Telecom News - חשיפת 6 הסטארטאפים שעלו לגמר תחרות ה-InnoVision שתתקיים בת"א

חשיפת 6 הסטארטאפים שעלו לגמר תחרות ה-InnoVision שתתקיים בת"א

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> חשיפת 6 הסטארטאפים שעלו לגמר תחרות ה-InnoVision שתתקיים בת"א
חשיפת 6 הסטארטאפים שעלו לגמר תחרות ה-InnoVision שתתקיים בת"א
מאת: חן שגיב, 6.3.16, 22:26חן שגיב
 
תחרות ה-InnoVision במסגרת ה-Israel Machine Vision Conference,  שיתקיים בת"א, היא במה לסטארטאפים בתחומי עיבוד תמונה, ראיה ממוחשבת ולימוד המכונה. כנס ה-IMVC יתמקד בתחום הלמידה העמוקה, טכנולוגיה מבוססת רשתות נוירונים מרובות שכבות, מציאות מדומה ומציאות רבודה.
 
ישראל היא מעצמה בכל מה שקשור לעיבוד תמונה, ראיה ממוחשבת ולמידת מכונה. לצד חוקרים ידועי שם מהאקדמיה כמו פרופ' אמנון שעשוע, פרופ' שמעון אולמן ופרופ' רון קימל וקבוצות מחקר בחברות מובילות מקומיות כמו רפאל, אורבוטק ואפלייד מטריאלס ובחברות בינלאומיות כמו אינטל, אפל ואמאזון, קיימת גם סצנת סטארטאפים משמעותית ותוססת.
 
תחרות ה-InnoVision במסגרת ה-Israel Machine Vision Conference  היא במה לסטארטאפים בתחומי עיבוד התמונה, הראיה הממוחשבת ולימוד המכונה. התחרות תתקיים זו השנה השלישית ב- 16.3.16  בכנס IMVC בתל אביב. החברות המועמדות הן חברות צעירות המפתחות טכנולוגיה חדשנית בתחום, שגייסו לא יותר מ-5 מיליון דולרים והכנסותיהן נמוכות מ-10 מיליון דולרים.

6 הסטארטאפים שעלו לגמר הם: 
HumanEyes Technologies שפיתח את VUZE - מצלמת 360 מעלות,
 The WhollySee שפיתח טכנולוגיה מולטי ספקטרלית,
 SalientEye שפיתח מערכת אבטחה מבוססת ראיה ממוחשבת על האנדרואיד,
 Sizer המאפשר מדידת בגדים וירטואלית,
 Fringefy שפיתח טכנולוגיית הבנת תמונה על הסלולרי,
Com-Sense המפתח אפליקציה לניטור בני הגיל השלישי בשימוש בעיבוד תמונה.

חבר השופטים בתחרות הסטארטאפים כולל את: אורי ארזי מאינטל קפיטל, אורי אדוני מ-JVP, דייויד סטארק מ-OurCrowd, קובי שימנה מ- IVC Research Center ואיתמר פרידמן מ-VisualLead, שגם מעניקה את הפרס לחברה הזוכה במימון Alibaba: שני כרטיסי טיסה לסין לביקור בן 3 ימים במשרדי Alibaba ב-Hangzhou.
 
החברות המשתתפות תצגנה את הטכנולוגיה בפני חבר השופטים במסגרת תחרות ה-InnoVision ולכלל באי כנס ה-IMVC במתחם הסטארטאפים בשיתוף המדען הראשי.
 
הזוכה בתחרות ב-IMVC 2015 הייתה חברת ,DeepOptix שעוסקת בתחום הפוקוס הדינמי בעדשות משקפיים, שגייסה בימים האחרונים 4 מיליון דולרים מהמשקיעים Essilor, Atomics הטייואנית וסער וילף, יו"ר החברה וממשקיעיה הראשונים.
 
כנס ה-IMVC יתמקד השנה בתחום הלמידה העמוקה (Deep Learning), טכנולוגיה מבוססת רשתות נוירונים מרובות שכבות, ששברה את תקרת הזכוכית בכל מה שקשור לזיהוי אובייקטים וקידמה מאוד את תחום הבנת התמונה, האתגר האולטימטיבי של עולם עיבוד התמונה. נשמע על נושא זה ממגוון חברות: Nvidia, General Motors, CEVA, רפאל וטראקס – סטארטאפ, שמטמיע שיטות ראיה ממוחשבת ולמידה עמוקה בתחום הקמעונאי.
 
נושא חשוב שני בכנס השנה הוא זה של מציאות מדומה ומציאות רבודה: חברת RealView Imaging מיוקנעם תספר על פיתוח טכנולוגיית ההולוגרפיה האינטראקטיבית לעולם הרפואי כפי שהוצגה ב-Grey’s Anatomy וכיצד החברה מרחיבה את יישום הטכנולוגיה פורצת הדרך לאפליקציות מציאות רבודה. ד"ר לאוניד קרלינסקי מ-IBM יספר על זיהוי בתלת ממד לטובת מציאות רבודה. אביב הוד מחברת סמסונג יציג את טכנולוגיית ה-GearVR.
 
חברת InfinityAR תציג את הדרך, שנעשתה מקסדות טייסים במחיר של 100,000 דולרים למשקפי מציאות רבודה בעלות של 500 דולרים, במסלול החברות הפתוח לראשונה למבקרי התערוכה. ד"ר גארי ברדסקי מחברת MagicLeap יחתום את הכנס. 
 
שתי הטכנולוגיות הללו, של למידה עמוקה ומציאות מדומה/רבודה עשויות לשנות את חיינו כבר בשנים הקרובות. יש הטוענים נגדן שכולנו "נחיה בסרט". מצד שני, הסרט יהיה בעל גרפיקה מרהיבה והמצלמה תוכל לספר לנו מה אנו רואים.
 
מאת: חן שגיב,
מייסדת משותפת של SagivTech (יחד עם ניצן שגיב) ושל כנס IMVC (יחד עם קובי כהן).
 
מציאות רבודה



 
 
Bookmark and Share