות וכוחות בטחון והצלה, השיקה את הסלבוקס (CellBox) – ערכה ניידת, שמאפשרת לכוחות הצלה וביטחון להקים רשת סלולרית טקטית מדור 4 (LTE) המתפקדת באופן עצמאי ללא תלות ברשתות קיימות, שבדרך כלל קורסות בזמן חירום עקב עומס, ומתחברת לכל מכשירי הקשר המסורתיים של גורמי הביטחון וההצלה בזמן חירום.
 
הערכה, שנמצאת בתוך מזוודה ניידת מוקשחת, מקימה רשת סלולרית חדשה ייעודית רק לצוותי השטח בזמן אמת באמצעות רכיבי ה-LTE Network, שהיא מכילה, שכוללים Smart LTE Core Network ,LTE Access Radio ,MESH Wireless ו-Interoperability gateway, ומאפשרת תקשורת בקצב של 120 מגה/ שניה.
                           
הערכה תאפשר לראשונה שיתוף בין כל הכוחות על אותה רשת אחודה בזכות שילוב ראשוני בעולם של תקשורת סלולרית על גבי רשת LTE ייעודית, עם מכשירי הקשר PTT המסורתיים מבוססי הרדיו. המערכת מאפשרת תקשורת גם בתוך מבנים, מנהרות, ואיזורי אסונות טבע, שבהם קרסו כל התשתיות, כמו במקרים של רעידות אדמה, הצפות, שריפות, אירועי טרור, תאונות וכו'.
 
הרשת הסלולרית, שתוקם באמצעות ערכת הסלבוקס, תאפשר לצוותים בשטח לערוך שיחות וידאו, להעביר תמונות, לזהות את המיקום במפה של אנשי הצוות, להעביר וידאו חי מהשטח למפקדות השונות ועוד מגוון רחב של יישומים. זאת, ללא תלות בחיבור לרשתות תקשורת קיימות. בנוסף, יוכלו הכוחות לחבר לסלבוקס רחפנים ומזל"טים ומצלמות רשת וחיישנים לצורך ניהול מתקדם של האירוע.



 
 
Bookmark and Share