Telecom News - ישראלי בן 14 פיתח אפליקציה Voluntree המקשרת בין מתנדבים ועמותות

ישראלי בן 14 פיתח אפליקציה Voluntree המקשרת בין מתנדבים ועמותות

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> ישראלי בן 14 פיתח אפליקציה Voluntree המקשרת בין מתנדבים ועמותות
ישראלי בן 14 פיתח אפליקציה Voluntree המקשרת בין מתנדבים ועמותות
מאת: מערכת Telecom News, 28.2.16, 14:47איתי פינקס

היזם הצעיר איתי פינקס פיתח את האפליקציה בסיוע הסטארטאפ הישראלי RapidAPI של היזם בן ה-18 אידו גינו.

איתי פינקס, (בתמונה), הוא יזם הייטק צעיר בן 14 בעל וותק של  4 שנים בתחום, שפיתח את האפליקציה בחינם  ,Voluntree אפליקציה המחברת בין מתנדבים ועמותות.

אנשים, שרוצים להתנדב לפרויקט חד פעמי, יכולים להיכנס למערכת ולבדוק לאיזה פרויקטים נדרשים מתנדבים ללא התחייבות לטווח הרחוק עם מידע על אופי הפעילות, מיקום והמועד.
 

האפליקציה מחברת בין אנשים הרוצים להתנדב לפרויקט חד פעמי לבין עמותות וארגונים המחפשים מתנדבים. ניתן לפרסם  פרטי פרויקטים כאלה באפליקציה על מנת לגייס מתנדבים.

איך זה עובד? נרשמים לאפליקציה בעזרת חשבון הפייסבוק או אימייל. במסך הראשי ניתן להתרשם מפרויקטים שונים, שהועלו ע"י משתמשים. בדף הוספת הפרויקט על המשתמש להזין את פרטי הפרויקט הכוללים את מיקום הפעילות, תאריך ושעה וכו׳. לאחר הוספת הפרויקט, הוא יוצג במסך הראשי לכל המשתמשים עם אפשרות להצטרף וליצור קשר. 


האפליקציה עלתה לאפסטור לפני 3 ימים והיא מדורגת במקום ה- 58.

הפיתוח נעשה בעזרת הסטארטאפ הישראלי RapidAPI, של היזם הצעיר אידו גינו, שמציע למפתחים חלקי קוד מוכן לאפליקציות מובייל וכלים נוספים כמו שירותי גרפיקה, איפיון חווית משתמש, כלי פיתוח צד שרת ועוד, שמאפשרים ליזמים לממש את החזון לייצור אפליקציות ושירותים חדשים בתקציב מצומצם. סטארטאפ זה גייס בחודש החולף 1.5 מיליון ש"ח מקרן הון הסיכון 500 Startups מעמק הסיליקון כפי שדיווחנו - כאן. את RapidAPI חשפנו לראשונה - כאן.

פינקס: "לאחרונה עלה בדעתי להתנדב למען הקהילה, אבל לא על בסיס קבוע אלא באירועים מזדמנים. התקשיתי לאתר דרישות של עמותות וארגונים חברתיים לתרומה כזו. אז החלטתי לפתח אפליקציה, שתעזור לי ולאחרים להתנדב לפרויקטים מזדמנים ללא התחייבות לטווח הרחוק. אני גם מקווה, שאמצא בעצמי אירועי התנדבותיות, שאוכל להשתתף בהם".

מסך Voluntree

 מסך Voluntree
 
 



 
 
Bookmark and Share