Telecom News - מחירון האינסטגרם שמלחיץ סלבס: כמה שווה פוסט של בר רפאלי?

מחירון האינסטגרם שמלחיץ סלבס: כמה שווה פוסט של בר רפאלי?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> מחירון האינסטגרם שמלחיץ סלבס: כמה שווה פוסט של בר רפאלי?
מחירון האינסטגרם שמלחיץ סלבס: כמה שווה פוסט של בר רפאלי?
מאת: מערכת Telecom News, 2.3.16, 13:14לייק

האם לייקים באינסטגרם של ידוענים שווים את המחיר, שעסקים משלמים להם? מערכת סריקה של 1.5 מיליון משתמשים בישראל מספקת תשובות לעסקים המשלמים.
 
אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אך עבור סלבס תמונה באינסטגרם שווה אלפי ש"ח.
 
הפרסום באינסטגרם ע"י מובילי דעת קהל מתנהל כ"מערב פרוע" ונעשה ע"י משא ומתן בין סלבס ועסקים כדי להגיע להשקעה שמוסכמת על שני הצדדים. כמו אספקת רכב יוקרה ומימון הוצאות של ביטוח ודלק בתמורה לשיתוף תמונתו בחשבון האינסטגרם.
 
כדי לתת מענה לתופעה הגוברת של הפיכת אינסטגרם של סלבס לבמה פרסומית, פותחה מערכת ממוחשבת של סוכנות LDRS.co.il, שסורקת ומפענחת את שווי חשבונות האינסטגרם של 1.5 מיליון הגולשים בישראל.
 
הנתונים משמשים לביצוע תמחור של חשבונות אינסטגרם לפי כמות לייקים ותגובות, שסלבס מצליחים לייצר,. כך, שאם דוגמנית מובילה מקבלת תשלום או טובות הנאה בתמורה לפרסום רכב יוקרה או בגדי מעצבים, המפרסם יודע אם שילם יותר או פחות משווי חשיפתם באינסטגרם שלה. המדובר בשירות מקצועי שנתפר במיוחד לחברות שמעוניינות במיתוג ובקידום המותג.
 
ערן ניזרי, מנכ"ל LDRS.co.il: "דוגמה לניתוח פוסט אפשר לראות בפרסומת של בר רפאלי ל BuickUSA. התמונה באינסטגרם יצרה 53,800 לייקים ו-270 תגובות, המשמעות היא, ש- 2.45% מכלל 2.1 מיליון העוקבים של בר ראו את התמונה והגיבו עליה. לכן שווי התמונה מתומחר בשקל על כל תגובה או לייק מסתכם ב- 54,070 ש"ח".
 
המערכת החדשה יודעת לקבוע מחיר פרסום גם לגולשים אנונימיים, שטרם נחשפו ע"י התקשורת, וצברו עשרות אלפי עוקבים המתעניינים בפעילותם. כך, שכל אדם המנהל חשבון אינסטגרם פופולרי יכול להפוך לשלט פרסומת ולהרוויח כסף.
 
אינסטגראם



 
 
Bookmark and Share