Telecom News - תא"ל במיל' ירון ליבנת מונה למנכ"ל חברת טקמר מקבוצת מר

תא"ל במיל' ירון ליבנת מונה למנכ"ל חברת טקמר מקבוצת מר

דף הבית >> מינויים >> תא"ל במיל' ירון ליבנת מונה למנכ"ל חברת טקמר מקבוצת מר
תא"ל במיל' ירון ליבנת מונה למנכ"ל חברת טקמר מקבוצת מר
מאת: מערכת Telecom News, 8.3.16, 18:08ירון לבנת
 
ח. מר תעשיות קבוצת חברות ישראלית לאספקת פתרונות בתחומי הביטחון, המודיעין, הסייבר והתקשורת, הודיעה על מינויו של תא"ל במיל' ירון ליבנת, לשעבר ראש פרויקט ה"מרכבה" בצה"ל, למנכ"ל החברה-הבת טקמר, שעוסקת בתכנון, פיתוח ואינטגרציה של פתרונות תקשורת טקטית ותקשורת חירום אינטר-אופרבילית, לשימוש בגופי צבא, ביטחון פנים ושירותי חירום. לבנת מחליף בתפקידו את איציק בן טולילה, שהקים את טקמר ועמד בראשה ב-9 השנים האחרונות.
 
ירון ליבנת הוא בעל ניסיון של כ-30 שנה בטכנולוגיה צבאית בכלל ובתחומי האלקטרוניקה ואלקטרואופטיקה בפרט. במהלך שנים אלו ניהל גופי פיתוח, רכש ופרויקטים גדולים הקשורים לפרויקט המרכבה.  לפני מינויו שימש כמנכ"ל משותף בחברת "פלסן". בתפקידו האחרון בצבא כיהן כראש פרויקט טנק ה"מרכבה" במשרד הביטחון  מעל ל-5 שנים.
 
ליבנת הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל עם התמחות בתקשורת ואלקטרו-אופטיקה מהטכניון, ותואר שני בהנדסת מערכות מאוניברסיטת בוסטון.
 
ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר: "אני שמח מאד על מינויו של תא"ל במיל' ירון ליבנת למנכ"ל טקמר. אני משוכנע, שניסיונו והיכרותו העמוקה עם תחום תקשורת החירום והתקשורת הבטחונית, כמו גם ההצלחה הרבה בה ניהל את תפקידיו הקודמים, יתרמו לקידום מטרותיה של טקמר ושל קבוצת מר. אני מודה לאיציק בן טולילה על השגיו ותרומתו בשנים בהן הוביל את טקמר ומאחל לירון הצלחה בתפקידו החדש".
 
פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share